Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η Hyundai αναμένεται να παραδώσει στην αγορά της Ελβετίας τα πρώτα 50 fuel cells φορτηγά της μέσα στο 2020.

    Hyundai H2 XCIENT Fuel Cell Αντεπίθεση στην ΕΕ με καύσιμο το υδρογόνο

    8.323 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2020)

    Η Hyundai αναμένεται να θέσει σε λειτουργία τα δύο πρώτα εργοστάσια παραγωγής υδρογόνου στην Ελβετία προς το τέλος του 2019. Παράλληλα, μέσω της συνεργασίας της Hyundai Hydrogen Mobility (ΗΗΜ) μιας κοινοπραξίας μεταξύ της Hyundai Motor Co και της H2 Energy, με την εταιρεία Hydrospider, σε συνδυασμό με πολλές ακόμη εταιρείες που δραστηριοποιούνται στους κλάδους των logistics και της λιανικής πώλησης, προγραμματίζεται η εξέλιξη ενός δίκτυου σταθμών φόρτισης οχημάτων με καύσιμο το υδρογόνο, στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ.
    Επιπρόσθετα, μέσα στο επόμενο έτος (2020), η Hyundai έχει προγραμματίσει την έναρξη των παραδόσεων των πρώτων 50 φορτηγών οχημάτων της με σύστημα κυψελών καυσίμου (fuel cells) στην Ελβετία.
    Τα εν λόγω οχήματα αναμένεται να είναι τα πρώτα εκ των 1.600 περίπου βαρέων επαγγελματικών οχημάτων με σύστημα fuel cells, που η Κορεατική εταιρεία φιλοδοξεί να έχει διαθέσει στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέχρι το 2025.  

    Μια πρώτη επαφή με το φορτηγό Hyundai H2 XCIENT Fuel Cell
    Το εν λόγω φορτηγό της Hyundai έχει εξελιχθεί με βάση τις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφάλειας της ΕΕ και εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 190 kW που λαμβάνει την απαιτούμενη ενέργεια από δύο –παράλληλες- συστοιχίες fuel cells, απόδοσης 95 kW.
    Για την παραγωγής της απαιτούμενης ενέργειας (ηλεκτρικής) το σύστημα fuel cells του H2 XCIENT κάνει χρήση υδρογόνου ως καύσιμο, το οποίο αποθηκεύεται σε επτά δεξαμενές ενώ, η μέγιστη αυτονομία του ανέρχεται στα 400 χλμ.
    Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως η Hyundai απέσπασε πρόσφατα το βραβείο «Truck Innovation Award 2020» με το H2 XCIENT Fuel Cell.

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)