Καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς σχεδόν 82%, τα Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan Navara ουσιαστικά ορίζουν την ελληνική αγορά των pick-up.

Καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς σχεδόν 82%, τα Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan Navara ουσιαστικά ορίζουν την ελληνική αγορά των pick-up.

Τι διαστάσεις έχουν οι καρότσες των τριών πιο δημοφιλών pick-up; Τι φορτία είναι σε θέση να μεταφέρουν εντός και εκτός δρόμου; Δείτε με μια ματιά το συγκριτικό των Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan

Τι διαστάσεις έχουν οι καρότσες των τριών πιο δημοφιλών pick-up; Τι φορτία είναι σε θέση να μεταφέρουν εντός και εκτός δρόμου; Δείτε με μια ματιά το συγκριτικό των Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan Navara.

Τη μεγαλύτερη σε διαστάσεις καρότσα και το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο εμφανίζει το Ford Ranger.

Τη μεγαλύτερη σε διαστάσεις καρότσα και το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο εμφανίζει το Ford Ranger.

Μικρότερο σε διαστάσεις και με ελαφρώς χαμηλότερο ωφέλιμο φορτίο το Toyota Hilux.

Μικρότερο σε διαστάσεις και με ελαφρώς χαμηλότερο ωφέλιμο φορτίο το Toyota Hilux.

Στον μέσο όρο του συγκριτικού βρίσκονται οι μεταφορικές δυνατότητες του Nissan Navara.

Στον μέσο όρο του συγκριτικού βρίσκονται οι μεταφορικές δυνατότητες του Nissan Navara.

  • Καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς σχεδόν 82%, τα Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan Navara ουσιαστικά ορίζουν την ελληνική αγορά των pick-up.
  • Τι διαστάσεις έχουν οι καρότσες των τριών πιο δημοφιλών pick-up; Τι φορτία είναι σε θέση να μεταφέρουν εντός και εκτός δρόμου; Δείτε με μια ματιά το συγκριτικό των Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan
  • Τη μεγαλύτερη σε διαστάσεις καρότσα και το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο εμφανίζει το Ford Ranger.
  • Μικρότερο σε διαστάσεις και με ελαφρώς χαμηλότερο ωφέλιμο φορτίο το Toyota Hilux.
  • Στον μέσο όρο του συγκριτικού βρίσκονται οι μεταφορικές δυνατότητες του Nissan Navara.

3 Best Seller PICK-UP. Ποιο μεταφέρει τα περισσότερα;

To Ranger έχει την πιο μεγάλη καρότσα και από τα 3 pick-up που συγκρίνουμε. Βγάζει και περισσότερα «άλογα». Στα «φορτία», παρότι σηκώνει «λίγο περισσότερο» έρχεται μία η άλλη με τους 2 ανταγωνιστές του. Mα ας δούμε αναλυτικά τα 3 αυτά ξεχωριστά μοντέλα.

Είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο βαθμός που τα Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan Navara κυριαρχούν στην ελληνική αγορά pick-up, καθώς τα τρία αυτά μοντέλα (με αυτή τη σειρά) στο πρώτο 9μηνο του τρέχοντος έτους έχουν απορροφήσει το 81,86% των συνολικών ταξινομήσεων! Πρώτο με διαφορά βρίσκεται σταθερά το θρυλικό Hilux, με το μοντέλο της Toyota να είναι πρώτο, όχι μόνο στην κατηγορία του, αλλά συνολικά στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της χώρας μας.


Τι διαστάσεις έχουν οι καρότσες των τριών πιο δημοφιλών pick-up; Τι φορτία είναι σε θέση να μεταφέρουν εντός και εκτός δρόμου; Δείτε με μια ματιά το συγκριτικό των Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan Navara.

Τι διαστάσεις έχουν οι καρότσες των τριών πιο δημοφιλών pick-up; Τι φορτία είναι σε θέση να μεταφέρουν εντός και εκτός δρόμου; Δείτε με μια ματιά το συγκριτικό των Toyota Hilux, Ford Ranger και Nissan Navara.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Ομοίως -όπως μπορείτε να δείτε αναλυτικά και στον πιο κάτω πίνακα- το Ford Ranger, παρόλο που βρίσκεται προς το τέλος της ζωής του σε ό,τι αφορά στην τωρινή του γενιά, είναι στη 2η θέση τόσο στην κλάση των «αγροτικών» όσο και συνολικά στα LCV. Σταθερά δημοφιλές παραμένει το Navara, καταλαμβάνοντας την 3η θέση στα pick-up, έχοντας υπερδιπλάσιες πωλήσεις από το 4ο Mitsubishi L200, με το μοντέλο της Nissan να είναι το 5ο κατά σειρά best-seller σε όλα τα LCV που είχαν πουληθεί στην Ελλάδα μέχρι τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Τη μεγαλύτερη σε διαστάσεις καρότσα και το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο εμφανίζει το Ford Ranger.

Τη μεγαλύτερη σε διαστάσεις καρότσα και το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο εμφανίζει το Ford Ranger.


Πωλήσεις Pick-Up (Ιαν. - Σεπ. 2021)
Μοντέλο Ταξινομήσεις Μερίδιο (%)
Toyota Hilux 845 34,60
Ford Ranger 618 25,31
Nissan Navara 536 21,95
Mitsubishi L200 237 9,71
Isuzu D-Max 147 6,02
VW Amarok 32 1,31
Jeep Gladiator 26 1,06
Λοιποί 1 0,04
Σύνολο 2.442 100,00
 
Υπό αυτό το πρίσμα, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα συγκριτικό αφιέρωμα στην εν λόγω τριάδα των πρωταγωνιστών. Επειδή, όμως, τα τρία αυτά pick-up τα έχουμε οδηγήσει, συγκρίνει και παρουσιάσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν, τούτη τη φορά είπαμε να ασχοληθούμε αποκλειστικά με τις μεταφορικές τους δυνατότητες. Εξάλλου, όσο και να μοιάζουν -και να είναι σε έναν βαθμό- με υπερσύγχρονα οχήματα αναψυχής, παραμένουν επαγγελματικά εργαλεία. Οπότε βασικά κριτήρια για να τα επιλέξει ένας επαγγελματίας είναι τι διαστάσεις έχουν οι καρότσες τους, όπως και τι φορτίο μπορούν να μεταφέρουν.
 
Οι τιμές του Ford Ranger στη χώρα μας
 
Για να υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής στη σύγκρισή μας, επιλέξαμε τις διπλοκάμπινες (Double Cab) εκδόσεις τους, με τους βασικούς κινητήρες πετρελαίου και μηχανικά κιβώτια έξι ταχυτήτων. Φυσικά οι επιλογές είναι πολλές, τόσο προς τα πάνω όσο -κυρίως- προς τα κάτω, με τα τρία pick-up να προσφέρονται -ανάλογα με το μοντέλο και την έκδοση- με μονή, επιμηκυμένη και διπλή καμπίνα, με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με αυτόματα κιβώτια και με πιο ισχυρούς κινητήρες. Φυσικά πολλές είναι οι επιλογές και για τα εξοπλιστικά στοιχεία του αμαξώματος και του εσωτερικού.
 
Οι εν Ελλάδι τιμές του Nissan Navara
 
Όπως φαίνεται αναλυτικά και στον πιο κάτω πίνακα που συγκεντρώνει και όλη την «ουσία» του συγκριτικού μας αφιερώματος, οι διαφορές μεταξύ των τριών pick-up είναι μικρές, σχεδόν ανεπαίσθητες. Ωστόσο, έστω και για λίγο, το Ford Ranger παίρνει τα πρωτεία τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τις διαστάσεις (αμαξώματος και καρότσας) του, όσο και με ό,τι σχετίζεται με τις μεταφορικές του δυνατότητες. Επιπλέον, αν και εμφανίζει τη μικρότερη χωρητικότητα από τους τρεις, ο 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας της Ford -με 170 ίππους- έχει την υψηλότερη ισχύ, ειδικά συγκρινόμενος με αυτόν του κραταιού Hilux που αποδίδει 150 άλογα.
 
Πόσο κοστίζει το Toyota Hilux στην Ελλάδα
 
Επαναλαμβάνουμε, πως οι διαφορές είναι μικρές και από μόνες τους είναι δύσκολο να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ κάποιου μοντέλου. Μεγαλύτερη σημασία έχει ίσως η γνώμη που έχει ο εκάστοτε επαγγελματίας για το κάθε μοντέλο με βάση την εμπειρία του από το παρελθόν, ενώ θεμελιώδη ρόλο παίζει και η εμπορική πολιτική που υιοθετεί η κάθε εισαγωγική εταιρεία στη χώρα μας, προκειμένου να προσεγγίσει πελάτες. Σε κάθε περίπτωση, η τελική επιλογή είναι δική σας…
 
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ME MIA MATIA
Μοντέλο Ford Ranger Nissan Navara Toyota Hilux
Αμάξωμα Double Cab Wildtrak Double Cab Double Cab
Έκδοση 2.0 Ford EcoBlue 170 PS (420 Nm) 6MT 2.3 lt. 163 PS (425 Nm) 6MT 2.4L D-4D 150 hp (400 Nm) 6MT (4x4)
Διαστάσεις Αμαξώματος
Μήκος (χλστ.) 5.359 5.280-5.330 5.325
Πλάτος χωρίς καθρέπτες (χλστ.) 1.977 1.850 1.855
Ύψος (χλστ.) 1.848 1.824-1.855 1.810-1.815
Μεταξόνιο (χλστ.) 3.220 3.150 3.085
Μετατρόχιο εμπρός (χλστ.) 1.560 - 1.500-1.540
Μετατρόχιο πίσω (χλστ.) 1.560 - 1.510-1.550
Διαστάσεις Χώρου Φόρτωσης
Μήκος καρότσας (χλστ.) 1.613 1.578 1.545
Ύψος καρότσας (χλστ.) 541 474 480
Πλάτος καρότσας (χλστ.) 1.560 1.560 1.540
Πλάτος καρότσας στους θόλους (χλστ.) 1.139 - -
Βάρη και Φορτία
Μεικτό βάρος (κιλά) 3.270 3.250 3.210
Μεικτό βάρος συρμού (κιλά) 6.000 - -
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) 1.076-1.140 1.075-1.100 1.025
Απόβαρο (κιλά) 2.130-2.321 από 2.150 2.185
Ελκτική ικανότητα με φρένα (κιλά) 3.500 3.500 3.500
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (κιλά) 750 750 750

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Advertisement