Πέραν του νέου Ford Ranger ένα ακόμη ελαφρύ ημιφορτηγό παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σίδνευ. Ο λόγος για το Mazda BT-50 που θα εξακολουθήσει να μοιράζεται αρκετά μηχανικά του μέρη με το μοντέλο της Ford ωστόσο διαφοροποιείται σημαντικά σε ότι αφορά την σχεδίαση αμαξώματος αλλά και εσωτερικού.
Όπως και οι προηγούμενες γενιές τους, έτσι και τα νέα Ford Ranger και Mazda BT-50 θα συνεχίσουν να μοιράζονται αρκετά από τα μηχανικά τους μέρη. Το νέο πλαίσιο και οι ολοκαίνουργιοι κινητήρες αποτελούν τα βασικότερα νέα στοιχεία αμφότερων των Pick-Up ωστόσο ο εκπρόσωπος της ιαπωνικής εταιρείας έχει να επιδείξει μια εντελώς διαφορετική σχεδίαση αμαξώματος. Σε ότι αφορά το εμπρόσθιο τμήμα του νέου BT-50, αίσθηση προκαλεί η νέα μάσκα καθώς και ογκώδης και με έντονες καμπύλες προφυλακτήρας του οποίου το σχήμα τονίζεται από τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και τα φτερά των τροχών. Αρκετά… αμφιλεγόμενο είναι και το πίσω τμήμα του νέου Mazda BT-50 όπου συναντάμε –οριζόντια τοποθετημένα- φωτιστικά σώματα. Εκεί όμως που το νέο ιαπωνικό ελαφρύ ημιφορτηγό κερδίζει τις εντυπώσεις είναι στην σχεδίαση του εσωτερικού που πλέον παραπέμπει σε επιβατικά οχήματα και διαφοροποιείται πλήρως από τον προκάτοχο μοντέλο. Το κάτω μέρος της κεντρικής κονσόλας εκτείνεται μεταξύ των καθισμάτων του οδηγού και του συνοδηγού ενώ στο επάνω μέρος της έχει τοποθετηθεί μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων. Το σύστημα 4κίνησης θα ελέγχεται πλέον μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη τοποθετημένου δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων (όπως και στην περίπτωση του νέου Ford Ranger) ενός ως εξαιρετική κρίνεται η σχεδίαση του πίνακα οργάνων. Δυστυχώς περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Mazda BT-50 δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές ωστόσο, αναφορικά με τους κινητήρες τους, πολλοί εικάζουν πως θα εφοδιάζεται με τους δύο νέους πετρελαιοκινητήρες Duratorq TDCi των 2,2 και 3,2 λτ. (με ισχύ 148 και 197 ίππων αντίστοιχα) που κινούν και το νέο Ford Ranger. Παράλληλα υπάρχουν φήμες και για την χρήση ενός βενζινοκινητήρα Duratec 2,5 λτ. που αποδίδει ισχύ 164 ίππων.