ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!

(9/5/2025)
Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!

Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!

Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!

Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!

  • Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!
  • Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!
  • Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!
  • Η ZF φέρνει νέα συστήματα επέκτασης αυτονομίας προσεχώς!

Δυο νέα συστήματα για range extender στα σκαριά, προβλέπεται να λύσουν τα χέρια των κατασκευαστών.
Η παραγωγή τους θα ξεκινήσει το 2026.
Ενισχύεται η ενεργειακή μετάβαση, χάρη στη μεγαλύτερη αυτονομία.
Τα πλεονεκτήματά τους έναντι των υβριδικών.

Δυο νέα συστήματα για range extender στα σκαριά, προβλέπεται να λύσουν τα χέρια των κατασκευαστών

Δεν είναι μυστικό πως πολλοί δυνητικοί αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων εκεί έξω εξακολουθούν να αισθάνονται το λεγόμενο «άγχος της αυτονομίας» που δυστυχώς πάει πακέτο με την αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση. Για αυτές τις περιπτώσεις, λοιπόν, οι περίφημοι range extenders φαντάζουν ως μια κομβική λύση, με τη λειτουργία τους να περιλαμβάνει τη σύνδεση μιας γεννήτριας εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα, παράγοντας έτσι ενέργεια για την μπαταρία του οχήματος, μόλις η κατάσταση φόρτισης της τελευταίας πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο.
Στην περίπτωση της ZF, ωστόσο, το συγκεκριμένο πεδίο δράσης δεν είναι καινούργιο, άλλωστε τα τελευταία χρόνια λανσάρει μαζικά την τεχνολογία range extender. Μόνο που το τελευταίο της εγχείρημα μοιάζει να είναι και το πλέον υποσχόμενο μέχρι στιγμής.
Ο λόγος; Στο πλαίσιο των range extenders επόμενης γενιάς, η εταιρεία ανέπτυξε το ηλεκτρικό Range Extender (eRE) και το ηλεκτρικό Range Extender plus (eRE+), δυο παραλλαγές κοινώς εξαιρετικά ολοκληρωμένες κατασκευαστικά και με ευελιξία όσον αφορά στην απόδοση, στην αρχιτεκτονική, στα 400V ή 800V και στον τύπο του ημιαγωγού.
Έτσι, το σύστημα eRE συνδέει έναν ηλεκτροκινητήρα με έναν ενσωματωμένο μετατροπέα, ένα κατάλληλο λογισμικό και ένα πλανητικό γρανάζι, ενώ το eRE+ φέρνει επιπλέον στην εξίσωση έναν έξυπνο συμπλέκτη & ένα διαφορικό. Τοιουτοτρόπως, το σύστημα range extender εδώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ως γεννήτρια ρεύματος είτε ως πρόσθετη (δευτερεύουσα) κίνηση, γεγονός που απαλλάσσει τους κατασκευαστές από την ανάπτυξη ενός ξεχωριστού εξαρτήματος – επιτρέποντας παράλληλα την τοποθέτηση μικρότερων (και επομένως οικονομικότερων) μπαταριών. Και η απόδοσή τους; Προς το παρόν η ισχύς τους κυμαίνεται από 95-150 ίππους στο eRE και από 95-204 ίππους στο eRE+.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>