Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τρία οχήματα υδρογόνου θα λανσάρει το 2022 η κοινοπραξία HYVIA, τα Renault Master Van H2-TECH, Renault Master City Bus H2-TECH (φωτό) και Renault Master Chassis Cab H2-TECH.

Τρία οχήματα υδρογόνου θα λανσάρει το 2022 η κοινοπραξία HYVIA, τα Renault Master Van H2-TECH, Renault Master City Bus H2-TECH (φωτό) και Renault Master Chassis Cab H2-TECH.

Το Master Chassis Cab H2-TECH προσφέρει αυτονομία 250 χλμ. και μπορεί να δεχθεί κιβωτάμαξα 19 κ.μ., εμφανίζοντας ωφέλιμο φορτίο έως και ενός τόνου.

Το Master Chassis Cab H2-TECH προσφέρει αυτονομία 250 χλμ. και μπορεί να δεχθεί κιβωτάμαξα 19 κ.μ., εμφανίζοντας ωφέλιμο φορτίο έως και ενός τόνου.

Η μέγιστη αυτονομία του Renault Master City Bus H2-TECH είναι της τάξης των 300 χλμ.

Η μέγιστη αυτονομία του Renault Master City Bus H2-TECH είναι της τάξης των 300 χλμ.

Το Master City Bus H2-TECH εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου 30 kW, μπαταρία χωρητικότητας 33 kWh και μία δεξαμενή 4,5 κιλών υδρογόνου υπό πίεση 350 bar.

Το Master City Bus H2-TECH εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου 30 kW, μπαταρία χωρητικότητας 33 kWh και μία δεξαμενή 4,5 κιλών υδρογόνου υπό πίεση 350 bar.

Εννέα καθήμενους και έξι όρθιους επιβάτες μπορεί να μεταφέρει το Renault Master City Bus H2-TECH.

Εννέα καθήμενους και έξι όρθιους επιβάτες μπορεί να μεταφέρει το Renault Master City Bus H2-TECH.

Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο στους σταθμούς που ετοιμάζει η κοινοπραξία HYVIA θα διαρκεί μόλις 5 λεπτά.

Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο στους σταθμούς που ετοιμάζει η κοινοπραξία HYVIA θα διαρκεί μόλις 5 λεπτά.

Οι δύο δεξαμενές του Master Chassis Cab H2-TECH χωράνε συνολικά 3 κιλά υδρογόνου στα 700 bar.

Οι δύο δεξαμενές του Master Chassis Cab H2-TECH χωράνε συνολικά 3 κιλά υδρογόνου στα 700 bar.

  • Τρία οχήματα υδρογόνου θα λανσάρει το 2022 η κοινοπραξία HYVIA, τα Renault Master Van H2-TECH, Renault Master City Bus H2-TECH (φωτό) και Renault Master Chassis Cab H2-TECH.
  • Το Master Chassis Cab H2-TECH προσφέρει αυτονομία 250 χλμ. και μπορεί να δεχθεί κιβωτάμαξα 19 κ.μ., εμφανίζοντας ωφέλιμο φορτίο έως και ενός τόνου.
  • Η μέγιστη αυτονομία του Renault Master City Bus H2-TECH είναι της τάξης των 300 χλμ.
  • Το Master City Bus H2-TECH εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου 30 kW, μπαταρία χωρητικότητας 33 kWh και μία δεξαμενή 4,5 κιλών υδρογόνου υπό πίεση 350 bar.
  • Εννέα καθήμενους και έξι όρθιους επιβάτες μπορεί να μεταφέρει το Renault Master City Bus H2-TECH.
  • Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο στους σταθμούς που ετοιμάζει η κοινοπραξία HYVIA θα διαρκεί μόλις 5 λεπτά.
  • Οι δύο δεξαμενές του Master Chassis Cab H2-TECH χωράνε συνολικά 3 κιλά υδρογόνου στα 700 bar.

Δύο ακόμα Renault Master υδρογόνου

2.844 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2021)

Αφού μας σύστησε με το αυτονομίας 500 χλμ. Master υδρογόνου σε έκδοση van, η Renault παρουσιάζει δύο ακόμα σχετικές εκδόσεις: το City Bus μεταφοράς 15 επιβατών και το ωφέλιμου φορτίου ενός τόνου, Chassis Cab, για κιβωτάμαξες έως και 19 κ.μ.

Μετά το Master Van H2-TECH, η κοινοπραξία HYVIA, επικεφαλής της οποίας είναι η Renault, παρουσιάζει δύο ακόμα οχήματα υδρογόνου με βάση το μεγάλο γαλλικό van, τo Renault Master City Bus H2-TECH και το Renault Master Chassis Cab H2-TECH.


Το Master Chassis Cab H2-TECH προσφέρει αυτονομία 250 χλμ. και μπορεί να δεχθεί κιβωτάμαξα 19 κ.μ., εμφανίζοντας ωφέλιμο φορτίο έως και ενός τόνου.

Το Master Chassis Cab H2-TECH προσφέρει αυτονομία 250 χλμ. και μπορεί να δεχθεί κιβωτάμαξα 19 κ.μ., εμφανίζοντας ωφέλιμο φορτίο έως και ενός τόνου.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Αναλυτικότερα, το Renault Master City Bus H2-TECH έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 15 επιβατών, από τους οποίους οι εννέα είναι καθήμενοι, ενώ διαθέτει ειδικό χώρο για την τοποθέτηση αναπηρικού αμαξιδίου. Η μέγιστη αυτονομία είναι της τάξης των 300 χλμ., με το αστικό μικρό λεωφορείο να εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου 30 kW, μπαταρία χωρητικότητας 33 kWh και μία δεξαμενή 4,5 κιλών υδρογόνου υπό πίεση 350 bar.

Η μέγιστη αυτονομία του Renault Master City Bus H2-TECH είναι της τάξης των 300 χλμ.

Η μέγιστη αυτονομία του Renault Master City Bus H2-TECH είναι της τάξης των 300 χλμ.

 
Νέο Master υδρογόνου αυτονομίας 500 χλμ. (+vids)

Το Master City Bus H2-TECH εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου 30 kW, μπαταρία χωρητικότητας 33 kWh και μία δεξαμενή 4,5 κιλών υδρογόνου υπό πίεση 350 bar.

Το Master City Bus H2-TECH εξοπλίζεται με κυψέλες καυσίμου 30 kW, μπαταρία χωρητικότητας 33 kWh και μία δεξαμενή 4,5 κιλών υδρογόνου υπό πίεση 350 bar.

 
Σε ό,τι αφορά στο Renault Master Chassis Cab H2-TECH, αυτό προσφέρει αυτονομία περίπου 250 χλμ. Κατασκευάστηκε ειδικά για μετατροπές και μπορεί να δεχθεί κιβωτάμαξα 19 κ.μ., εμφανίζοντας ωφέλιμο φορτίο έως και ενός τόνου. Ομοίως, φέρει fuel cells ισχύος 30 kW και μπαταρία 33 kWh, ενώ οι δύο δεξαμενές του χωράνε συνολικά 3 κιλά υδρογόνου στα 700 bar.

Εννέα καθήμενους και έξι όρθιους επιβάτες μπορεί να μεταφέρει το Renault Master City Bus H2-TECH.

Εννέα καθήμενους και έξι όρθιους επιβάτες μπορεί να μεταφέρει το Renault Master City Bus H2-TECH.

 
Κοινοπραξία για το υδρογόνο από τη Renault

Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο στους σταθμούς που ετοιμάζει η κοινοπραξία HYVIA θα διαρκεί μόλις 5 λεπτά.

Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο στους σταθμούς που ετοιμάζει η κοινοπραξία HYVIA θα διαρκεί μόλις 5 λεπτά.

 
Υπενθυμίζεται, πως το Renault Master Van H2-TECH υπόσχεται αυτονομία 500 χλμ. και διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης 12 κ.μ. Και τα τρία μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Renault στο Batilly της Γαλλίας, με το λανσάρισμά τους να προγραμματίζεται για του χρόνου. Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο στους σταθμούς που ετοιμάζει η κοινοπραξία HYVIA θα διαρκεί μόλις 5 λεπτά.

Οι δύο δεξαμενές του Master Chassis Cab H2-TECH χωράνε συνολικά 3 κιλά υδρογόνου στα 700 bar.

Οι δύο δεξαμενές του Master Chassis Cab H2-TECH χωράνε συνολικά 3 κιλά υδρογόνου στα 700 bar.

 
Η Renault επενδύει στην υδρογονοκίνηση
 
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως η ενσωμάτωση των ηλεκτρικών μερών όπως και αυτών του υδρογόνου, πραγματοποιείται από την PVI, θυγατρική του Ομίλου Renault στο Gretz-Armainvilliers. Ο ηλεκτρικός κινητήρας παράγεται στο εργοστάσιο Cleon, ενώ η συναρμολόγηση των κυψελών καυσίμου και η παραγωγή των σταθμών ανεφοδιασμού με υδρογόνο θα λάβουν χώρα στο εργοστάσιο του Flins.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »