Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το κόστος συντήρησης ενδέχεται να διαφέρει σημαντικά μεταξύ μοντέλων της ίδιας κατηγορίας.

Το κόστος καυσίμου επηρεάζει σύμφωνα με διεθνείς έρευνες σε ποσοστό άνω του 30% το Συνολικό Κόστος Χρήσης ενός επαγγελματικού οχήματος.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας

4.210 Επισκέψεις στο άρθρο (15/2/2018)

Το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας ενός επαγγελματικού οχήματος διαμορφώνεται αν συνυπολογίσει κανείς το Κόστος Χρήσης και Συντήρησης του συνυπολογίζοντας φυσικά και την μείωση της υπολειμματικής του αξίας σε βάθος χρόνου.
Σε ότι αφορά στο Κόστος Συντήρησης, οι σημαντικότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τα λειτουργικά έξοδα μας επιχείρησης αφορούν σε τομείς όπως το κόστος των ελαστικών και φυσικά των εργασιών προγραμματισμένης συντήρησης του οχήματος σε βάθος χρόνου. Παράλληλα, οι όποιες εργασίες επισκευής του οχήματος, αυξάνουν σημαντικά την εν λόγω παράμετρο.
Από την άλλη πλευρά, το Κόστος Χρήσης ενός οχήματος επηρεάζεται πρωτίστως και πάνω από όλα από το κόστος καυσίμου. Με τις διεθνείς τιμές της βενζίνης και του πετρελαίου κίνησης (δεδομένοι πως αυτοί οι δύο τύποι εξακολουθούν να είναι μακράν οι δημοφιλέστεροι) να έχουν πάρει πάλι την ανιούσα, είναι σαφές πως το πρόβλημα ενισχύεται διαρκώς.
Με βάση λοιπόν όλα τα παραπάνω, η κατάλληλη επιλογή ενός επαγγελματικού οχήματος (καινούργιου ή μεταχειρισμένου) επιβάλλεται να διέπεται από μια εξονυχιστική ανάλυση τόσο των απαιτήσεων της χρήσης για την οποία προορίζεται, όσο και των δυνατοτήτων του να ανταποκριθεί σε αυτές με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.
Εξάλλου, όπως προαναφέραμε, η βέλτιστη εκμετάλλευση ενός επαγγελματικού οχήματος επιτυγχάνεται όταν αυτό είναι σε θέση να μεταφέρει το μέγιστο φορτίο, σε όσο το δυνατόν λιγότερα δρομολόγια, με το ελάχιστο δυνατόν κόστος. Αν με βάση όλα τα παραπάνω, το όχημα αυτό καταφέρνει να «επιχειρεί» 24ώρες το 24ώρο, επί 7 ημέρες / εβδομάδα, τότε είναι σαφές πως τα κέρδη μιας εταιρείας είναι εξασφαλισμένα.