Μέσα στο 2020 η Renault θα παρουσιάζει τις ηλεκτροκίνητες εκδόσεις επαγγελματικών οχημάτων της με σύστημα «κυψελών καυσίμου» (fuel-cells) με καύσιμο το υδρογόνο.

Το Renault Master Z.E. Hydrogen θα έχει αυτονομία έως και 350 χλμ.

Renault Kangoo & Master «ZE Hydrogen» Ηλεκτροκίνητα με σύστημα «fuel-cells»

Η Renault ανακοίνωσε επίσημα πως μέσα στο 2020 αναμένεται να λανσάρει την ηλεκτροκίνητη έκδοση του Kangoo Z.E. και με σύστημα fuel-cells ενώ, αργότερα μέσα στο έτος θα ακολουθήσει και η αντίστοιχη έκδοση (Z.E.) του Master.
Οι δοκιμές εξέλιξης ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που φέρουν σύστημα fuel-cell (με καύσιμο το υδρογόνο) έχουν ξεκινήσει για τη Renault από το 2014, σε συνεργασία με την εταιρεία Symbio, θυγατρική του Ομίλου Michelin.
Με βάση τα αποτελέσματα των ερευνών της, είναι πλέον σε θέση να ανακοινώσει επίσημα πως μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα, είναι σε θέση να λανσάρει τις νέες –μηδενικών εκπομπών ρύπων- εκδόσεις Kangoo Z.E. Hydrogen και Master Z.E. Hydrogen οι οποίες, σε σχέση με τις αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις (Z.E.: Zero Emissions) των εν λόγω οχημάτων, επιδεικνύει έως και τριπλάσια αυτονομία, χωρίς να παραβλέπουμε το γεγονός ότι, ο ανεφοδιασμός τους με καύσιμο (υδρογόνο) δεν διαρκεί παραπάνω από 5 – 10 λεπτά της ώρας!
Οι εν λόγω εκδόσεις των Kangoo και Master εφοδιάζονται με ένα σύστημα fuel-cells ισχύος 10 kW που είναι σε θέση να παρέχει επιπλέον ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα των εκδόσεων Z.E. αυξάνοντας την μέγιστη αυτονομία τους σημαντικά, καθιστώντας τα ιδανικά για χρήση και σε εφαρμογές που π.χ. περιλαμβάνουν δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, μια παράμετρος που προβληματίζει σημαντικά όσους επιθυμούν να αποκτήσουν κάποιο ελαφρύ επαγγελματικό με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως στην περίπτωση του Renault Master Z.E. Hydrogen, η μέγιστη αυτονομία αυξάνεται από τα 120 χλμ. στα 350 χλμ. (με βάση το πρότυπο WLTP). Μάλιστα, το εν λόγω μοντέλο που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία εντός του 2020, θα είναι διαθέσιμο σε δύο διαστάσεις αμαξώματος (ως προς τις εκδόσεις Van) με ωφέλιμο όγκο από 10,8 – 20,0 κ.μ. με μόνη… επιβάρυνση την αύξηση του απόβαρου κατά 200 κιλά περίπου.
Οι εκδόσεις Kangoo Z.E. Hydrogen με μέγιστη αυτονομία έως και 370 χλμ. (από 230 χλμ. που προσφέρουν στην παρούσα φάση οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις Ζ.Ε.) θα είναι σύντομα διαθέσιμες.
Παρά την αύξηση του απόβαρου και εδώ κατά 110 κιλά, ο ωφέλιμος όγκος των 3,9 κ.μ. που διατηρείται αναλλοίωτος, αποτελεί ένα από τα βασικότερα προτερήματα του γαλλικού ελαφρού επαγγελματικού.
Σύμφωνα πάντα με την επίσημη ανακοίνωση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, οι εν λόγω εκδόσεις των –μηδενικών εκπομπών ρύπων- ελαφρών επαγγελματικών της, θα προσφέρουν τη δυνατότητα πραγματοποίησης σημαντικά μεγαλύτερων δρομολογίων ενώ, την ίδια στιγμή η μέγιστη διάρκεια ανεφοδιασμού τους με καύσιμο (υδρογόνο «H2») δεν διαρκεί περισσότερο από 10 λεπτά της ώρας, στοιχείο που συγκαταλέγεται στα πλεονεκτήματα τους μαζί με το περιορισμένο κόστος συντήρησης.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement