Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση «eTGE» του πρώτου ελαφρού επαγγελματικού της MAN Truck & Bus, έδωσε το παρόν στην πρόσφατη ΙΑΑ, με την εταιρεία να ανακοινώνει μέγιστη αυτονομία έως και 160 χλμ.

Το MAN eTGM αποτελεί μια πρόγευση των αμιγώς ηλεκτροκίνητων εκδόσεων φορτηγών που η εταιρεία θα προσφέρει σε όλη τη γκάμα της από το 2021.

Η MAN Truck & Bus παρουσίασε μια ειδικά γκάμα εκδόσεων για όλους τους τύπους φορτηγών της με την ονομασία «XLION».

Μια σημαντική βράβευση για τις τεχνολογικές καινοτομίες που ενσωματώνει το πρόγραμμα «aFAS» απέσπασε η ΜΑΝ Truck & Bus κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ΙΑΑ.

ΜΑΝ Truck & Bus: Πληθώρα νέων μοντέλων & διακρίσεων

4.733 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2018)

Η ηλεκτροκίνηση, η αυτόνομη κίνηση καθώς και οι πολλαπλές ψηφιακές καινοτομίες ήταν  ορισμένοι μόνοι από τους τομείς στους οποίους η MAN Truck & Bus παρουσίασε τις προτάσεις της κατά τη διάρκεια της πρόσφατης ΙΑΑ 2018, μέσω της παρουσίασης νέων μοντέλων και υπηρεσιών. Στο προηγούμενο τεύχος σας προσφέραμε μια πρόγευση από το πρωτότυπο φορτηγό «ΜΑΝ CitE» ωστόσο, η εν λόγω πρόταση της εταιρείας για τις αστικές μεταφορές του μέλλοντος, δεν ήταν η μοναδική πρεμιέρα στο Ανόβερο.
 
Πρεμιέρα για το ηλεκτροκίνητο MAN eTGE
H παραγωγή της νέας –αμιγώς ηλεκτροκίνητης- έκδοσης «eTGE» του πρώτου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος στη γκάμα της MAN Truck & Bus ξεκίνησε μέσα στον Ιούλιο ενώ, η παγκόσμια πρεμιέρα του στο ευρύ κοινό πραγματοποιήθηκε στην πρόσφατη ΙΑΑ 2018.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με υπερυψωμένη οροφή, το MAN eTGE θα προσφέρεται αρχικά σε εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. ή 4,25t. και αναλόγως, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του θα κυμαίνεται από τους 1,0 – 1,75t. ενώ, θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία συνολικού όγκου έως και 11 κ.μ. στις εκδόσεις Van. O ηλεκτροκινητήρας ισχύος 100 kW με μέγιστη ροπή 290 Nm, συνδυάζεται με συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, συνολικής χωρητικότητας 36 kWh, που διασφαλίζουν το πλήρως ηλεκτροκίνητο eTGE, μέγιστη αυτονομία έως και 160 χλμ., γεγονός που του επιτρέπει να καλύψει πλήρως τις ανάγκες μεταφοράς περίπου του 70% των εφαρμογών που πραγματοποιούνται εντός της πόλης, δεδομένου ότι αυτές απαιτούν την κάλυψη δρομολογίων έως και 100 χλμ.
 
Το ηλεκτροκίνητο MAN eTGM
Ένα από τα πιο σημαντικά εκθέματα της εταιρείας ήταν φυσικά η ηλεκτροκίνητη έκδοση «eTGM».
Το εν λόγω μοντέλο είναι ένα φορτηγό όχημα με σε πλαίσιο 6x2 με μεικτό βάρος 26t. και μέγιστη αυτονομία 200 χλμ. που εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 264 kW και μέγιστη ροπή 3.100 Nm.

Οι νέες… extreme εκδόσεις «XLION»
Με την ονομασία «XLION», η MAN Truck & Bus παρουσίασε για πρώτη φορά στην ΙΑΑ 2018 μια νέα σειρά εκδόσεων εξοπλισμού για όλη τη γκάμα φορτηγών οχημάτων της, για όλους τους κλάδους εφαρμογών (διεθνείς μεταφορές, κατασκευαστικός κλάδος κ.ο.κ.).
Πιο συγκεκριμένα, μέσω των εκδόσεων «XLION», η εταιρεία θα προσφέρει ειδικά διαμορφωμένες εκδόσεις οχημάτων που εκτός των ειδικών αισθητικών παρεμβάσεων (λογότυπα στο εξωτερικό και εσωτερικό της καμπίνας), θα εφοδιάζονται και ειδικά εξελιγμένο εξοπλισμό αναλόγως της χρήσης για την οποία προορίζονται, όπως π.χ. το ειδικά εξελιγμένο ABS με λειτουργία off-road για το TGS που προορίζεται για τον κατασκευαστικό κλάδο κ.ο.κ.

«Truck Innovation Award 2019» για την τεχνολογία «aFAS»
Το πρώτο βραβείο «Truck Innovation 2019» απέσπασε κατά τη διάρκεια της 67ης ΙΑΑ 2018 η MAN Truck & Bus χάρη στο πρόγραμμα «aFAS – Driverless Safety Vehicle on Motorways». Το ΜΑΝ aFAS είναι ένα αυτόνομο όχημα που η εταιρεία έχει εξελίξει κατά τη διάρκεια της τελευταίας 4ετίας και μπορεί να κινείται χωρίς οδηγό, πλήρως αυτόματα, κάνοντας χρήση συστημάτων που του επιτρέπουν να ακολουθεί κάποιο άλλο προπορευόμενο όχημα, στις ΛΕΑ ενός αυτοκινητόδρομου.