Νέα βασική έκδοση του Mazda BT-50
4.015 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2021)
Το νέας γενιάς Mazda BT-50 «δανείζεται» από το νέο Isuzu D-Max -στο οποίο και στηρίζεται- τον πετρελαιοκινητήρα των 1,9 λίτρων, για τη νέα έκδοση «XS» που τοποθετείται στη βάση της γκάμας του.
Μια μικρής έκτασης ανανέωση έλαβε το νέας γενιάς Mazda BT-50, το οποίο στηρίζεται στο Isuzu D-Max και κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη. Βασικό σημείο αποτελεί το λανσάρισμα της νέας βασικής έκδοσης «XS», η οποία εξοπλίζεται με τον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα των 1,9 λίτρων που συνεργάζεται με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Η ελκτική ικανότητα του Mazda BT-50 με τον κινητήρα των 1,9 λίτρων ανέρχεται στα 3.000 κιλά.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Isuzu D-Max: Δοκιμάζουμε την πλούσια έκδοση «Arena»
Η κορυφαία έκδοση Thunder διαθέτει μια μπάρα φώτων LED, ποδιές, σκαλοπάτια, roll bar, μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και ηλεκτρικό κάλυμμα καρότσας.
Μέχρι τώρα, το pick-up της Mazda διατίθεται με έναν 3λιτρο turbo diesel κατασκευής Isuzu, ενώ πλέον στη γκάμα προστίθεται το σύνολο των 1,9 λίτρων. Αντίθετα με τους 164 ίππους και τα 360 Nm ροπής που αποδίδει στο D-Max, ο εν λόγω κινητήρας κάτω από το καπό του νέου BT-50 προσφέρει ισχύ 148 αλόγων και ροπή 350 Nm. Η ελκτική ικανότητα του οχήματος με αυτό το μοτέρ ανέρχεται στα 3.000 κιλά, 500 κιλά λιγότερα από ότι στο 3λιτρο μοντέλο που εμφανίζει απόδοση 190 ίππων ισχύος και 450 Nm ροπής.
Παρουσιάστηκε το νέο Mazda BT-50
Σημειώνεται, πως πέραν της προαναφερθείσας βασικής XS, το Mazda διατίθεται ακόμα στις εκδόσεις XT, XTR, GT, SP και Thunder. Το ανανεωμένο μοντέλο προγραμματίζεται να φτάσει στις εκθέσεις των εμπόρων σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία τον Ιανουάριο του νέου έτους, σε εκδόσεις με μονή ή διπλή καμπίνα, αλλά και σε εκδοχή καμπίνας σασί.