Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Κατά τη διάρκεια της 67ης ΙΑΑ, η Iveco παρουσίασε μεταξύ άλλων μια επετειακή έκδοση του Daily με αφορμή τη συμπλήρωση 40 ετών από την πρώτη παρουσίαση του.

Το Iveco Stralis με καύσιμο του υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) δεν θα μπορούσε να λείπει από το περίπτερο της εταιρείας…

Iveco: Για πρώτη φορά χωρίς ούτε έναν πετρελαιοκινητήρα!

4.729 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2018)

Παρουσιάζοντας μια πληρέστατη γκάμα προτάσεων σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων (ελαφρά επαγγελματικά, φορτηγά και λεωφορεία) για όλες τις χρήσεις, η Iveco κατάφερε να γίνει η πρώτη εταιρεία που στο περίπτερο της κατά τη διάρκεια της 67ης ΙΑΑ 2018, δεν είχε ούτε έναν πετρελαιοκινητήρα!
Αναμφίβολα πρόκειται για ένα σημαντικό γεγονός που αντικατοπτρίζει με σαφήνεια τις νέες τάσεις που αναμένεται να ισχύσουν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο μέσα στα επόμενα χρόνια. Συνολικά, η Iveco παρουσίασε 18 οχήματα στο περίπτερο της, από ηλεκτροκίνητα αστικά λεωφορεία έως και φορτηγά διεθνών μεταφορών με καύσιμο το LNF (Liquefied Natural Gas) χωρίς να παραβλέπουμε τις πολλαπλές επιλογές διασκευών και υπερκατασκευών για αυτά ή τις κορυφαίες –τεχνολογικά- εκδόσεις «Blue Power» του Daily, που απέσπασαν τον τίτλο του «International Van of the Year» για το 2018. Παράλληλα, η Iveco γιόρτασε φέτος την 40η επέτειο από την πρώτη παρουσίαση του Daily και για τον λόγο αυτό παρουσίασε μια ειδική «Limited Edition» έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου. Παράλληλα, το παρόν έδωσε και μια ηλεκτροκίνητη έκδοση του Daily Minibus. Επιπρόσθετα, η Iveco πραγματοποίησε διάφορες ημερίδες και ανοιχτές συζητήσεις κατά τη διάρκεια της έκθεσης, προκειμένου να καταδείξει τα σαφή πλεονεκτήματα της χρήσης του φυσικού αερίου σε σχέση με το πετρέλαιο κίνησης (-90% στο διοξείδιο του αζώτου «NO2», -99% στα επίπεδα μικροσωματιδίων, έως και -95% διοξείδιο του άνθρακα «CO2» κ.ο.κ.). Στην γκάμα των λεωφορείων της, η Iveco παρουσίασε το Heuliez Bus GX Elec, ένα ηλεκτροκίνητο αστικό με προηγμένο σύστημα μπαταριών καθώς και το –επίσης αστικό- «Crealis In-Motion-Charging» που κάνει χρήση παντογράφου και συστοιχίας μπαταριών για την –χωρίς εκπομπές ρύπων- κίνηση του. Σε ότι αφορά στον κλάδο των φορτηγών, παρουσιάστηκαν δύο εκδόσεις του Eurocargo με καύσιμο το CNG που καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 7D, ένα έτος πριν από την επίσημη έναρξη ισχύος του εν λόγω πρωτοκόλλου καθώς και το Stralis NP, επίσης με καύσιμο το CNG ή το LNG (με αυτονομία έως και 1.600 χλμ.), αλλά και το χωματουργικό Stralis X - Way Natural Power.