ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το Iveco Trakker έχει αποδείξει την εντυπωσιακή αξιοπιστία και αποδοτικότητα του όχι μόνο στα εργοτάξια αλλά και στο Ράλι Ντακάρ όπου πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια.

Με τη χρήση του συστήματος MAN HydroDrive®, όλα τα χωματουργικά οχήματα της εταιρείας μπορούν να αποκτήσουν κίνηση σε όλους τους τροχούς χωρίς να επηρεάζεται το συνολικό απόβαρο τους.

Όλες οι εκδόσεις του Arocs, εφοδιάζονται με το προηγμένο τεχνολογικά Mercedes-Benz Powershift3 στον βασικό τους εξοπλισμό.

Το Volvo Dynamic Steering είναι ένα επαναστατικό σύστημα διεύθυνσης που επιτρέπει τον πιο άμεσο και άνετο χειρισμό ενός βαρέως επαγγελματικού οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες.

Προηγμένες τεχνολογικά λύσεις για όλες τις χρήσεις

9.070 Επισκέψεις στο άρθρο (17/4/2014)

Εκδόσεις με 2 – 4 άξονες σε διάταξη έως 8x8

Η Iveco Trucks έχει να επιδείξει μια μακρόχρονη παράδοση στην κατασκευή βαρέων επαγγελματικών οχημάτων που μπορούν να κινηθούν σε πάσης φύσεως οδοστρώματα ακόμη και σε ιδιαίτερα έντονες εδαφικές κλίσεις. 
Το Trakker αποτελεί τον βασικότερο… πρωταγωνιστή της σε αυτές τις εφαρμογές και ένα από τα πιο σκληροτράχηλα και αποδοτικά οχήματα της εν λόγω κατηγορίας. Στα πλαίσια φορτηγά προσφέρεται με 2, 3 ή 4 άξονες σε διάταξη από 4x2 έως 8x8 ενώ δεν είναι τυχαίο πως το εν λόγω μοντέλο έχει καταφέρει να επιδείξει μια εντυπωσιακή πορεία όχι μόνο στην μεταφορά φορτίων αλλά και στο απαιτητικό…. Ράλι Ντακάρ. 

Υδραυλική κίνηση των κατευθυντήριων τροχών
Η MAN Truck & Bus ήταν η πρώτη εταιρεία που παρουσίασε ένα πρωτοποριακό υδραυλικό σύστημα μεταφοράς της κίνησης στους κατευθυντήριους τροχούς ενός βαρέως φορτηγού, γεγονός που αναβαθμίζει σημαντικά την οδική του συμπεριφορά κατά την κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές. 
Το MAN HydroDrive® αποτελείται από τέσσερις υδραυλικούς κινητήρες που εδράζονται στις πλήμνες των τροχών του ή των κατευθυντήριων αξόνων και μια ειδική αντλία που ενώνεται με το κιβώτιο ταχυτήτων. Στην περίπτωση που ο οδηγός το επιθυμεί, η εν λόγω αντλία είναι σε θέση να μεταφέρει αποθέματα ροπής έως και 7.000 Nm σε κάθε έναν τροχό ξεχωριστά εμπλέκοντας και τους κατευθυντήριους άξονες στην κίνηση του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο, το HydroDrive® μετατρέπει το MAN TGS σε ένα φορτηγό με κίνηση σε όλους τους τροχούς όταν οι περιστάσεις το απαιτούν, αλλά με σημαντικά μικρότερο απόβαρο. 

Το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο Powershift 3ης γενιάς
Όλες οι εκδόσεις του Mercedes-Benz Arocs, προσφέρονται με το αυτόματο κιβώτιο Powershift3 στον βασικό τους εξοπλισμό σε εκδόσεις με 8, 12 ή 16 σχέσεις ενώ προαιρετικά είναι διαθέσιμα και χειροκίνητα κιβώτια 9 ή 16 σχέσεων. Βασικότερο γνώρισμα του Powershift3 είναι οι εξαιρετικά ομαλές και γρήγορες εναλλαγές των σχέσεων (20% γρηγορότερες σε σχέση με το Powershift2 και 50% πιο γρήγορες σε σχέση με το προγενέστερο Telligent). Παράλληλα όμως, το Powershift3 εφοδιάζεται με ειδικούς αισθητήρες προκειμένου να προσφέρει στον οδηγό ενός χωματουργικού φορτηγού ιδιαίτερες λύσεις κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες. Η λειτουργία «Rocking-Free» του επιτρέπει να κινήσει το όχημα εμπρός – πίσω προκειμένου να «ξεκολλήσει» από κάποια έντονη εδαφική ανωμαλία, μόνο με το πάτημα του γκαζιού. Παράλληλα, πέραν της βασικής λειτουργίας (Standard Mode) που περιλαμβάνει το Eco-Roll, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την χειροκίνητη εναλλαγή των σχέσεων (δύο προφίλ: Power και Off-Road). 
Στην πρώτη περίπτωση το κιβώτιο… αργεί να επιλέξει μεγαλύτερη σχέση αυξάνοντας τις στροφές του κινητήρα και επιτρέπει την εκμετάλλευση της μέγιστης ισχύος του ενώ στη δεύτερη, διασφαλίζει πως ο οδηγός έχει τη μέγιστη διαθέσιμη ροπή του κινητήρα ανά πάσα στιγμή στη διάθεση του. 

Volvo Dynamic Steering
H Volvo Trucks προσφέρει και με το νέο FMX το επαναστατικό σύστημα διεύθυνσης «Volvo Dynamic Steering» που προσφέρει μια πρωτόγνωρη αίσθηση άνεσης στους οδηγούς. 
Με το Dynamic Steering βελτιώνεται τόσο η κατευνθυντικότητα του οχήματος όταν αυτό κινείται σε υψηλές ταχύτητες (αυτοκινητόδρομος) ενώ παράλληλα, στις χαμηλές ταχύτητες, το FMX με πλήρες φορτίο μπορεί να ελεγχθεί ακόμη και με ένα… δάχτυλο στο τιμόνι. Η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του Volvo Dynamic Steering, ρυθμίζει την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα που προαναφέραμε (αποδίδει ροπή 25Nm) χιλιάδες φορές ανά δευτερόλεπτο, προκειμένου να προσφέρει την τέλεια αίσθηση στο τιμόνι για τον οδηγό. 
Για παράδειγμα, κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο, οι αισθητήρες του συστήματος αντιλαμβάνονται πως ο οδηγός επιθυμεί να κινηθεί σε ευθεία και φροντίζουν να μειώσουν στο ελάχιστο της ανωμαλίες του οδοστρώματος που γίνονται αισθητές . Την ίδια στιγμή, σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης από τον ηλεκτροκινητήρα επιτρέπει στον οδηγό να κατευθύνει το όχημα με την ελάχιστη απαιτούμενη προσπάθεια, γεγονός που μειώνει σημαντικά την επιβάρυνση του.