Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το DAF A1600-1800 μαζί με το –επετειακό- DAF XF 90th Anniversary Edition, την ειδική έκδοση του κορυφαίου εκπροσώπου της που η ολλανδική εταιρεία εξέλισσε με αφορμή την συμπλήρωση 90 ετών ιστορίας.

Το LF Electric Innovation Truck είναι ένα φορτηγό αστικών διανομών με μεικτό βάρος 19t. και μηδενικές εκπομπές ρύπων

Εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 350 ίππων ενώ…

… οι μπαταρίες του διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία έως και 220 χλμ.

Η μέγιστη αυτονομία του τράκτορα «CF Electric Innovation Truck» ανέρχεται στα 100 χλμ. για συρμούς με μέγιστο βάρος 37t.

Οι πιλοτικές δοκιμές εξέλιξης του CF Hybrid σε πραγματικές συνθήκες χρήσης θα ξεκινήσουν εντός του τρέχοντος έτους.

Το εν λόγω υβριδικό φορτηγό εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν πετρελαιοκινητήρα ενώ την μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνει το κιβώτιο ZF TraXon.

DAF Trucks: Ηλεκτροκίνητες «ευχές» για τα 90α γενέθλια

4.728 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2018)

Μια από τις εταιρείες που διακρίνονται για την εξαιρετική εμπορική τους πορεία σε πανευρωπαϊκό επίπεδο στις πωλήσεις φορτηγών, η DAF Trucks, φέτος συμπληρώνει 90 έτη από την ίδρυση της και χωρίς αμφιβολία, η παρουσία της στην φετινή ΙΑΑ ήταν δυναμική. Πέραν λοιπόν των «επετειακών» εκδόσεων των οχημάτων και καθώς και ένα DAF A1600 του 1967, στο περίπτερο της DAF Trucks παρουσιάστηκαν και αρκετές ακόμη εκπλήξεις, που σαφώς και αποζημίωσαν τους επισκέπτες. Εξάλλου, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως τα νέα CF & XF κατέχουν τον τίτλο του «International Truck of the Year» για το 2018.

«LF Electric Innovation Truck»
Ένα από τα σημαντικά εκθέματα στο –συνολικής επιφάνειας 2.500 τ.μ.- περίπτερο της DAF Trucks κατά τη διάρκεια της φετινής ΙΑΑ 2018, ήταν το «LF Innovation Truck».
Το εν λόγω φορτηγό που προορίζεται για αστικές διανομές με μηδενικές εκπομπές ρύπων, έχει μεικτό βάρος 19t. και εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 266 ίππων (μέγιστη απόδοση 350 ίππων).
Χάρη στην συστοιχία μπαταριών του με χωρητικότητα 222 kWh, το εν λόγω όχημα είναι σε θέση να διανύσει έως και 220 χλμ. (αυτονομία) ωστόσο, όπως είναι φυσικό, η χωρητικότητα των μπαταριών μπορεί να μεταβληθεί προκειμένου να καλυφθούν απόλυτα οι ανάγκες του πελάτη.

«CF Electric Innovation Truck»
Η DAF Trucks ανακοίνωσε πως οι πιλοτικές δοκιμές χρήσης σε πραγματικές συνθήκες για το CF Electric Innovation Truck θα ξεκινήσουν εντός του τρέχοντος έτους. Πρόκειται για ένα –μηδενικών ρύπων- τράκτορα (διάταξη αξόνων 4x2) που προορίζεται για χρήση σε αστικές μεταφορές προϊόντων μεγάλου βάρους, καθώς μπορεί να υποστηρίξει μέγιστο βάρος συρμού της τάξης των 37t.
Στην «καρδιά» του ηλεκτρονικού συστήματος «E-Power Technology» της VDL, εδράζεται ένας ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 286 ίππων (μέγιστη ισχύς 326 ίππων) που τροφοδοτείται με ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου της τάξης των 170 kWh.  Η εν λόγω ενέργεια επαρκεί για την επίτευξη μέγιστης αυτονομίας 100 χλμ. ενώ, για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών απαιτούνται μόλις 90 λεπτά.

«CF Hybrid Electric Innovation Truck»
Περίοπτη θέση στο περίπτερο της DAF Trucks είχε και το πρωτότυπο «CF Hybrid Electic Innovation Truck», ένας τράκτορας που θα αρχίσει τις πιλοτικές δοκιμές εξέλιξης του εντός του τρέχοντος έτους. Το εν λόγω όχημα βασίζεται σε ένα υβριδικό σύστημα κινητήρων που περιαμβάνει την σύμπραξη ενός πετρελαιοκινητήρα, το Paccar MX-11 των 10,8λτ. που αποδίδει ισχύ 450 ίππων και ενός ηλεκτροκινητήρα της ZF με μέγιστη απόδοση 100 – 175 ίππων.
Την απαιτούμενη ενέργεια για την λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα διασφαλίζουν μπαταρίες χωρητικότητας 85 kWh που επαρκούν για την κάλυψη 30 – 50 χλμ., με μηδενικές εκπομπές ρύπων φυσικά. Στην περίπτωση που απαιτείται από το όχημα να διανύσει μεγαλύτερης διάρκειας δρομολόγια, αναλαμβάνει ο πετρελαιοκινητήρας του οχήματος με το κιβώτιο «TraXon» της ZF να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο σε αυτόν τον τομέα.
Ωστόσο, χάρη σε ειδικές λειτουργίες του οχήματος και τεχνολογικές καινοτομίες όπως οι «Down Hill Control», «Predictive Cruise Control» κ.ά., το CF Hybrid είναι σε θέση να επανακτήσει ενέργεια για την φόρτιση των μπαταριών του, μειώνοντας περαιτέρω και την κατανάλωση καυσίμου για τον πετρελαιοκινητήρα.