Η πρώτη εμφάνιση του υπό δοκιμή αυτόνομου ID. BUZZ AD, μας δίνει μια πρόγευση του ηλεκτρικού οχήματος που θα λανσαριστεί του χρόνου.

Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.

Το 2025 στους δρόμους το αυτόνομο VW ΙD. BUZZ AD

Αυτή είναι η πρώτη δημόσια εμφάνιση του -προς το παρόν πρωτότυπου- ΙD. BUZZ AD της Volkswagen Commercial Vehicles, το οποίο θα ξεκινήσει το 2025 να μεταφέρει αυτόνομα επιβάτες στον προορισμό τους.

Αφού μοιράστηκε μαζί μας τα πρώτα σκίτσα του αυτόνομου ΙD. BUZZ AD, η Volkswagen Commercial Vehicles μας δίνει μια πρώτη εικόνα του οχήματος και μέσω αυτής παίρνουμε μια πρόγευση και για το «κανονικό» μοντέλο, το οποίο θα λανσαριστεί του χρόνου σε τρεις εκδόσεις, μία επαγγελματική και δύο επιβατικές.


Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.

Χάρη στους προηγμένους αισθητήρες LIDAR (LIght Detection And Ranging) της Argo, το αυτόνομο VW βλέπει τι συμβαίνει 400 μέτρα μακριά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Συγκεκριμένα, σε ασπρόμαυρο καμουφλάζ και με κατασκευές οροφής, έκανε την (αθόρυβη) εμφάνισή του στην αίθουσα όπου πραγματοποιείται το New Auto Night του Volkswagen Group την παραμονή του IAA Mobility 2021, ένα από τα πέντε πρώτα αυτόνομα δοκιμαστικά οχήματα του πλήρως ηλεκτρικού ID. BUZZ AD (Αυτόνομη Οδήγηση) από την Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV), ένα όχημα που θα τεθεί σε υπηρεσίες εμπορικής κινητικότητας από εταιρείες όπως η MOIA από το 2025.
 
Αυτόνομο το ηλεκτρικό VW I.D. BUZZ από το 2025
 
Σημειώνεται, πως το Μόναχο είναι επίσης η ευρωπαϊκή έδρα της εταίρου Argo AI, της παγκόσμιας εταιρείας τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, η οποία αναπτύσσει το σχετικό σύστημα (SDS), που συμπεριλαμβάνει χάρτες, hardware, software και υποδομές που υποστηρίζονται από cloud. Ξεκινώντας το 2025 στο Αμβούργο, το αυτόνομο ID.BUZZ AD θα μεταφέρει τους επιβάτες του στον προορισμό τους, με μια υπηρεσία ταξί «ride pooling», τον χειρισμό της οποίας θα έχει η MOIA.
 
Μάλιστα, η Argo πραγματοποιεί αυτήν την περίοδο μια σειρά δοκιμών σε αστικά περιβάλλοντας, συμπεριλαμβανομένου του Μονάχου, με τις πρωτότυπες εκδοχές του ID. BUZZ AD. Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Argo περιλαμβάνει μια σειρά αισθητήρων, λογισμικού και υπολογιστικών πλατφορμών που επιτρέπει την παρακολούθηση του περιβάλλοντος του οχήματος κατά 360 μοίρες. Επιπλέον, είναι δυνατή η πρόβλεψη των κινήσεων των πεζών, δικυκλιστών και λοιπών οχημάτων, με το σύστημα να επεμβαίνει στον κινητήρα, τα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης του οχήματος, προκειμένου αυτό να κινείται σαν να έχει πίσω από το τιμόνι του κάποιον έμπειρο οδηγό.
 
Ξεκινούν οι δοκιμές των αυτόνομων VW
 
Σημειώνεται πως η Argo ΑΙ χρησιμοποιεί κάμερες, ραντάρ και αισθητήρες lidar, με τους τελευταίους να είναι τοποθετημένοι στην οροφή του πρωτότυπου ID. BUZZ AD και να μπορούν να εντοπίσουν αντικείμενα που βρίσκονται σε απόσταση άνω των 400 μέτρων. Επιπλέον, η πατενταρισμένη τεχνολογία με μετρητές γκάιγκερ, είναι σε θέση να ανιχνεύσει ακόμα και τα μικρότερα σωματίδια φωτός (ένα μοναδικό φωτόνιο), προκειμένου ακόμα και τα αντικείμενα με χαμηλή αντανακλαστικότητα (όπως τα μαύρα οχήματα) να μπορούν να εντοπίζονται με ακρίβεια.
 
Σε 3 εκδόσεις το VW ID. BUZZ
 
Αξίζει να υπενθυμίσουμε, πως οι δοκιμές των ID.BUZZ AD πραγματοποιούνται με τη συνεργασία της Volkswagen Commercial Vehicles, στο κέντρο εξέλιξης της Argo AI έξω από το Μόναχο, αλλά και σε μία κλειστή διαδρομή κοντά στο αεροδρόμιο της βαυαρικής πόλης όπου δοκιμάζονται μια σειρά κυκλοφοριακών συνθηκών, οι οποίες εμφανίζονται στην Ευρώπη. Παράλληλα, η τρίτη εταιρεία του εγχειρήματος, η θυγατρική της Volkswagen, MOIA, ασχολείται με προηγμένες υπηρεσίες κινητικότητας και σε χρόνο ρεκόρ έχει στήσει στην Ευρώπη το μεγαλύτερο δίκτυο ηλεκτρικών ride pooling οχημάτων (με οδηγό). Η εν λόγω εταιρεία θα είναι φυσικά η πρώτη που το 2025 θα πάρει στα χέρια της τα ID.BUZZ AD.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement