Χάρη στη συνεργασία του Volvo Group και της εταιρείας SSAB, το πρώτο όχημα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που κατασκευάστηκε από χάλυβα χωρίς ορυκτά, είναι γεγονός!

Χάρη στη συνεργασία του Volvo Group και της εταιρείας SSAB, το πρώτο όχημα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που κατασκευάστηκε από χάλυβα χωρίς ορυκτά, είναι γεγονός!

Το 1ο όχημα της Volvo CE βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Braas, όπου του χρόνου θα ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή και θα ακολουθήσει η μαζική.

Το 1ο όχημα της Volvo CE βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Braas, όπου του χρόνου θα ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή και θα ακολουθήσει η μαζική.

Η πρωτιά ανήκει σε ένα «load carrier» για χρήση σε ορυχεία, ενώ του χρόνου θα ακολουθήσουν περισσότερα οχήματα.

Η πρωτιά ανήκει σε ένα «load carrier» για χρήση σε ορυχεία, ενώ του χρόνου θα ακολουθήσουν περισσότερα οχήματα.

H παραγωγή ενός οχήματος από ατσάλι χωρίς ορυκτά είναι σημαντική εξέλιξη, ειδικά στα φορτηγά το βάρος των οποίων κατά περίπου 70% προέρχεται από τον χάλυβα και τον χυτοσίδηρο.

H παραγωγή ενός οχήματος από ατσάλι χωρίς ορυκτά είναι σημαντική εξέλιξη, ειδικά στα φορτηγά το βάρος των οποίων κατά περίπου 70% προέρχεται από τον χάλυβα και τον χυτοσίδηρο.

  • Χάρη στη συνεργασία του Volvo Group και της εταιρείας SSAB, το πρώτο όχημα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που κατασκευάστηκε από χάλυβα χωρίς ορυκτά, είναι γεγονός!
  • Το 1ο όχημα της Volvo CE βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Braas, όπου του χρόνου θα ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή και θα ακολουθήσει η μαζική.
  • Η πρωτιά ανήκει σε ένα «load carrier» για χρήση σε ορυχεία, ενώ του χρόνου θα ακολουθήσουν περισσότερα οχήματα.
  • H παραγωγή ενός οχήματος από ατσάλι χωρίς ορυκτά είναι σημαντική εξέλιξη, ειδικά στα φορτηγά το βάρος των οποίων κατά περίπου 70% προέρχεται από τον χάλυβα και τον χυτοσίδηρο.

Της Volvo το 1ο όχημα από «καθαρό» ατσάλι (+vids)

Το πρώτο όχημα του κόσμου που κατασκευάστηκε από χάλυβα χωρίς ορυκτά είναι γεγονός και αποτελεί ένα μηχάνημα έργου του Volvo Group που παρήχθη με «καθαρό» ατσάλι που δημιούργησε η εταιρεία SSAB χρησιμοποιώντας υδρογόνο.

Παρουσιάστηκε από το Volvo Group το πρώτο όχημα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας που κατασκευάστηκε από χάλυβα χωρίς ορυκτά, τον οποίο δημιούργησε η εταιρεία SSAB. Πρόκειται για το πρώτο «επεισόδιο» της συμφωνίας μεταξύ των δύο εταιρειών που είχε ανακοινωθεί νωρίτερα φέτος.


Το 1ο όχημα της Volvo CE βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Braas, όπου του χρόνου θα ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή και θα ακολουθήσει η μαζική.

Το 1ο όχημα της Volvo CE βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου στο Braas, όπου του χρόνου θα ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή και θα ακολουθήσει η μαζική.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Εξάλλου, ήδη ξεκαθαρίστηκε πως το μηχάνημα έργου, συγκεκριμένα ένα «load carrier» για χρήση σε ορυχεία- αποτελεί το πρώτο του είδους του και ότι θα ακολουθήσουν περισσότερα οχήματα μέσα στο επόμενο έτος, που θα είναι κατασκευασμένα από ατσάλι που θα έχει φτιάξει η SSAB χρησιμοποιώντας υδρογόνο. Το 1ο όχημα της Volvo CE (Construction Equipment) βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της μάρκας στο Braas, όπου αρχικά του χρόνου θα ξεκινήσει η περιορισμένη παραγωγή και θα ακολουθήσει η μαζική.

Η πρωτιά ανήκει σε ένα «load carrier» για χρήση σε ορυχεία, ενώ του χρόνου θα ακολουθήσουν περισσότερα οχήματα.

Η πρωτιά ανήκει σε ένα «load carrier» για χρήση σε ορυχεία, ενώ του χρόνου θα ακολουθήσουν περισσότερα οχήματα.

 
Volvo Trucks: Φορτηγά από «καθαρό» χάλυβα!

H παραγωγή ενός οχήματος από ατσάλι χωρίς ορυκτά είναι σημαντική εξέλιξη, ειδικά στα φορτηγά το βάρος των οποίων κατά περίπου 70% προέρχεται από τον χάλυβα και τον χυτοσίδηρο.

H παραγωγή ενός οχήματος από ατσάλι χωρίς ορυκτά είναι σημαντική εξέλιξη, ειδικά στα φορτηγά το βάρος των οποίων κατά περίπου 70% προέρχεται από τον χάλυβα και τον χυτοσίδηρο.

 
Αξίζει να σημειωθεί πως η παραγωγή ενός οχήματος από ατσάλι απαλλαγμένου από ορυκτά είναι μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως περίπου το 70% του βάρους ενός φορτηγού προέρχεται από τον χάλυβα και τον χυτοσίδηρο. Μάλιστα, στα μηχανήματα έργου, όπως αυτό που παρουσίασε η Volvo CE, το παραπάνω ποσοστό είναι ακόμα υψηλότερο.
 
«Αυτή η πρωτοβουλία με την SSAB θέτει το σημείο αναφοράς για ένα μέλλον χωρίς ορυκτά. Όπως τα έθνη του κόσμου συγκεντρώνονται στο COP26 για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, έτσι και οι οργανώσεις και οι βιομηχανίες πρέπει να συνεργαστούν για να αναπτύξουν καινοτόμες νέες λύσεις για ένα μέλλον χωρίς εκπομπές αερίων θερμοκηπίου. Ο όμιλος Volvo δεσμεύεται για πρωτοποριακές συνεργασίες όπως αυτή με την SSAB για την ανάπτυξη ελκυστικών, ασφαλών και αποδοτικών νέων οχημάτων και μηχανημάτων που ανοίγουν τον δρόμο για ένα πιο βιώσιμο σύστημα μεταφορών και υποδομών που θα υιοθετηθεί για το μέλλον», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Volvo Group, Martin Lundstedt.
 
«Το να έχουμε το πρώτο πραγματικό όχημα στον κόσμο κατασκευασμένο από ατσάλι χωρίς ορυκτά της SSAB, είναι ένα πραγματικό ορόσημο. Η συνεργασία μας με τον Όμιλο Volvo δείχνει ότι η πράσινη μετάβαση είναι δυνατή και φέρνει αποτελέσματα», τόνισε από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της SSAB, Martin Lindqvist, συμπληρώνοντας: «Μαζί, θα συνεχίσουμε να μειώνουμε τις επιπτώσεις στο κλίμα μέχρι τον τελικό πελάτη, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι πελάτες μας λαμβάνουν χάλυβα υψηλής ποιότητας. Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τον Όμιλο Volvo στην έρευνα και ανάπτυξη για την παραγωγή περισσότερων προϊόντων χάλυβα χωρίς ορυκτά».
 
Σας αφήνουμε με τα παρακάτω δύο βίντεο του Volvo Group:

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Advertisement