Ένα από τα βασικότερα πορίσματα των ερευνών της Mercedes-Benz Trucks μέχρι στιγμής είναι πως, η αυτονομία των 200 χλμ. που υπολογίζει πως θα είναι σε θέση να προσφέρει το eActros είναι απόλυτα εφικτή ανεξάρτητα από το βάρος του φορτίου, την τοπογραφία της διαδρομής κ.ά.

    Mercedes-Benz eActros Λανσάρεται στην ΕΕ μέσα στο 2021

    Το Mercedes-Benz eActros συμπλήρωσε ένα έτος δοκιμών εξέλιξης, σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, με τον επικεφαλής του τμήματος Πωλήσεων & Marketing της εταιρείας, κ. Andreas von Wallfeld, να δηλώνει σχετικά πως: «… Βρισκόμαστε στο –απόλυτα- σωστό μονοπάτι ως προς την εξέλιξη του eActros και αυτό είναι το σημαντικότερο πόρισμα από τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης του».
    Οι πιλοτικές δοκιμές εξέλιξης του Mercedes-Benz eActros ξεκίνησαν το φθινόπωρο του 2018 με τη συμμετοχή πολλών σημαντικών εταιρειών που το… υιοθέτησαν στους στόλους οχημάτων τους, προκειμένου να διαπιστωθεί η αποδοτικότητα του σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, κατά την πραγματοποίηση βαρέων διανομών προϊόντων σε –περιορισμένης διάρκειας- δρομολόγια εντός και εκτός της πόλης.
    Τα συνολικά 10 Mercedes-Benz eActros που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εξέλιξης, έχουν μεικτό βάρος 18t. ή 25t. και έχουν διατεθεί σε πελάτες της Mercedes-Benz στη Γερμανία και την Ελβετία. Ήδη, έχουν διανύσει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, με στόχο να τελειοποιηθεί η τελική έκδοση του ηλεκτροκίνητου Actros που αναμένεται να λανσαριστεί στην αρχή του 2021.
    Ένα από τα βασικότερα πορίσματα των ερευνών της Mercedes-Benz Trucks μέχρι στιγμής είναι πως, η αυτονομία των 200 χλμ. που υπολογίζει πως θα είναι σε θέση να προσφέρει το eActros είναι απόλυτα εφικτή ανεξάρτητα από το βάρος του φορτίου, την τοπογραφία της διαδρομής κ.ά. Παράλληλα, το eActros δεν υπολείπεται καθόλου σε ζητήματα απόδοσης με τις συμβατικές εκδόσεις του βαρέως φορτηγού ενώ το ίδιο ισχύει για την απόδοση των επιμέρους –ενεργοβόρων- τμημάτων του οχήματος όπως η ψυκτική μονάδα για το φορτίο, το σύστημα κλιματισμού της καμπίνας κ.ά.
    Σε ότι αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, εφοδιάζονται με δύο ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς του κινητήριου άξονα, με απόδοση 126 kW (171hp περίπου) και 485Nm έκαστος ενώ, χάρη στο λόγο μετάδοσης του κιβωτίου, η μέχρι ροπή αυξάνεται στα 11.000Nm σε κάθε τροχό!
    Τέλος, οι συστοιχίες μπαταριών ιόντων λιθίου είναι χωρητικότητας 240 kWh και για τη φόρτιση τους, αναλόγως του φορτιστή (έως και 150kW), επαρκούν ακόμη και μόλις δύο ώρες.

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

     

    ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Advertisement