Το σύστημα Van Uptime Monitor Digital Extra εντοπίζει την πιθανή βλάβη - από προτού ακόμη αυτή εμφανιστεί.
Η υπηρεσία διατίθεται δωρεάν για τα εμπορικά μεσαία & μεγάλα Vans της εταιρείας.
Σταδιακά το σύστημα επεκτείνεται σε όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.
Οι ειδοποιήσεις λαμβάνουν χώρα σε πραγματικό χρόνο & σε τρία επίπεδα κρισιμότητας.
Σε αυτό το μείζον ζήτημα, λοιπόν, είναι που έρχεται να δώσει απάντηση η ψηφιακή υπηρεσία Van Uptime Monitor Digital Extra της Mercedes-Benz Vans, με τη λειτουργία της να εστιάζει στη διαχείριση των πιθανών προβλημάτων που προκύπτουν από την εντατική καθημερινή χρήση του οχήματος σε βάθος χρόνου – πριν όμως παρουσιαστεί κάποια βλάβη.
Έτσι, το Digital Extra παρέχει στον πελάτη πλήρη διαφάνεια σχετικά με την τεχνική κατάσταση των οχημάτων του μέσω ενός ψηφιακού πίνακα ελέγχου πελατών, ενώ τον βοηθά παράλληλα να προγραμματίσει αποτελεσματικά τις απαιτούμενες επισκέψεις του στο συνεργείο, να αποφύγει απρογραμμάτιστες διακοπές λειτουργίας και (σε περίπτωση βραχυπρόθεσμου προβλήματος) να μπει κατευθείαν στη διαδικασία επίλυσης.
Η υπηρεσία διατίθεται δωρεάν για τα εμπορικά μεσαία & μεγάλα Vans της εταιρείας
Από εκεί και πέρα, αξίζει να αναφερθεί εδώ πως η συγκεκριμένη λύση παρέχεται δωρεάν από τη Mercedes-Benz σε πελάτες με εμπορικά μεσαία & μεγάλα Vans – στο πλαίσιο των υπηρεσιών υψηλής ποιότητας της εταιρείας - εντούτοις μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για τα επαγγελματικά όσο και για τα ιδιωτικά προφίλ πελατών της γερμανικής φίρμας.
Σταδιακά το σύστημα επεκτείνεται σε όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το Van Uptime Monitor Digital Extra θα αρχίσει να διατίθεται σε όλο και περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, ώστε ακόμα περισσότεροι διεθνείς πελάτες να μπορούν να βελτιστοποιήσουν τους χρόνους λειτουργίας των επαγγελματικών τους Vans.
Όπως τόνισε εξάλλου σχετικά και η επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ των Mercedes-Benz Vans, Sagree Sardien:
«Η κεντρική υπόσχεση απόδοσης προς τους εμπορικούς πελάτες μας είναι η μεγιστοποίηση του χρόνου διαθεσιμότητας των οχημάτων τους. Με το Van Uptime Monitor Digital Extra, το πάμε ένα βήμα παραπέρα, προσφέροντας στους πελάτες μας ένα εξαιρετικό και εξατομικευμένο premium χαρακτηριστικό ως συμπληρωματικό εργαλείο που εστιάζει στη λειτουργική ικανότητα μέσω της τεχνικής κατάστασης του οχήματος και της λειτουργίας διάγνωσης σε πραγματικό χρόνο».
Οι ειδοποιήσεις λαμβάνουν χώρα σε πραγματικό χρόνο & σε τρία επίπεδα κρισιμότητας
Πιο αναλυτικά, αυτό που καταφέρνει να κάνει πράξη το Van Uptime Monitor είναι να δικτυώσει έξυπνα
τα Vans των πελατών με τη διαχείριση των οχημάτων τους – αλλά και με τα συνεργεία της Mercedes-Benz.
Έτσι, διάφορα τεχνικά δεδομένα του οχήματος όπως η στάθμη λαδιού, η πίεση των ελαστικών, μια πιθανή ανισορροπία στους μπροστινούς τροχούς κ.ο.κ. παρουσιάζονται με κατανοητό τρόπο και διατίθενται σε πραγματικό χρόνο με διαφάνεια μέσω ενός νέου ψηφιακού πίνακα οργάνων στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Εάν κριθεί απαραίτητο δε, χρησιμοποιούνται και ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο υπό τη μορφή σύστασης για δράση, με τις συγκεκριμένες λειτουργίες να έχουν ως εξής:
- Πληροφορίες για το όχημα: Που σημαίνει πως δεν υπάρχει άμεση ανάγκη για δράση. Απλούστατα, οι πελάτες λαμβάνουν συμβουλές για τη συντήρηση, τις οποίες μπορούν εύκολα να πραγματοποιήσουν οι ίδιοι για εξοικονόμηση χρόνου.
- Σύσταση επισκευής: Όταν δηλαδή οι πελάτες λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις προβλέψιμες & απαραίτητες επισκευές - και με βάση αυτές μπορούν να συντονίσουν ατομικά τα ραντεβού τους στο συνεργείο με τον συνεργάτη service Mercedes-Benz της επιλογής τους. Αυτό επιτρέπει τον αποτελεσματικό προγραμματισμό της επίσκεψης στο συνεργείο και την έγκαιρη διάθεση γνήσιων ανταλλακτικών.
- Επείγουσα προειδοποίηση: Καταλήγοντας, σε περίπτωση σοβαρής ζημιάς, οι πελάτες λαμβάνουν απευθείας κλήση από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Mercedes-Benz, ώστε να προγραμματίσουν την επίσκεψή τους σε συνεργείο. Το όχημα λοιπόν προωθείται γρήγορα στον πλησιέστερο συνεργάτη για service και είναι ξανά έτοιμο για χρήση το συντομότερο δυνατό.