ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σημαντικά βελτιωμένη είναι η ενεργητική ασφάλεια του νέου Toyota Hilux, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

Οι βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης και τις αναρτήσεις συμβάλλουν στην καλύτερη ευστάθεια, άνεση και ισορροπία εντός δρόμου…

… ενός εκτός δρόμου το νέο Hilux έχει να επιδείξει βελτιωμένες γωνίες αμαξώματος και νέα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Βελτιωμένο εντός & εκτός δρόμου το νέο Toyota Hilux

9.271 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2020)

Χάρη σε αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης αλλά και το αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που πλέον υιοθετεί η νέα γενιά του.

Το Toyota Hilux συγκαταλέγεται επί σειρά δεκαετιών μεταξύ των πιο αποδοτικών, σκληροτράχηλων και φυσικά, εμπορικά επιτυχημένων, Pick-Up σε παγκόσμιο επίπεδο, χάρη μεταξύ άλλων και στην πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Ωστόσο, η νέα γενιά του έχει να επιδείξει σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ακόμη μεγαλύτερη ισορροπία και βελτιωμένη άνεση και ασφάλεια, κάτω από όλες τις συνθήκες οδοστρώματος, χάρη σε πολλαπλές αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί σε καίρια μηχανικά του μέρη.
Συγκεκριμένα, το πλήρως ανανεωμένο Toyota Hilux που πρόσφατα ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στην ελληνική αγορά, επιδεικνύει βελτιώσεις τόσο στην ανάρτηση όσοι και το σύστημα διεύθυνσης ενώ, εφοδιάζεται και με νέο –ηλεκτρονικά ελεγχόμενο- αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Φυσικά, στα βασικά γνωρίσματα του άκρως επιτυχημένου ιαπωνικού ελαφρού ημιφορτηγού, διατηρούνται στοιχεία όπως το στιβαρό πλαίσιο «τύπου σκάλας», που διασφαλίζει τη μέγιστη στρεπτική ακαμψία του οχήματος, ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες κίνησης.

Ισορροπία και ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο
Οι νέες ρυθμίσεις στα αμορτισέρ σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των αναρτήσεων σε αμφότερους τους άξονες, έχει επιφέρει βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του νέου Hilux στην άσφαλτο. Όπως είναι φυσικό, τα φύλλα σούστας διατηρούνται στον πίσω άξονα σε συνδυασμό με διπλά αμορτισέρ. Ωστόσο, το μήκος του κυρίως φύλλου σούστας έχει αυξηθεί κατά 6% και σε συνδυασμό με την βελτίωση του σχήματος τους αλλά και το νέο επανασχεδιασμένο σύστημα ένωσης τους με το πλαίσιο, βελτιώνει την ευστάθεια του οχήματος, επιφέροντας παράλληλα και βελτίωση στην ποιότητα κύλισης, χωρίς να μειώνονται οι επιδόσεις του συστήματος κατά την κίνηση σε έντονες εδαφικές ανωμαλίες.
Την ίδια στιγμή, η μεταβαλλόμενη λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης, καθιστά το τιμόνι ελαφρύτερο κατά την κίνηση με μικρή ταχύτητα (π.χ. πραγματοποίηση ελιγμών) ενώ την ίδια στιγμή, έχει βελτιωθεί η αίσθηση του κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο σε υψηλές ταχύτητες.
Επιπρόσθετα, το σύστημα έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιεί την αντλία του, όταν δεν απαιτείται, προκειμένου να μειώσει την κατανάλωση ενέργειας, δηλαδή εν προκειμένου και την κατανάλωση καυσίμου.

Πιο ακατάβλητο εκτός δρόμου
Μια από τις σημαντικότερες τεχνολογικές αναβαθμίσεις του νέου Toyota Hilux είναι το αυτόματο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που συμβάλλει στη βελτίωση της πρόσφυσης και της επιτάχυνσης του οχήματος σε επιφάνειες με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης.
Ο οδηγός μπορεί να το ενεργοποιήσει μέσω του διακόπτη για το σύστημα VSC (Vehicle Stabilty Control) όταν το όχημα κινείται με μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Από την στιγμή αυτή και μετά, το σύστημα ασκεί μερική πέδηση στον τροχό που ενδεχομένως χάσει την πρόσφυση του, μεταφέροντας παράλληλα αυξημένη ροπή στον άλλο, προκειμένου να ενισχυθεί η πρόσφυση του οχήματος.
Η νέα αυτή λειτουργία σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα «Active Traction Control» (που λειτουργεί όταν το όχημα βρίσκεται σε κατάσταση τετρακίνησης) αλλά και τα Hill Start Assist Control και Downhill Assist Control, αναβαθμίζουν σημαντικά την οδική συμπεριφορά του νέου Hilux.
Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως το νέο Toyota Hilux έχει να επιδείξει μείωση στις στροφές λειτουργίας του κινητήρα στο ρελαντί (από τις 850 στις 680 σ.α.λ.) βελτιώνοντας τον έλεγχο που μπορεί να ασκεί ο οδηγός ενώ την ίδια στιγμή, το σύστημα VSC που προαναφέραμε, είναι πλέον σε θέση να ανιχνεύει και την κλίση των τροχών και να διαμορφώνει αναλόγως τη λειτουργία του.
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Toyota Hilux επιδεικνύει ελάχιστη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 310 χλστ. (για τις εκδόσεις Double Cab) ενώ, η νέα σχεδίαση του αμαξώματος του, έχει διασφαλίσει γωνία προσέγγισης στις 29 μοίρες και διαφυγής στις 26 μοίρες, χωρίς να παραβλέπουμε τη δυνατότητα προσπέλασης υδάτινων εμποδίων βάθους έως και 700 χλστ.