Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το ηλεκτρικό το φορτώνεις, το λιγώνεις. Χάνεις 24% αυτονομίας!

Το ηλεκτρικό το φορτώνεις, το λιγώνεις. Χάνεις 24% αυτονομίας!

  • Το ηλεκτρικό το φορτώνεις, το λιγώνεις. Χάνεις 24% αυτονομίας!
  • Το ηλεκτρικό το φορτώνεις, το λιγώνεις. Χάνεις 24% αυτονομίας!

Το ηλεκτρικό το φορτώνεις, το λιγώνεις. Χάνεις 24% αυτονομίας!

7.180 Επισκέψεις στο άρθρο

- H αυτονομία μειώνεται κατά 24,5% όταν το όχημα είναι φορτωμένο
- Κατά 24,2% αυξάνεται και η κατανάλωση καυσίμου
- Με αντίστοιχο φορτίο, η κατανάλωση σε ένα θερμικό αυξάνεται κατά 14%
- Μόλις 50kg φορτίου σε ένα θερμικό όχημα αυξάνουν την κατανάλωση κατά 1%

Νέα μελέτη αποδεικνύει ότι η μεταφορά φορτίου επηρεάζει την αυτονομία

Η Αμερικανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας (κοινώς γνωστή ως ΑΑΑ) πραγματοποίησε μία νέα μελέτη σχετικά με τις επιπτώσεις του ωφέλιμου φορτίου στην ηλεκτρική αυτονομία. Για τις ανάγκες της έρευνας, ο ανεξάρτητος οργανισμός πήρε στα χέρια του ένα Ford F-150 Lightning και ξεκίνησε τις δοκιμές, απαντώντας σε δύο ερωτήσεις - Πώς συγκρίνεται η δύναμη φορτίου δρόμου με φορτίο και πώς με χωρίς φορτίο; Πώς επηρεάζεται η αυτονομία και η απόδοση από το προστιθέμενο ωφέλιμο φορτίο;
 

Τι λέει η Αμερικανική Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανίας

Η ΑΑΑ ορίζει τη δύναμη φορτίου δρόμου ως «η δύναμη που ασκείται σε ένα όχημα που κινείται κατά μήκος της επιφάνειας του δρόμου σε αντίθεση με την κατεύθυνση της ταχύτητάς του, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την επιβράδυνση του οχήματος». Η παραπάνω πρόταση εννοεί με απλούστερα λόγια την αεροδυναμική έλξη, την τριβή στην επιφάνεια του δρόμου και τη μηχανική τριβή. Ο οργανισμός χρησιμοποιεί επίσης έναν άλλον όρο, αυτόν της καμπύλης φορτίου δρόμο, περιγράφοντας έτσι τη δύναμη φορτίου του δρόμου συναρτήσει της ταχύτητας του οχήματος.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Η φόρτωση μείωσε κατά 24,2% την οικονομία καυσίμου

Η έρευνα διαπίστωσε ότι ένα φορτίο 635 κιλών άσκησε 33,1 τοις εκατό περισσότερη δύναμη στο φορτηγό από την καμπύλη φορτίου δρόμου που χρησιμοποιείται από την EPA για την πιστοποίηση EV. Είναι ενδιαφέρον ότι το φορτηγό χωρίς φορτίο είχε 5,6 τοις εκατό περισσότερη δύναμη. Ομοίως, η AAA διαπίστωσε ότι το F-150 Lightning ήταν 6,1 τοις εκατό λιγότερο αποδοτικό όταν εκφορτώνονταν από τις εκτιμήσεις της EPA, επιστρέφοντας 62 MPGe αντί για 66 MPGe της EPA. Η φόρτωση του pickup οδήγησε σε πτώση στα 47 MPGe, που είναι 24,2 τοις εκατό κάτω από τη βασική εκτιμώμενη οικονομία καυσίμου.
 

Σημαντική διαφορά μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών κινητήρων

Σχετικά με την αυτονομία, η EPA υπολογίζει περίπου 480 χλμ. για το μοντέλο Lightning που χρησιμοποιήθηκε στις δοκιμές. Η ΑΑΑ κατάφερε μόνο 445 χλμ. χωρίς φορτίο και 337 χλμ. με φορτίο 635 κιλών. Τα ευρήματα εμβέλειας φόρτωσης ήταν 24,5 τοις εκατό χαμηλότερα από το pickup χωρίς φορτίο και κατά 30 τοις εκατό χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις της EPA.

Φυσικά, το ίδιο ισχύει εδώ και πολύ καιρό για την οικονομία καυσίμου στους θερμικούς κινητήρες. Η κυβερνητική υπηρεσία εκτιμά ότι η προσθήκη 45 κιλών σε ένα όχημα μειώνει τη μέση οικονομία καυσίμου κατά περίπου 1 τοις εκατό. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα μια μείωση της οικονομίας καυσίμου κατά 14 τοις εκατό κατά τη μεταφορά φορτίου 635 κιλών, σημαντικά λιγότερο σε σύγκριση με την πτώση 24,2 τοις εκατό που παρατηρείται στα ηλεκτρικά φορτηγά.