Transit Custom VS Jumpy: Μεσαία Vans με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο
To εξαιρετικό Vanette της Dacia αποτελεί μια πληρέστατη, σε όλους τους τομείς, επιλογή για τον σύγχρονο επαγγελματία με μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, χαμηλό κόστος αγοράς, χρήσης, συντήρησης και επισκευής.
Με περιορισμένες διαστάσεις αμαξώματος, αποδεικνύεται αρκετά ευέλικτο εντός της πόλης ενώ την ίδια στιγμή, η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων, το καθιστά υποδειγματικό σε πολύωρα δρομολόγια στον αυτοκινητόδρομο.
Παράλληλα, ο άκρως αποδοτικός και αξιόπιστος πετρελαιοκινητήρας των 1,5λτ. διασφαλίζει την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καθώς και τα απαιτούμενα αποθέματα ισχύος για κίνηση σε γρήγορους ρυθμούς ακόμη και με πλήρες φορτίο.
Ιδανικό για φορτία έως 3,9 κ.μ.!
Με μήκος αμαξώματος που δεν υπερβαίνει τα 4,37μ., το Dacia Dokker είναι σε θέση να υποστηρίξει στον χώρο φόρτωσης του φορτία με μήκος 1,9μ. ενώ χάρη στο αναδιπλούμενο διαχωριστικό / κάθισμα συνοδηγού, το μέγιστο ωφέλιμο μήκος του ανέρχεται έως και στα 3,11μ.
Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,9 κ.μ. ενώ, με το μεικτό βάρος του οχήματος να ορίζεται στoυς 2,0t., μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει ανέρχεται έως και στα 750 κιλά.
Κινητήρας 1,5λτ. με ισχύ 75 ή 95 ίππων προδιαγραφών WLTP (Euro6d-Temp)
Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας dCi είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 75 ή 95 ίππων και μέγιστη ροπή από 200 – 220 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Η λειτουργία του είναι ελαστική, με μεγάλα αποθέματα ροπής από χαμηλά ενώ, περιορισμένα είναι και τα επίπεδα θορύβου που παράγει.
Τέλος, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ξεκινά από τα 4,2λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 110 g/km, (κυκλοφορεί ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο)
Τέλος υπάρχει η δυνατότητα μετασκευής του σε ψυγείο , για μεταφορά προϊόντων σε θερμοκρασίες συντήρησης (4-6 C).
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr