Πράγματα και θαύματα σχεδιάζει να κάνει έως το 2025 η Scania στον τομέα της ηλεκτροκίνησης των βαρέων οχημάτων, διαθέτοντας στη γκάμα της φορτηγά αυτονομίας 500 χλμ., άλλα που θα φορτίζουν τις μπαταρίες τους σε 45 λεπτά ή να μεταφέρουν ξυλεία συνολικού βάρους 80 τόνων. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τα φιλόδοξα σχέδια των Σουηδών.
Τα επόμενα ηλεκτρικά βήματα της Scania
Επιπλέον,
η Scania θα λανσάρει του χρόνου ένα PHEV φορτηγό 36 τόνων, το οποίο θα μπαίνει στην πρίζα για 30 λεπτά και θα κινείται αποκλειστικά με ρεύμα για 60 χλμ. Επιπροσθέτως,
το 2023 θα βγουν στην αγορά βαρύτερα αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά, τα οποία θα μπορούν να λειτουργούν για 4 ώρες με μεικτό βάρος 40 τόνων ή για 3 ώρες όταν έχουν συνολικό βάρος 60 τόνων.
Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως
το 2024, θα είναι διαθέσιμα ηλεκτρικά φορτηγά μεγάλων αποστάσεων, τα οποία θα φορτίζουν σε διάστημα μόλις 45 λεπτών και θα μπορούν να κινούνται για 4 με 4,5 ώρες, ανάλογα με το αν ζυγίζουν 40 ή 60 τόνους.
Μέχρι το 2025, η σουηδική εταιρεία υπόσχεται πως θα είναι σε θέση να ηλεκτροδοτήσει τις περισσότερες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων του κατασκευαστικού κλάδου, των οχημάτων εξόρυξης, των φορτηγών μεγάλων αποστάσεων και των
φορτηγών μεταφοράς ξυλείας μεικτού βάρους 80 τόνων! Αυτή είναι επίσης η χρονιά, που το 10% του όγκου των πωλήσεων της Scania θα ηλεκτροδοτηθεί, ενώ μέχρι το 2030 υπάρχει η προσδοκία πως το 50% του συνολικού όγκου των πωλήσεών της θα αφορά ηλεκτρικά οχήματα.
Βέβαια, η εταιρεία τονίζει πως για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να υπάρχει πρόσβαση σε υποδομές φόρτισης και ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Ως αποτέλεσμα αυτού,
οι επενδύσεις σε υποδομές και οι συνεργασίες για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας αποτελούν προτεραιότητα για τη Scania. Σημειώνεται, τέλος, πως η σουηδική μάρκα επενδύει και στις κυψέλες καυσίμου, ώστε να βγάλει στους δρόμους
υδρογονοκίνητα βαρέα οχήματα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »