Όπως ήταν φυσικό, το νέο Sprinter δεν θα μπορούσε παρά να προσφέρει και σημαντικές αναβαθμίσεις σε ότι αφορά στη γραμμή μετάδοσης της κίνησης του.
Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε πως, για πρώτη φορά, το γερμανικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και σε εκδόσεις με μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα, πέραν των πισωκίνητων ή τετρακίνητων επιλογών που προσφέρονταν έως τώρα.
Μάλιστα, τόσο το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι (6) σχέσεων όσο και το νέο, αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων με μετατροπέα ροπής, θα είναι διαθέσιμα και στις προσθιοκίνητες εκδόσεις.
Κινητήρες με ισχύ από 114 – 190 ίππους
Η γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Sprinter θα περιλαμβάνει εκδόσεις του γνωστού 4κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα των 2,1lt. με απόδοση 114, 143, ή 163 ίππων ενώ μια επιπλέον έκδοση 177 ίππων θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για την αγορά των αυτοκινούμενων τροχόσπιτων.
Οι εν λόγω εκδόσεις, αναλόγως της έκδοσης του οχήματος, έχουν να επιδείξουν ελάχιστη μέση κατανάλωση καυσίμου από τα 6,8 – 9,7 λτ./100χλμ. με τις εκπομπές CO2 να ξεκινούν αντίστοιχα από τα 178 – 253 g/km.
Παράλληλα, θα είναι διαθέσιμος και ο –μοναδικός στην εν λόγω κατηγορία- 6κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 3,0λτ. με απόδοση 190 ίππων και μέγιστη ροπή 440 Nm από τις 1.600 – 2.600 σ.α.λ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr