Μία η άλλη σε απόδοση το D-Max με το Navara -παρά τον μικρότερο πετρελαιοκινητήρα- με το Isuzu, αν και έχει μικρότερη σε διαστάσεις καρότσα, να κερδίζει σε ωφέλιμο φορτίο το βαρύτερο Pick-Up της Nissan. Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τα δύο ιαπωνικά «αγροτικά»…
Διαφορές στα σημεία
Αν και στο πρώτο άκουσμα τα 1,9 λίτρα χωρητικότητας του κινητήρα της Isuzu σου φαίνονται «κάπως», εντούτοις -
όπως έχουμε διαπιστώσει και οδηγώντας το- το νέο D-Max δεν υστερεί ποτέ και πουθενά σε απόδοση. Αυτό φαίνεται και όταν τεθεί απέναντι από το
Navara των 2,3 λίτρων, το οποίο εμφανίζει ισχύ χαμηλότερη κατά ένα άλογο, ενώ κερδίζει μόνο σε ροπή χάρη στη μεγαλύτερη χωρητικότητά του. Από την άλλη, βέβαια, έχει και υψηλότερη κατανάλωση, όπως μπορείτε να δείτε αναλυτικά και στον παρακάτω πίνακα.
Σε ό,τι αφορά στις μεταφορικές δυνατότητες των δύο pick-up και εκεί τα πράγματα είναι μοιρασμένα, καθώς το
Navara -με εξαίρεση το ύψος- διαθέτει μια μεγαλύτερη σε διαστάσεις καρότσα (+83 χλστ. σε μήκος και +30 χλστ. σε πλάτος). Ωστόσο, λόγω του μεγαλύτερου βάρους του, εμφανίζει χαμηλότερο ωφέλιμο φορτίο από το
Isuzu D-Max, με τη διαφορά να φτάνει μέχρι και τα 75 κιλά.
Σίγουρα οι παραπάνω διαφορές δεν είναι καθοριστικές για να γείρουν την πλάστιγγα υπέρ του ενός ή του άλλου μοντέλου. Αυτό που για εμάς θα μπορούσε ενδεχομένως να παίξει κάποιο ρόλο στην τελική επιλογή, είναι πως το Isuzu βρίσκεται στην αρχή της ζωής του, ενώ το Nissan στο τέλος της. Σε κάθε περίπτωση, η τελική επιλογή είναι δική σας...
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ME MIA MATIA |
Μοντέλο |
Isuzu D-Max |
Nissan Navara |
Έκδοση |
Double Cab 4x4 |
Double Cab 4x4 |
Κινητήρας Diesel (κ.εκ) |
1.898 |
2.298 |
Κύλινδροι |
4 σε σειρά |
4 σε σειρά |
Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων |
6 σχέσεων |
6 σχέσεων |
Επιδόσεις |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
164/3.600 |
163/3.750 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) |
360/2.000-2.500 |
425/1.500-2.500 |
Μεικτή κατανάλωση κατά WLTP (λτ./100 χλμ.) |
8,4 |
8,6-8,8 |
Εκπομπές CO2-συνδυασμένος κύκλος (γρ./χλμ.) |
243 |
231/232 |
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
180 |
172 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) |
12,5 |
12,5 |
Αμάξωμα |
Μήκος (χλστ.) |
5.265 |
5.280-5.330 |
Πλάτος (χλστ.) |
1.870 |
1.850 |
Ύψος (χλστ.) |
1.790 |
1.824-1.855 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
3.125 |
3.150 |
Χώρος φόρτωσης |
Μήκος καρότσας (χλστ.) |
1.495 |
1.578 |
Ύψος καρότσας (χλστ.) |
490 |
474 |
Πλάτος καρότσας (χλστ.) |
1.530 |
1.560 |
Βάρη-Φορτία |
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) |
1.150 |
1.075-1.100 |
Μεικτό βάρος (κιλά) |
3.100 |
3.250 |
Βάρος ρυμούλκησης χωρίς/με φρένα (κιλά) |
750/3.500 |
750/3.500 |
Εκτός δρόμου |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος (χλστ.) |
240 |
219-224 |
Γωνία προσέγγισης (μοίρες) |
30,5 |
31,0 |
Γωνία αναχώρησης (μοίρες) |
24,2 |
26-29 |