ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Τόσο η εργονομία όσο και η σχεδίαση του χώρου για τον οδηγό έχει μεταβληθεί άρδην σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο.

Εξαιρετική είναι η δουλειά που έχει γίνει σε ότι αφορά την επιλογή των υλικών και της γενικότερης αισθητικής του χώρου για τους επιβάτες…

ενώ κάθε επιβάτης έχει στη διάθεση του πλήθος παροχών και θα απολαμβάνει ένα υψηλό επίπεδο άνεσης και ασφάλειας.

Βελτιωμένοι και ασφαλέστεροι χώροι για τα πάντα

9.490 Επισκέψεις στο άρθρο (13/9/2015)

Στο εσωτερικό του οχήματος και σε ότι αφορά στους χώρους για τους επιβάτες, το νέο LionΆs Coach έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων, νέα στοιχεία αναφορικά με τον φωτισμό ενώ την ίδια στιγμή έχουν τροποποιηθεί και οι αποθηκευτικοί χώροι στην οροφή του οχήματος που πλέον εκτείνονται αρκετά περισσότερο προς τα εμπρός. Αντίστοιχα, οι παροχές προς σε κάθε έναν επιβάτη ξεχωριστά έχουν βελτιωθεί καθώς, σε όλες τις θέσεις είναι διαθέσιμες θύρες USB για την φόρτιση κινητών τηλεφώνων ή tablet ενώ ο κάθε επιβάτης μπορεί να ελέγξει τον αέρα, τον φωτισμό ή τα ηχεία που έχει στη διάθεση του.
Αντίστοιχα, αλλαγές έχουν υπάρξει και στον χώρο για τον οδηγό, όπου έχουν αλλάξει θέση και ομαδοποίηση αρκετά από τα χειριστήρια, την ίδια στιγμή που έχουν εξοικονομηθεί περισσότεροι αποθηκευτικοί χώροι για όλες τις ανάγκες του οδηγού (έγγραφα, μπουκάλια, κινητά τηλέφωνα κ.ο.κ.).
Τέλος το Κοινοτικό Πρωτόκολλο «ECE R66.02» που θα τεθεί σε ισχύ για όλα τα νέα λεωφορεία από την 9η Νοεμβρίου του 2017, προβλέπει ακόμη υψηλότερες απαιτήσεις αναφορικά με την προστασία που τα εν λόγω οχήματα προσφέρουν στους επιβάτες του, ακόμη και στις ακραίες περιπτώσεις, όπως είναι η ανατροπή τους.
Για τον λόγο αυτό, οι υπεύθυνοι της MAN Truck & Bus τροποποίησαν εκ νέου τη δομή του αμαξώματος του νέου LionΆs Coach με υψηλής αντοχής χάλυβα στον σκελετό του και ειδικές ενισχύσεις στο πίσω μέρος του και την δεύτερη κολώνα (B-pillar), επιτυγχάνοντας αύξηση της ακαμψίας του και των δυνάμεων που μπορεί να αντέξει κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, σε ποσοστό άνω του 50% σε σχέση με το παρελθόν. Όλα αυτά μάλιστα, επιτεύχθηκαν χωρίς να επηρεαστεί το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος σε επιβάτες και αποσκευές.

 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)