Το εργοστάσιο της MAN στη Νυρεμβέργη εγκαινίασε τη νέα γραμμή παραγωγής του πρόσφατα ανεπτυγμένου κινητήρα diesel των 13 λίτρων, μία επένδυση 170 εκατ. ευρώ.
H νέα μονάδα diesel 13 λίτρων του TRATON GROUP
Το μεγάλης κλίμακας έργο ολοκληρώθηκε μετά από
15 μήνες κατασκευής, μία επένδυση που άγγιξε περίπου τα
170 εκατ. ευρώ. Η νέα αίθουσα αποτελεί ένα από τα εκτεταμένα κατασκευαστικά έργα στο εργοτάξιο της
MAN στη
Νυρεμβέργη. Περισσότερες από 160 θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης θα δημιουργηθούν σε περίπου 23.000 m2. Εδώ οι εργαζόμενοι θα παράγουν τα βασικά εξαρτήματα της
νέας μονάδας diesel 13 λίτρων του
TRATON GROUP, η οποία θα χρησιμοποιείται από κοινού από όλες τις μάρκες.
Ο diesel κινητήρας θα παράγεται μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες
Από το 2024,
ο νέος, κοινός κινητήρας 13 λίτρων του TRATON GROUP θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Νυρεμβέργης για τις απαιτήσεις της
MAN – την ίδια στιγμή με την έναρξη της σειράς παραγωγής των ηλεκτρικών φορτηγών μεγάλων αποστάσεων της
MAN στο εργοστάσιο του Μονάχου. Οι ηλεκτροκίνητες μονάδες τους θα προέρχονται επίσης από το εργοστάσιο της Νυρεμβέργης. Κατά τη διάρκεια του τεχνολογικού μετασχηματισμού, τόσο τα συμβατικά όσο και τα ηλεκτροκίνητα συστήματα μετάδοσης κίνησης θα λειτουργούν δίπλα-δίπλα από τη γραμμή παραγωγής στο μέλλον. Επομένως, η Νυρεμβέργη θα παρέχει τα κεντρικά εξαρτήματα και για τους δύο τύπους μετάδοσης κίνησης.
Ο νέος κινητήρας θα γεφυρώσει το τώρα με το μέλλον
Ο
νέος κινητήρας ντίζελ της MAN, αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία μεταξύ των εμπορικών σημάτων του Ομίλου, γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης και των
ηλεκτροκίνητων κινητήρων του μέλλοντος. Με τη σημαντικά
χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με τον προηγούμενο κινητήρα, η νέα μονάδα θέτει νέα πρότυπα.
«Γράφουμε ιστορία φέτος»
«Γράφουμε ιστορία φέτος. Στον όμιλο, αποφασίσαμε να βασιστούμε σε ένα κοινό κιτ κατασκευής στο μέλλον. Και σήμερα γιορτάζουμε την τελετή συμπλήρωσης - για την αίθουσα στην οποία οι κινητήρες της νέας, κοινής γενιάς κινητήρων θα κατασκευαστεί σύντομα. Έτσι οδηγούμε το
TRATON GROUP και τις μάρκες του σε μια νέα εποχή. Τα επόμενα χρόνια ο κινητήρας θα εγκατασταθεί και στη
MAN. Αυτός αναμένεται να είναι ο τελευταίος εντελώς πρόσφατα εξελιγμένος κινητήρας του ομίλου, ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Θα εμπλουτίσει τον κόσμο των προϊόντων μας για πολλά χρόνια ακόμα. Θα εμπνεύσει επίσης τους πελάτες μας στη
MAN», εξηγεί ο Christian Levin, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της
TRATON SE.