Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η απαλλαγή των πρόσθετων φόρων για τα εισαγόμενα 6ετίας, οδήγησε στην τελευταία 2ετία στη μείωση της μέσης ηλικίας του από τα 10, στα 6,6 χρόνια!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η απαλλαγή των πρόσθετων φόρων για τα εισαγόμενα 6ετίας, οδήγησε στην τελευταία 2ετία στη μείωση της μέσης ηλικίας του από τα 10, στα 6,6 χρόνια!

4 χρόνια νεότερα τα εισαγόμενα στη 2ετία

2.395 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2022)

Με την κατάργηση της σχεδόν ενιαίας -ανεξαρτήτως ηλικίας- φορολόγησης των εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων, την τελευταία διετία αυξήθηκε το ποσοστό τους κατά 1,2% επί των συνολικών εισαγωγών και παράλληλα μειώθηκε η μέση ηλικία τους κατά 4 χρόνια.

Περισσότερα και νεότερα τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα!

  • Η επίδραση του Περιβαλλοντικού Τέλους σε 2 χρόνια
  • Χωρίς φόρο τα εισαγόμενα έως 6 χρόνων
  • Πληρώνεις τέλος για τα Euro 5B (& παλαιότερα)
  • Από τα 10,6 στα 6,6 χρόνια η μέση ηλικία
 
Σε μια σειρά διευκρινήσεων αναφορικά με το περιβαλλοντικό τέλος στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα οχήματα, προχώρησε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).
 
Στη σχετική ανακοίνωση του ΣΕΑΑ, τονίζεται πως το «Περιβαλλοντικό Τέλος» είναι ήδη σε ισχύ εδώ και σχεδόν δύο χρόνια και αφορά μόνον τα παλαιότερα εισαγόμενα μεταχειρισμένα επιβατικά και ελαφρά φορτηγά.

Περιβαλλοντικό Τέλος επιβάλλεται στα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 5B και παλαιότερα.

Περιβαλλοντικό Τέλος επιβάλλεται στα οχήματα αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro 5B και παλαιότερα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Χωρίς φόρο τα 6ετίας – Νεότερος ο στόλος

Αξίζει να αναφερθεί, πως πριν το 2020, η φορολογία στα μεταχειρισμένα οχήματα εισαγωγής ήταν σχεδόν ενιαία, ανεξαρτήτως ηλικίας. Το 2020 αντικαταστάθηκε –πρώτον- από την κατάργηση του φόρου στα νεότερα (Euro 6, δηλαδή ως 6 ετών), πιο καθαρά αυτοκίνητα και -δεύτερον- από την εφαρμογή επιβαρύνσεων στα παλαιότερα, πιο ρυπογόνα αυτοκίνητα (Euro 5A και πριν).
 
Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η αύξηση των μεταχειρισμένων στο σύνολο των εισαγωγών οχημάτων, από 38,4% το 2019 σε 39,6% το 2021 και η μείωση της μέσης ηλικίας αυτών από 10,6 σε 6,6 έτη.

Με τέλος τα Euro 5B

Όπως αναφέρει ο ΣΕΑΑ, η πρόσφατη νομοθετική αλλαγή συνέβη αφού παρήλθαν δύο έτη και η αντιρρυπαντική τεχνολογία οχημάτων Euro 5B είναι πλέον αυτή που είναι παλαιότερη κατά 4 κλάσεις από την ισχύουσα σήμερα (Euro 6D). Όπως δηλαδή ίσχυσε το 2020, με την εφαρμογή τέλους στη Euro 5A, ως προς την τότε ισχύουσα Euro 6C. Συνέχεια του άρθρου >>>