Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

H έκδοση «City 75» του νέου Sprinter Mini-Bus έχει μήκος 8,5μ. και μπορεί να υποστηρίξει έως και 38 επιβάτες στο εσωτερικό της.

Παράλληλα, το παρόν έδωσε και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου, «eActros».

Tο εντυπωσιακό πρωτότυπο «E-FUSO Vision One».

Η ηλεκτροκίνητη έκδοση «eCanter» του δημοφιλούς ελαφρού φορτηγού της FUSO έδωσε το παρόν στην 67η ΙΑΑ.

Το Mercedes-Benz eCitaro έχει χωρητικότητα έως και 88 επιβατών και εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 250 kW.

Mercedes-Benz: Νέο Actros και ηλεκτροκίνητες λύσεις παντού

4.731 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2018)

Πέραν των πολλαπλών νέων προτάσεων της στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που παρουσιάσαμε στο προηγούμενο τεύχος, η Daimler AG φιλοξένησε στο περίπτερο της στην 67η ΙΑΑ 2018 του Ανοβέρου και σημαντικές πρεμιέρες για τον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων (φορτηγά & λεωφορεία). Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε τη νέα γενιά του Mercedes-Benz Actros καθώς και την ηλεκτροκίνητη έκδοση του «eActros», το νέο ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο «eCitaro» καθώς και τις εκδόσεις Mini-Bus της νέας γενιάς του Sprinter. Ας τα δούμε αναλυτικά…
 
Εκδόσεις Mini-Bus για τη νέα γενιά του Mercedes-Benz Sprinter
Η νέα γενιά του Sprinter πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο της και σε εκδόσεις Mini-Bus (City, Transfer, Mobility και Travel) στην πρόσφατη ΙΑΑ 2018 με την κορυφαία έκδοση «Sprinter City 75» να κερδίζει τις εντυπώσεις. Η εν λόγω έκδοση, αφορά σε ένα Mini-Bus που προορίζεται για κίνηση εντός της πόλης και βασίζεται στο αμάξωμα των 8,5μ. του νέου Sprinter και είναι σε θέση να υποστηρίξει έως και 38 επιβάτες ενώ, το κατώφλι επιβίβασης βρίσκεται στα μόλις 270 χλστ.

Εντυπωσιακή πρεμιέρα για το νέο Mercedes-Benz Actros
Η νέα γενιά του Mercedes-Benz Actros δεν θα μπορούσε παρά να πραγματοποιήσει το παγκόσμιο ντεμπούτο της στο ευρύ κοινό κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ΙΑΑ 2018.
Το νέο –κορυφαίο- βαρύ επαγγελματικό όχημα της Mercedes-Benz έχει να επιδείξει πλέον σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες όπως π.χ. τα ηλεκτρονικά συστήματα Active Drive Assist, Active Brake Assist 5, Sideguard Assist με λειτουργία αναγνώρισης πεζών, χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε πως είναι πλέον το πρώτο φορτηγό που θα διατίθεται με ειδικές κάμερες αντί για τους παραδοσιακούς πλευρικούς καθρέπτες (σύστημα MirrorCam). Παράλληλα όμως, το παρόν έδωσε και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη –πρωτότυπη- έκδοση του εν λόγω οχήματος, με την ονομασία «eActros». Το eActros εφοδιάζεται με μια συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 240 kWh που του διασφαλίζει αυτονομία έως και 200 χλμ., καλύπτοντας έτσι πολλαπλές απαιτήσεις χρήσης στις ενδοαστικές μεταφορές προϊόντων. Πέραν όλων αυτών, στην πρόσφατη ΙΑΑ, η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε και το νέο Actros NGT, με κινητήρα φυσικού αερίου, το οποίο εφοδιάζεται με 4 x 145λτ. δεξαμενές CNG που του διασφαλίζουν αυτονομία έως και 250 χλμ.

Παρόν και η ηλεκτροκίνητη έκδοση του Fuso Canter
Από το περίπτερο της Daimler AG δεν θα μπορούσε να λείπει το νέο eCanter της θυγατρικής Fuso, ένα ελαφρύ φορτηγό με ωφέλιμο φορτίο έως και 3,5t. που εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 129 kW και μπαταρίες ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 82,8 kWh, που του διασφαλίζουν αυτονομία άνω των 100 χλμ.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε και το εντυπωσιακό πρωτότυπο «E-FUSO Vision One», ένα φορτηγό όχημα με εντυπωσιακή σχεδίαση και μπαταρίες χωρητικότητας 300 kWh που του επιτρέπουν να διανύσει έως και 350 χλμ. με μία φόρτιση. Το εν λόγω τριαξονικό πρωτότυπο φορτηγό έχει μεικτό βάρος 23,26t. και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 11,11t. .

Παγκόσμια πρεμιέρα για το ηλεκτροκίνητο «eCitaro»
Σε ότι αφορά στη γκάμα των λεωφορείων της Daimler Buses, αναμφίβολα, στο επίκεντρο της δημοσιότητας βρέθηκε η παγκόσμια πρεμιέρα της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης «eCitaro» του επιτυχημένου αστικού λεωφορείου της Mercedes-Benz Buses.
Με χωρητικότητα έως και 88 επιβατών και μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 243 kWh, η εν λόγω έκδοση του αστικού λεωφορείου αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τις μελλοντικές μετακινήσεις πολιτών, δεδομένου ότι θα συμβάλλει στην μείωση της ατμοσφαιρικής επιβάρυνσης για τις μεγαλουπόλεις.
Πληροφοριακά, αξίζει να αναφέρουμε πως το eCitaro εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 2 x 125 kW, με μέγιστη ροπή 2 x 485 Nm αντίστοιχα ενώ, το μεικτό βάρος του ανέρχεται στους 19,5t.