Ford Transit: Το κορυφαίο σε ασφάλεια Μεγάλο Van!
- Μερίδιο 48% και τα δύο μαζί στα Μεγάλα Vans
- Υψηλότερο ωφέλιμο το Transit, μεγαλύτερος όγκος για το Boxer
- Περισσότερες επιλογές κινητήρα για το Transit
- Αντίστοιχο το κόστος τους σε συμβατικές / ηλεκτρικές εκδόσεις
Με βάση τα στατιστικά στοιχεία των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ελλάδα για το 7μηνο του 2024, το Ford Transit Van (186 μονάδες, μερίδιο 21,3%) είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις Μεγάλο Van, βελτιώνοντας τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2023 κατά 25,7%. Στη 2η θέση συναντάμε το Peugeot Boxer (99 μονάδες, μερίδιο 16,6%) που έχει προσπεράσει (+30,2%) μοντέλα όπως τα Citroen Jumper & Fiat Ducato.
Συνδυαστικά, τα δύο Μεγάλα Vans που συγκρίνουμε διατηρούν μερίδιο 47,9% επί του συνόλου της κατηγορίας, έχοντας αυξήσει –συνδυαστικά- τις πωλήσεις τους κατά 55,9%.
Εστιάζοντας στις επιλογές αμαξώματος και τις μεταφορικές διαστάσεις των δύο μοντέλων (που αμφότερα είναι διαθέσιμα και σε εκδόσεις με ανοικτή καρότσα), βλέπουμε πως αμφότερα προσφέρονται σε 4 εκδόσεις ως προς το μήκος του αμαξώματος, με το Peugeot Boxer να έχει μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου και το Ford Transit να έχει μεγαλύτερο μήκος για τον εμπρός και τον πίσω πρόβολο.
Όπως μπορείτε να δείτε και στον σχετικό πίνακα, αυτό στην πράξη μεταφράζεται σε αυξημένο ωφέλιμο μήκος για τον χώρο φόρτωσης (οριακά) για το Boxer αλλά μικρότερο κύκλο στροφής (αυξημένη ευελιξία) για το Transit.
Τo γαλλικό μοντέλο υπερτερεί σε ότι αφορά στο ωφέλιμο πλάτος του χώρου φόρτωσης καθώς και στον μέγιστο ωφέλιμο όγκο των φορτίων που μπορεί να υποστηρίξει ωστόσο, το Ford Transit είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό βάρος έως και 5,0t. γεγονός που του επιτρέπει να υποστηρίξει υψηλότερο βάρος φορτίων. Ωστόσο και στις εκδόσεις με μεικτό βάρος έως 3,5t., το Ford Transit υπερτερεί σε μέγιστο ωφέλιμο έως και 383 κιλά έναντι του Peugeot Boxer.
Σύγκριση διαστάσεων / μεταφορικών δυνατοτήτων
Μοντέλο | Ford Transit Van | Peugeot Boxer Van |
---|---|---|
Μήκος αμαξώματος (mm) | 5.531 - 6.704 | 5.413 - 6.363 |
Πλάτος αμαξώματος (mm) | 2.059 | 2.050 |
Ύψος αμαξώματος (mm) | 2.411 - 2.778 | 2.254 - 2.760 |
Μεταξόνιο (mm) | 3.300 - 3.750 | 3.450 - 4.035 |
Εμπρός πρόβολος (mm) | 1.023 | 948 |
Πίσω πρόβολος (mm) | 1.208 - 1.931 | 1.015 - 1.380 |
Κύκλος στροφής (m) | 11,93 - 14,3 | 12,5 - 14,3 |
Μήκος χώρου φόρτωσης (mm) | 3.083 - 4.256 | 3.120 - 4.070 |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.784 | 1.870 |
Πλάτος χώρου φόρτωσης - θόλοι (mm) | 1.392 | 1.422 |
Ύψος χώρου φόρτωσης (mm) | 1.886 - 2.125 | 1.662 - 2.172 |
Όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) | 9,5 - 15,1 | 10,0 - 17,0 |
Ευρωπαλέτες | 4 - 5 | 3 - 5 |
Κατώφλι φόρτωσης (mm) | 485 - 692 | 535 - 550 |
Πλάτος πλευρικής πόρτας (mm) | 1.300 | 1.250 |
Ύψος πλευρικής πόρτας (mm) | 1.600 - 1.700 | 1.485 - 1.755 |
Πλάτος πίσω πόρτας (mm) | 1.565 | 1.562 |
Ύψος πίσω πόρτας (mm) | 1.648 - 1.987 | 1.520 - 2.030 |
Μεικτό βάρος (κιλά) | 2.940 - 5.000 | 3.300 - 3.500 |
Απόβαρο (κιλά) | 2.000 - 2.697 | 2.075 - 2.265 |
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) | 832 - 2.458 (3,5t.: 1.783) | 1.200 - 1.400 |
Ελκτική ικανότητα με φρένα (κιλά) | 1.850 - 3.500 (3,5t.: 3.500) | 2.500 - 3.000 |
Ελκτική ικανότητα χωρίς φρένα (κιλά) | 750 | 750 |
Που υπερέχουν και που υστερούν μεταξύ τους τα δύο κορυφαία Μεγάλα Vans της ελληνικής αγοράς για το 7μηνο του 2024;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr