Στην εταιρία Camcon Automotive ισχυρίζονται πως το μέλλον των κινητήρων βασίζεται στις by-wire βαλβίδες για βέλτιστη απόδοση. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κος Danny Chapchal μας αποκαλύπτει πως “βρισκόμαστε σε στενή συνεργασία με μεγάλο κατασκευαστή αυτοκινήτων, ενώ συζητάμε και με αρκετούς ακόμα”. Συνεχίζοντας, τονίζει ο κος Chapchal “μέχρι στιγμής το σύστημά μας έχει αποδειχθεί ακριβές και αν υπάρξει ζήτηση θα είμαστε σε θέση να περάσουμε σε μαζική παραγωγή ώστε να συνδράμουμε στην επίτευξη των απαιτητικών ορίων κατανάλωσης και εκπομπών που έχουν προγραμματιστεί για το 2020”. Κλείνοντας, αναφέρουμε πως μέχρι τώρα, το πιο εξελιγμένο συναφές σύστημα που υπάρχει στην παραγωγή είναι το MultiAir της Fiat, το οποίο καταργεί τον εκκεντροφόρο εισαγωγής.
Ποιος είναι ο στόχος της νέας τεχνολογίας
Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της εταιρείας κο Roger Stone “Το σύστημα IVA θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο επιτρέποντας στην OEM αγορά (σημ.: Original Εquipment Μanufacturer – κατασκευαστής γνήσιων ανταλλακτικών) να ανταποκριθεί το 2020 στα πρότυπα της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων”.