Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η βασική επιλογή στα κιβώτια ταχυτήτων είναι το χειροκίνητο των έξι σχέσεων.

Όπως και στην περίπτωση της νέας γενιάς του Vito, έτσι και το νέο Sprinter θα είναι διαθέσιμο με μετάδοση της κίνησης στον εμπρός, τον πίσω ή και τους δύο άξονες.

Μετάδοση στον εμπρός, τον πίσω ή και τους δύο άξονες

18.550 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2018)

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το νέο Sprinter θα προσφέρεται για πρώτη φορά και με μετάδοση της κίνησης στον εμπρός άξονα, γεγονός που διασφαλίζει μεταξύ άλλων χαμηλότερο απόβαρο και κατΆ επέκταση, αυξημένο ωφέλιμο φορτίο (+50 κιλά) αλλά και αυξημένο ωφέλιμο όγκο λόγω της τροποποίησης του σχήματος των πίσω θόλων (+0,5 κ.μ.) πέραν φυσικά της μείωσης του κατωφλιού φόρτωσης κατά 80 χλστ. σε σχέση με τις πισωκίνητες εκδόσεις.
Οι εν λόγω εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες τόσο με χειροκίνητες όσο και αυτόματες επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων με μεικτό βάρος από 3,0 – 4,1t.
Αντίστοιχα, στις εκδόσεις «AWD» η μετάδοση της κίνησης γίνεται κατά βάση στον πίσω άξονα με αυτόματη μεταφορά του 35% της ροπής του κινητήρα στον εμπρόσθιο άξονα, όταν απαιτείται.
Τέλος, αναλυτικά αξίζει να αναφέρουμε πως οι επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων που θα είναι διαθέσιμες, αναλόγως της γραμμής μετάδοσης της κίνησης, διαμορφώνονται ως εξής:
- «FWD» (στον εμπρός άξονα): Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / αυτόματο 9 σχέσεων
- «RWD» (στον πίσω άξονα): Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / αυτόματο 7 σχέσεων
- «AWD» (σε όλους τους τροχούς): Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων / αυτόματο 7 σχέσεων