Μέσα στο επόμενο έτος αναμένεται και στις ευρωπαϊκές αγορές η νέα γενιά του Mitsubishi Fuso Canter που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην Ιαπωνία. Το νέο μοντέλο θα φέρει αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές καθώς και πολλά καινοτόμα τεχνολογικά συστήματα στα μηχανικά του μέρη.
Σε σχέση με το μοντέλο που διατίθεται και στην χώρα μας, η νέα -8η κατά σειρά- γενιά του Mitsubishi Fuso Canter που λανσαρίστηκε στην Ιαπωνική αγορά εμφανίζει αρκετές σχεδιαστικές διαφορές σε ότι αφορά το εξωτερικό της καμπίνας. Επανασχεδιασμένα είναι τόσο τα φωτιστικά σώματα όσο και η μάσκα και ο προφυλακτήρας. Παράλληλα η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation ανακοίνωσε και αρκετές σχεδιαστικές αλλαγές σε ότι αφορά στον εσωτερικό διάκοσμο της καμπίνας του νέου Canter. Ωστόσο τα σημαντικά νέα αφορούν στις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στα διάφορα μηχανικά μέρη του νέου Canter. Συγκεκριμένα το νέο μοντέλο θα πληροί τις ιδιαίτερα αυστηρές, νέες προδιαγραφές ρύπων που τέθηκαν σε ισχύ στην Ιαπωνική αγορά μέσα στο 2010 καθώς και αυτές που θα ισχύσουν από το 2015! Για την επιτυχία αυτή ευθύνεται ο νέος πετρελαιοκινητήρας 4Ρ10 με τον οποίο εφοδιάζεται πλέον το Canter. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο εκπέμπει λιγότερα οξείδια του αζώτου, μικροσωματίδια και διοξείδιο του άνθρακα ενώ σε σχέση με τους κινητήρες που αντικαθιστά επιδεικνύει μέση κατανάλωση καυσίμου μειωμένη κατά 5%- 8%. Παράλληλα το νέο Canter φέρει βελτιωμένο σύστημα πέδησης με το μηχανόφρενο να προσφέρεται πλέον στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του μοντέλου, συμβάλλοντας στην μείωση της φθοράς των φρένων και κατ’ επέκταση του κόστους συντήρησης του οχήματος σε ποσοστό έως και 20% σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Το νέο Fuso Canter υιοθετεί όμως και ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο νέο κιβώτιο ταχυτήτων με την ονομασία Duonic. Χάρη στον διπλό συμπλέκτη του, το εν λόγω κιβώτιο συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός αυτόματου κιβωτίου και ενός μηχανικού προσφέροντας σημαντική βελτίωση της άνεσης του οδηγού κατά τον χειρισμό του οχήματος, καλύτερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του νέου κινητήρα και μείωση τόσο της κατανάλωσης καυσίμου όσο και των εκπομπών ρύπων. Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Fuso Canter έχει δεχθεί σημαντικές βελτιώσεις τόσο στην σχεδίαση του πλαισίου όσο και στις αναρτήσεις με αποτέλεσμα την μείωση του απόβαρου του. Το πρόγραμμα εξέλιξης της 8ης γενιάς του ιαπωνικού ελαφρού φορτηγού διήρκεσε 4,5 έτη και οι δοκιμαστές του διένυσαν περισσότερα από 3,2 εκ. χιλιόμετρα σε πολλές διαφορές περιοχές του πλανήτη κάτω από όλες ανεξαιρέτως τις κλιματολογικές συνθήκες.