Στο Κέντρο Ανάπτυξης και Δοκιμών Φορτηγών στο Wörth am Rhein, η Daimler χρησιμοποιεί εξοπλισμό δοκιμών υψηλής τεχνολογίας για την ανάπτυξη και εξερεύνηση των δυναμικών ορίων των διαφόρων χαρακτηριστικών ασφαλείας.
Εξαντλητικές δοκιμές πριν βγουν στην παραγωγή
Η
Daimler Truck είχε ήδη εγκαταστήσει πολυάριθμα συστήματα στις διάφορες σειρές μοντέλων της πολύ πριν απαιτηθούν από το νόμο – όπως συμβαίνει επί του παρόντος με τον Κανονισμό Γενικής Ασφάλειας (GSR) 2019/2144 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Τα συστήματα υποβοήθησης πρέπει να δοκιμάζονται εκτενώς προτού μπορέσουν να μπουν στη σειρά παραγωγής. Αυτές οι δοκιμές πραγματοποιούνται στο
Daimler Truck καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, ιδιαίτερα στο Κέντρο Ανάπτυξης και Δοκιμών (EVZ) στο Wörth am Rhein καθώς και στη Φινλανδία, την Ισπανία και την Ιαπωνία και στην πίστα δοκιμών του φορτηγού
Daimler North America στο Madras, Oregon . Σε όλο τον κόσμο, έως και 60 οχήματα
Daimler Truck υποβάλλονται σε δοκιμές αντοχής καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Τα χιλιόμετρα που καλύπτονται στη διαδικασία για τη διασφάλιση της λειτουργικότητας των νέων συστημάτων θα ανέλθουν σε περίπου πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα μεταξύ του 2020 και του τέλους του 2023.
Νέα σημεία αναφοράς σε ότι αφορά την ασφάλεια
Οι πιο πρόσφατες, εκτενείς δοκιμές στο επικεντρώνονται κυρίως στα συστήματα υποβοήθησης που θα χρησιμοποιηθούν στα διάφορα
φορτηγά και λεωφορεία/τουριστικά πούλμαν Daimler από τον Απρίλιο του 2024. Αυτές περιλαμβάνουν το Active Brake Assist (ABA) 6, το νέο Frontguard Assist, Active Sideguard Assist (ASGA) 2, Active Drive Assist (ADA) 3 και Traffic Sign Assist. Με αυτά τα συστήματα, η
Daimler Truck υπογραμμίζει για άλλη μια φορά τον πρωτοποριακό της ρόλο σε αυτόν τον τομέα και θέτει νέα σημεία αναφοράς όσον αφορά την ασφάλεια. Εκτός από τα
Mercedes-Benz Truck Actros, eActros και Atego, τα δοκιμαστικά οχήματα περιλαμβάνουν επίσης λεωφορεία/τουριστικά πούλμαν από τη Mercedes-Benz και τη Setra καθώς και ειδικά φορτηγά όπως το Econic ή το Unimog.
Τα νέα συστήματα υποβοήθησης
Για παράδειγμα, πραγματοποιούνται δοκιμές για να δουν πώς και πότε το ABA 6 προειδοποιεί και φρενάρει για έναν ποδηλάτη ή μοτοσικλετιστή που διασχίζει ή εμφανίζεται ξαφνικά στη λωρίδα μπροστά από το όχημα, καθώς και για ένα όχημα στο τέλος μιας κυκλοφοριακής συμφόρησης. Οι δοκιμές περιλαμβάνουν επίσης επαληθεύσεις σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το νέο Frontguard Assist προειδοποιεί οπτικά και ακουστικά τους οδηγούς για απροστάτευτους χρήστες του δρόμου ακριβώς μπροστά από το φορτηγό, ειδικά σε ταραχώδεις καταστάσεις, για παράδειγμα όταν απομακρύνονται ή σε διασταυρώσεις. Περαιτέρω δοκιμές επικεντρώθηκαν στον τρόπο με τον οποίο αντιδρά το Active Sideguard Assist (ASGA) 2 όταν στρίβετε δεξιά εάν υπάρχει πεζός ή ποδηλάτης δίπλα στο όχημα. Μια άλλη δοκιμή εξέτασε πώς το Active Drive Assist (ADA) 3 καθοδηγεί αυτόματα το φορτηγό πίσω στη λωρίδα του εάν ο οδηγός θέλει να τραβήξει προς τα αριστερά για να προσπεράσει, για παράδειγμα, αλλά έχει παραβλέψει ένα όχημα που πλησιάζει από πίσω.