ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
D-Max, Ranger, Hilux: 3 νέα Pick-Up που έρχονται φέτος.

D-Max, Ranger, Hilux: 3 νέα Pick-Up που έρχονται φέτος.

Το ανανεωμένο D-Max έχει περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα και βελτιώσεις στην ασφάλεια.

Το ανανεωμένο D-Max έχει περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα και βελτιώσεις στην ασφάλεια.

Το Plug-In υβριδικό Ford Ranger θα συνδυάζει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από μία μικρή μπαταρία.

Το Plug-In υβριδικό Ford Ranger θα συνδυάζει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από μία μικρή μπαταρία.

Οι Ιάπωνες μηχανικοί της Toyota σχεδιάζουν το δικό τους υβριδικό, αλλά με κινητήρα… diesel!

Οι Ιάπωνες μηχανικοί της Toyota σχεδιάζουν το δικό τους υβριδικό, αλλά με κινητήρα… diesel!

Η Toyota σκοπεύει να ξεκινήσει και τις δοκιμές του πρώτου της ηλεκτρικού Pick-Up.

Η Toyota σκοπεύει να ξεκινήσει και τις δοκιμές του πρώτου της ηλεκτρικού Pick-Up.

  • D-Max, Ranger, Hilux: 3 νέα Pick-Up που έρχονται φέτος.
  • Το ανανεωμένο D-Max έχει περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα και βελτιώσεις στην ασφάλεια.
  • Το Plug-In υβριδικό Ford Ranger θα συνδυάζει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από μία μικρή μπαταρία.
  • Οι Ιάπωνες μηχανικοί της Toyota σχεδιάζουν το δικό τους υβριδικό, αλλά με κινητήρα… diesel!
  • Η Toyota σκοπεύει να ξεκινήσει και τις δοκιμές του πρώτου της ηλεκτρικού Pick-Up.

D-Max, Ranger, Hilux: 3 νέα Pick-Up που έρχονται φέτος

43.171 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2024)

- Είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά τα 3 νέα Pick-Up και έρχονται μέσα στη χρονιά
- Τo D-Max της Isuzu θα έρθει και σε ηλεκτρικό που θα βγάζει 204 άλογα
- Θα δούμε νέα πρόταση Ford Ranger, σε Plug-In υβριδικό (βενζίνη & ηλεκτροκινητήρας)
- Η Toyota φέρνει Hilux με νέο, ήπια υβριδικό diesel κινητήρα (diesel & ηλεκτρoκινητήρας)

Είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά τα 3 νέα Pick-Up και έρχονται μέσα στη χρονιά

Την προηγούμενη εβδομάδα επικεντρωθήκαμε στην αγορά των μεγάλων Van, αλλά και τι περιμένουμε να δούμε μέσα στο 2024. Είδαμε, μεταξύ άλλων, πώς η ηλεκτροκίνηση κερδίζει με σταθερά δυναμικό ρυθμό έδαφος στις απαιτητικές κατηγορίες των επαγγελματικών οχημάτων, όπου η αξιοπιστία και η πρακτικότητα έχουν τον πρώτο λόγο στην επιλογή.
 
Η ίδια λογική επικρατεί και στην κατηγορία των Pick-Up, όπου βλέπουμε σταδιακά εταιρείες «κολοσσούς», όπως η Isuzu, η Ford και η Toyota να δίνουν τις δικές τους προτάσεις, είτε υβριδικές, είτε πλήρως ηλεκτρικές. Αυτές θα κάνουν το ντεμπούτο τους μέσα στο 2024.

Τo D-Max της Isuzu θα έρθει και σε ηλεκτρικό που θα βγάζει 204 άλογα

Τον Οκτώβριο του 2023 η Isuzu παρουσίασε το ανανεωμένο D-Max στην Ταϊλάνδη, με επανασχεδιασμένο εξωτερικό, περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα και βελτιώσεις στην ασφάλεια. Παράλληλα η μάρκα ανέφερε πως ένα ηλεκτρικό Pick-up ετοιμάζεται να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά.
 
Αυτή η ηλεκτρική έκδοση του D-Max θα βασίζεται στο ίδιο πλαίσιο με το συμβατικό Pick-Up. Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε από τον πρόεδρο της Isuzu, Shinsuke Minami, ο οποίος μίλησε με αφορμή την αποκάλυψη του ανανεωμένου D-Max στην Μπανκόκ: «Η Isuzu λαμβάνει ενεργά μέρος στην προσπάθεια για μια κοινωνία με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα.». Το ηλεκτρικό D-Max θα διαθέτει πιθανότατα κινητήρα 204 αλόγων, καθώς και μπαταρίες χωρητικότητας έως και 100 kWh. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει μέσα στο 2024, από την ευρωπαϊκή αγορά και στην συνέχεια και στις υπόλοιπες αγορές.


Το ανανεωμένο D-Max έχει περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα και βελτιώσεις στην ασφάλεια.

Το ανανεωμένο D-Max έχει περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα και βελτιώσεις στην ασφάλεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Θα δούμε νέα πρόταση Ford Ranger, σε Plug-In υβριδικό (βενζίνη & ηλεκτροκινητήρας)

Το Plug-In υβριδικό Ford Ranger θα συνδυάζει την ισχύ του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος τροφοδοτείται με ρεύμα από μία μικρή μπαταρία. Δυστυχώς, η εταιρεία δεν παρέχει στοιχεία απόδοσης, αλλά ισχυρίζεται ότι η Plug-In έκδοση αποδίδει περισσότερη ροπή από οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής στην ιστορία. Όσον αφορά την ισχύ, ο EcoBoost 2,3 λίτρων σε μη ηλεκτροκίνητη μορφή παράγει 270 ίππους και το νέο plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης πιθανότατα ξεπερνά αυτό το ποσοστό χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική υποστήριξη.
 

Όσον αφορά την αυτονομία, η Ford λέει ότι στοχεύει σε μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία έως και 45 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η εκτιμώμενη ικανότητα ρυμούλκησης είναι 3,5 τόνοι, ενώ μια άλλη καινοτομία που εισάγει η Ford στην οικογένεια Ranger είναι το Pro Power Onboard, το οποίο παρέχει πρίζες ρεύματος στην καρότσα για εργαλεία και συσκευές. Το νέο Ranger PHEV θα ξεκινήσει την παραγωγή του τέλος του 2024, με τις παραδόσεις να προγραμματίζονται να ξεκινήσουν τους πρώτους μήνες του 2025. Να σημειωθεί πως αρχικά, το εξηλεκτρισμένο «αγροτικό» θα κυκλοφορήσει μόνο στην Ευρώπη.

Η Toyota φέρνει Hilux με νέο, ήπια υβριδικό diesel κινητήρα (diesel & ηλεκτρoκινητήρας)

Η αναζήτησή μας, μας οδηγεί στην «χώρα του ανατέλλοντος ηλίου», όπου εκεί οι Ιάπωνες μηχανικοί της Toyota σχεδιάζουν το δικό τους υβριδικό, αλλά με κινητήρα… diesel! Αυτή είναι η πρώτη φορά που το Hilux συνδυάζεται με τέτοιο εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο. Το εμπορικό λανσάρισμα της έκδοσης θα γίνει στα μέσα του 2024.
 
Το ήπια υβριδικό Hilux εξοπλίζεται με ένα 48V ήπια υβριδικό σύστημα που αποτελείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που φορτίζει τη νέα 48V μπαταρία, η οποία είναι αρκετά μικρή, ώστε να τοποθετείται κάτω από τα πίσω καθίσματα, προσφέρει 16 άλογα και 65 Nm ροπής και έχει βάρος μόλις 7,6 κιλά. Το ηλεκτρικό σύστημα συνεργάζεται αρμονικά με τον 2,8 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 204 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ..
 

Το ήπια υβριδικό Hilux είναι 5% πιο οικονομικό σε κατανάλωση από το πετρελαιοκίνητο Hilux, ωστόσο η Toyota δεν έχει αποκαλύψει ακόμη στοιχεία με τους ακριβείς αριθμούς κατανάλωσης. Χάρη στο 48V σύστημα πάντως, η Toyota αναφέρει πως το θερμικό μοτέρ μπορεί τώρα να παραμένει απενεργοποιημένο για λίγο περισσότερο σε συνθήκες μεγάλης κίνησης στους δρόμους.
 Η Toyota σκοπεύει να ξεκινήσει και τις δοκιμές του πρώτου της ηλεκτρικού Pick-Up. Σύμφωνα με όσα αναφέρουν δημοσιεύματα του εξωτερικού η ιαπωνική φίρμα αναμένεται να βγάλει στους δρόμους της Ταϊλάνδης τα δοκιμαστικά πρωτότυπα. Αυτή θα είναι και η πρώτη χώρα στην οποία θα λανσαριστεί το μοντέλο.