To Ranger έχει την πιο μεγάλη καρότσα και από τα 3 pick-up που συγκρίνουμε. Βγάζει και περισσότερα «άλογα». Στα «φορτία», παρότι σηκώνει «λίγο περισσότερο» έρχεται μία η άλλη με τους 2 ανταγωνιστές του. Mα ας δούμε αναλυτικά τα 3 αυτά ξεχωριστά μοντέλα.
Πωλήσεις Pick-Up (Ιαν. - Σεπ. 2021) |
Μοντέλο |
Ταξινομήσεις |
Μερίδιο (%) |
Toyota Hilux |
845 |
34,60 |
Ford Ranger |
618 |
25,31 |
Nissan Navara |
536 |
21,95 |
Mitsubishi L200 |
237 |
9,71 |
Isuzu D-Max |
147 |
6,02 |
VW Amarok |
32 |
1,31 |
Jeep Gladiator |
26 |
1,06 |
Λοιποί |
1 |
0,04 |
Σύνολο |
2.442 |
100,00 |
Υπό αυτό το πρίσμα, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα
συγκριτικό αφιέρωμα στην εν λόγω τριάδα των πρωταγωνιστών. Επειδή, όμως, τα τρία αυτά pick-up τα έχουμε οδηγήσει, συγκρίνει και παρουσιάσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν, τούτη τη φορά είπαμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά
με τις μεταφορικές τους δυνατότητες. Εξάλλου, όσο και να μοιάζουν -και να είναι σε έναν βαθμό- με υπερσύγχρονα οχήματα αναψυχής, παραμένουν
επαγγελματικά εργαλεία. Οπότε βασικά κριτήρια για να τα επιλέξει ένας επαγγελματίας είναι
τι διαστάσεις έχουν οι καρότσες τους, όπως και
τι φορτίο μπορούν να μεταφέρουν.
Οι τιμές του Ford Ranger στη χώρα μας
Για να υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής στη σύγκρισή μας, επιλέξαμε τις διπλοκάμπινες (
Double Cab) εκδόσεις τους, με τους βασικούς κινητήρες πετρελαίου και μηχανικά κιβώτια έξι ταχυτήτων. Φυσικά οι επιλογές είναι πολλές, τόσο προς τα πάνω όσο -κυρίως- προς τα κάτω, με τα τρία pick-up να προσφέρονται -ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση- με μονή, επιμηκυμένη και διπλή καμπίνα, με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με αυτόματα κιβώτια και με πιο ισχυρούς κινητήρες. Φυσικά πολλές είναι οι επιλογές και για τα εξοπλιστικά στοιχεία του αμαξώματος και του εσωτερικού.
Οι εν Ελλάδι τιμές του Nissan Navara
Όπως φαίνεται αναλυτικά και στον πιο κάτω πίνακα που συγκεντρώνει και όλη την «ουσία» του συγκριτικού μας αφιερώματος, οι διαφορές μεταξύ των τριών pick-up είναι μικρές, σχεδόν ανεπαίσθητες. Ωστόσο, έστω και για λίγο, τ
ο Ford Ranger παίρνει τα πρωτεία τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τις
διαστάσεις (αμαξώματος και καρότσας) του, όσο και με ό,τι σχετίζεται με τις
μεταφορικές του δυνατότητες. Επιπλέον, αν και εμφανίζει τη μικρότερη χωρητικότητα από τους τρεις, ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας της Ford -με 170 ίππους- έχει την υψηλότερη ισχύ, ειδικά συγκρινόμενος με αυτόν του κραταιού Hilux που αποδίδει 150 άλογα.
Πόσο κοστίζει το Toyota Hilux στην Ελλάδα
Επαναλαμβάνουμε, πως οι διαφορές είναι μικρές και από μόνες τους είναι δύσκολο να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ κάποιου μοντέλου. Μεγαλύτερη σημασία έχει ίσως η γνώμη που έχει ο εκάστοτε επαγγελματίας για το κάθε μοντέλο με βάση την εμπειρία του από το παρελθόν, ενώ θεμελιώδη ρόλο παίζει και η εμπορική πολιτική που υιοθετεί η κάθε εισαγωγική εταιρεία στη χώρα μας, προκειμένου να προσεγγίσει πελάτες. Σε κάθε περίπτωση, η τελική επιλογή είναι δική σας…
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ME MIA MATIA |
Μοντέλο |
Ford Ranger |
Nissan Navara |
Toyota Hilux |
Αμάξωμα |
Double Cab Wildtrak |
Double Cab |
Double Cab |
Έκδοση |
2.0 Ford EcoBlue 170 PS (420 Nm) 6MT |
2.3 lt. 163 PS (425 Nm) 6MT |
2.4L D-4D 150 hp (400 Nm) 6MT (4x4) |
Διαστάσεις Αμαξώματος |
Μήκος (χλστ.) |
5.359 |
5.280-5.330 |
5.325 |
Πλάτος χωρίς καθρέπτες (χλστ.) |
1.977 |
1.850 |
1.855 |
Ύψος (χλστ.) |
1.848 |
1.824-1.855 |
1.810-1.815 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
3.220 |
3.150 |
3.085 |
Μετατρόχιο εμπρός (χλστ.) |
1.560 |
- |
1.500-1.540 |
Μετατρόχιο πίσω (χλστ.) |
1.560 |
- |
1.510-1.550 |
Διαστάσεις Χώρου Φόρτωσης |
Μήκος καρότσας (χλστ.) |
1.613 |
1.578 |
1.545 |
Ύψος καρότσας (χλστ.) |
541 |
474 |
480 |
Πλάτος καρότσας (χλστ.) |
1.560 |
1.560 |
1.540 |
Πλάτος καρότσας στους θόλους (χλστ.) |
1.139 |
- |
- |
Βάρη και Φορτία |
Μεικτό βάρος (κιλά) |
3.270 |
3.250 |
3.210 |
Μεικτό βάρος συρμού (κιλά) |
6.000 |
- |
- |
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) |
1.076-1.140 |
1.075-1.100 |
1.025 |
Απόβαρο (κιλά) |
2.130-2.321 |
από 2.150 |
2.185 |
Ελκτική ικανότητα με φρένα (κιλά) |
3.500 |
3.500 |
3.500 |
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (κιλά) |
750 |
750 |
750 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »