Όχι μόνο επιβάτες, αλλά και ασθενείς, σχεδιάζεται να μεταφέρει αυτόνομα από το 2025 το VW ID.BUZZ.

Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.

Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.

Η πρώτη εμφάνιση του υπό δοκιμή αυτόνομου ID. BUZZ AD, μας δίνει μια πρόγευση του ηλεκτρικού οχήματος που θα λανσαριστεί του χρόνου.

Η πρώτη εμφάνιση του υπό δοκιμή αυτόνομου ID. BUZZ AD, μας δίνει μια πρόγευση του ηλεκτρικού οχήματος που θα λανσαριστεί του χρόνου.

  • Όχι μόνο επιβάτες, αλλά και ασθενείς, σχεδιάζεται να μεταφέρει αυτόνομα από το 2025 το VW ID.BUZZ.
  • Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.
  • Η πρώτη εμφάνιση του υπό δοκιμή αυτόνομου ID. BUZZ AD, μας δίνει μια πρόγευση του ηλεκτρικού οχήματος που θα λανσαριστεί του χρόνου.

Αυτόνομο ασθενοφόρο το VW ΙD. BUZZ το 2025

Το ότι το ΙD. BUZZ από το 2025 θα μεταφέρει αυτόνομα επιβάτες, το γνωρίζαμε. Αυτό που δε φανταζόμασταν, είναι πως η Volkswagen οραματίζεται και μία σχετική έκδοση ασθενοφόρου!

Την τιμητική του στην εκδήλωση «ITS World Congress» του Αμβούργου είχε το ηλεκτροκίνητο ΙD. BUZZ της Volkswagen Commercial Vehicles, το οποίο όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν βρίσκεται στο στάδιο δοκιμών, προκειμένου να πιάσει δουλειά από το 2025, μεταφέροντας επιβάτες δίχως την παρουσία οδηγού. Υπενθυμίζεται, πως το «κανονικό» μοντέλο θα λανσαριστεί του χρόνου σε τρεις εκδόσεις, μία επαγγελματική και δύο επιβατικές.


Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.

Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Η εταιρεία Argo AI είναι αυτή που αναπτύσσει τις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης του οχήματος, το οποίο ξεκινώντας από το Αμβούργο, θα μεταφέρει τους επιβάτες του στον προορισμό τους, με μια υπηρεσία ταξί «ride pooling», τον χειρισμό της οποίας θα έχει η MOIA. Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Argo περιλαμβάνει μια σειρά αισθητήρων, λογισμικού και υπολογιστικών πλατφορμών που επιτρέπει την παρακολούθηση του περιβάλλοντος του οχήματος κατά 360 μοίρες.

Η πρώτη εμφάνιση του υπό δοκιμή αυτόνομου ID. BUZZ AD, μας δίνει μια πρόγευση του ηλεκτρικού οχήματος που θα λανσαριστεί του χρόνου.

Η πρώτη εμφάνιση του υπό δοκιμή αυτόνομου ID. BUZZ AD, μας δίνει μια πρόγευση του ηλεκτρικού οχήματος που θα λανσαριστεί του χρόνου.

 
Το 2025 στους δρόμους το αυτόνομο VW ΙD. BUZZ AD
 
Επιπλέον, είναι δυνατή η πρόβλεψη των κινήσεων των πεζών, δικυκλιστών και λοιπών οχημάτων, με το σύστημα να επεμβαίνει στον κινητήρα, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης του οχήματος, προκειμένου αυτό να κινείται σαν να έχει πίσω από το τιμόνι του κάποιον έμπειρο οδηγό.
 
Σε 3 εκδόσεις το VW ID. BUZZ
 
Οι δοκιμές των αυτόνομων ID.BUZZ AD πραγματοποιούνται με τη συνεργασία της Volkswagen Commercial Vehicles, στο κέντρο εξέλιξης της Argo AI έξω από το Μόναχο, αλλά και σε μία κλειστή διαδρομή κοντά στο αεροδρόμιο της βαυαρικής πόλης όπου δοκιμάζονται μια σειρά κυκλοφοριακών συνθηκών, οι οποίες εμφανίζονται στην Ευρώπη. Παράλληλα, η τρίτη εταιρεία του εγχειρήματος, η θυγατρική της Volkswagen, MOIA, ασχολείται με προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας και σε χρόνο ρεκόρ έχει στήσει στην Ευρώπη το μεγαλύτερο δίκτυο ηλεκτρικών ride pooling οχημάτων (με οδηγό). Η εν λόγω εταιρεία θα είναι φυσικά η πρώτη που το 2025 θα πάρει στα χέρια της τα ID.BUZZ AD.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »