Το αυτόνομο Udelv Transporter μπορεί να κάνει έως και 80 στάσεις ανά δρομολόγιο, διανύοντας από 258 έως 483 χλμ. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 90-160 kWh και η γρήγορη φόρτιση διαρκεί 45 λεπτά, προσφέροντας έως και 354 χλμ. αυτονομίας.
Χάρη στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της εταιρείας Mobileye της Intel, το Udelv Transporter δεν διαθέτει καν καμπίνα οδηγού, αποτελώντας μια ηλεκτρική «κάψουλα» διανομών, που θα μπορεί από του χρόνου να μεταφέρει πάνω από 900 κιλά φορτίου για σχεδόν 500 χλμ., πραγματοποιώντας μέχρι και 80 στάσεις ανά δρομολόγιο.
Το Udelv Transporter μας δείχνει το μέλλον των διανομών!
Η Udelv έχει ήδη πάνω από 1.000 παραγγελίες για το Transporter, το οποίο θα λανσαριστεί μέσα στο 2023.
Το ηλεκτρικό όχημα διανομών πολλαπλών στάσεων διαθέτει ένα ανταλλάξιμο χώρο φόρτωσης, που ακούει στο όνομα «uPod» και στον οποίο μπορούν να φορτωθούν μέχρι και 907 κιλά φορτίου. Το uPod διαθέτει προσαρμοζόμενα ράφια και είναι συνδεδεμένο με ένα λογισμικό που βασίζεται σε cloud, εξασφαλίζοντας την έξυπνη φόρτωση και εκφόρτωση, ενώ προσφέρεται και μια λειτουργία επιστροφής αντικειμένων. Tο Transporter μπορεί να παραδώσει σχεδόν οτιδήποτε, όντας ιδανικό για εφαρμογές B2B και B2C.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το Transporter είναι σχεδιασμένο ώστε να πραγματοποιεί έως και 80 στάσεις ανά δρομολόγιο, διανύοντας -ανάλογα με το μέγεθος των μπαταριών- από 258 έως 483 χλμ. κάθε φορά, κινούμενο με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (113 χλμ./ώρα η τελική ταχύτητα). Σημειώνεται, πως η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μεταξύ 90 και 160 kWh και πως η γρήγορη φόρτιση DC θα διαρκεί 45 λεπτά, προσφέροντας έως και 354 χλμ. αυτονομίας.Συνέχεια του άρθρου >>>
Η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης
«Καρδιά» του οχήματος είναι το γνωστό σύστημα αυτόνομης οδήγησης «Mobileye Drive», που αποτελείται από μια σειρά καμερών, LiDAR και ραντάρ, ενώ ενσωματώνει και την πέμπτη γενιά του συστήματος «EyeQ», που έχει δημιουργήσει η Mobileye ειδικά για εφαρμογές αυτοκινήτων. Το Transporter θα εξοπλίζεται και με τους χάρτες της Mobileye, που βασίζονται στο λεγόμενο «Road Experience Management» (REM), έναν παγκόσμιο χάρτη που ενημερώνεται συνεχώς και ψηφιοποιεί τα αυτόνομα οχήματα για την πλοήγηση.
Επιπλέον, το αυτόνομο όχημα διανομών διαθέτει το ιδιόκτητο σύστημα τηλεχειρισμού της Udelv 24/7, βασισμένο σε κάμερα εξαιρετικά χαμηλής καθυστέρησης για απομακρυσμένους ελιγμούς και υποβοήθηση. Το παρών δίνει και το επίσης ιδιόκτητο uECU (Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου) της Udelv που λειτουργεί ως κεντρική μονάδα υπολογισμού του οχήματος για την ενοποίηση και τη βελτιστοποίηση όλων των λειτουργιών.
Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον
Τονίζεται, πως η Udelv έχει ήδη πάνω από 1.000 παραγγελίες για το Transporter, ανάμεσα στις οποίες συγκαταλέγονται και οι ευρωπαϊκές εταιρείες Planzer και Ziegler Group. Αξίζει να αναφερθεί πως πρόκειται για το 3ης γενιάς όχημα, με την αμερικάνικη εταιρεία να πραγματοποιεί το 2018 το ντεμπούτο της στην Καλιφόρνια, βγάζοντας στον δρόμο το πρώτο αυτόνομο όχημα διανομών. Από τότε, η Udelv έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 20.000 αυτόνομες παραδόσεις στις ΗΠΑ.
Στόχος της εταιρείας είναι να βγάλει τα πρώτα Transporter στην αγορά μέσα στο 2023, ενώ φιλοδοξεί μέχρι το 2028 να έχει παράξει πάνω από 50.000 μονάδες του οχήματος, για το οποίο μπορείτε να δείτε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο: