Στην Διεθνή Έκθεση του Ανοβέρου (ΙΑΑ) η ΜΑΝ αναμένεται να παρουσιάσει ένα ξεχωριστό σχεδιαστικό πρωτότυπο. Το MAN «Concept S» ξεφεύγει τα από σχεδιαστικά πρότυπα που εφαρμόζονται στην κατασκευή των σύγχρονων βαρέων φορτηγών και είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 25% σε σχέση με αυτά.
Σε μια προσπάθεια να προσφέρει λύσεις ικανές να μειώσουν περαιτέρω την μέση κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων της (με συνέπεια την αντίστοιχη μείωση των εκπομπών ρύπων αλλά και του κόστους χρήσης τους), η MAN εξέλιξε ένα πρωτότυπο βαρύ φορτηγό με την ονομασία Concept S.
Η διαφορές στην σχεδίαση του Concept S από τα… συμβατικά φορτηγά είναι χαοτικές. Η εξέλιξη του έχει βασιστεί σχεδόν εξ ολοκλήρου σε δοκιμές που έχουν πραγματοποιηθεί σε αερόσήραγγες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο αεροδυναμικός του συντελεστής να είναι μειωμένος κατά 25% σε σχέση με αυτόν του MAN TGX.
Αυτό συνεπάγεται αντίστοιχη ποσοστιαία μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα αλλά και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
Ωστόσο προκειμένου το Concept S να είναι σε θέση να μεταφέρει αντίστοιχο όγκο φορτίων με ένα συμβατικό 40τονο φορτηγό αλλά και να προσφέρει αντίστοιχους χώρους στο εσωτερικό της καμπίνας, επιβάλλεται να αυξηθεί σε συνολικό μήκος σε σχέση με τα υπάρχοντα οχήματα. Αν και αυτό δεν θα προϋποθέτει βελτιώσεις στο οδικό δίκτυο και τις υποδομές, επανέρχεται στο προσκήνιο το θέμα της αύξησης του μεγέθους των βαρέων φορτηγών που κινούνται στους δρόμους της ΕΕ προκειμένου να μειωθούν τα οχήματα χωρίς να επηρεαστεί το μεταφορικό έργο τους.