Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ιδιαίτερα φιλόδοξο είναι το πλάνο ηλεκτροδότησης που ετοιμάζει η Scania για τη γκάμα της εντός 5ετίας.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ιδιαίτερα φιλόδοξο είναι το πλάνο ηλεκτροδότησης που ετοιμάζει η Scania για τη γκάμα της εντός 5ετίας.

Διπλασιάζεται η αυτονομία των ηλεκτρικών Scania

4.048 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2021)

Πράγματα και θαύματα σχεδιάζει να κάνει έως το 2025 η Scania στον τομέα της ηλεκτροκίνησης των βαρέων οχημάτων, διαθέτοντας στη γκάμα της φορτηγά αυτονομίας 500 χλμ., άλλα που θα φορτίζουν τις μπαταρίες τους σε 45 λεπτά ή να μεταφέρουν ξυλεία συνολικού βάρους 80 τόνων. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τα φιλόδοξα σχέδια των Σουηδών.

Η Scania διαθέτει ήδη στην αγορά πλήρως ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά τα οποία προσφέρουν μέγιστη αυτονομία 250 χλμ., αλλά σύμφωνα με τους ανθρώπους της η σουηδική μάρκα θα είναι σε θέση σε 4-5 χρόνια να λανσάρει βαρέα οχήματα που θα μπορούν να διανύσουν μέχρι και 500 χλμ. με μία φόρτιση των μπαταριών τους.

Όλα τα ηλεκτρικά Scania σε παράταξη.

Όλα τα ηλεκτρικά Scania σε παράταξη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Μάλιστα, οι εξελίξεις γύρω από την ηλεκτροκίνηση τρέχουν πιο γρήγορα από ότι υπολόγιζαν οι ιθύνοντες της Scania, κάτι που το αποδίδουν σε τρεις λόγους: Καταρχάς αυξάνονται οι απαιτήσεις για βιωσιμότητα, τόσο σε ό,τι αφορά στους ατμοσφαιρικού ρύπους όσο και στον περιορισμό της ηχορύπανσης. Δεύτερον, τα ηλεκτρικά οχήματα είναι προσοδοφόρα ήδη για τις εταιρείες και καθίστανται ανταγωνιστικά με γοργούς ρυθμούς. Τρίτον, οι τεχνικές προϋποθέσεις είναι υπαρκτές από σήμερα κιόλας, με τις μπαταρίες και τις τεχνολογίες φόρτισης να εξελίσσονται ταχέως.
 
Σε αυτό το πλαίσιο, η Scania -η οποία έχει δεσμευτεί ήδη για ουδετερότητα άνθρακα μέχρι το 2040- έχει λανσάρει ήδη ένα ηλεκτρικό φορτηγό μπαταρίας (BEV) μεικτού βάρους 29 τόνων, που προσφέρει αυτονομία 250 χλμ. κατόπιν φόρτισης των μπαταριών του για 90 λεπτά. Επιπλέον, στη γκάμα της διαθέτει και ένα υβριδικό φορτηγό που φορτίζει τις μπαταρίες του στην πρίζα (plug-in hybrid - PHEV), το οποίο και αυτό έχει μεικτό βάρος 29 τόνων και εμφανίζει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. Συνέχεια του άρθρου >>>