Η DAF Trucks ξεκίνησε τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες χρήσης μιας νέας υβριδικής έκδοσης του CF που προσφέρει μέγιστη αυτονομία 50 χλμ. εκπέμποντας μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Μέσω της εταιρείας Peter Appel που δραστηριοποιείται στην τροφοδοσία super-market σε διάφορες μεγάλες πόλεις της Ολλανδίας, η DAF Trucks ξεκίνησε τις πιλοτικές δοκιμές εξέλιξης, σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, μιας νέας –υβριδικής- έκδοσης του CF.
Τα δύο πρωτότυπα οχήματα που θα χρησιμοποιηθούν στο εν λόγω πρόγραμμα είναι τα DAF CF Hybrid και εφοδιάζονται με έναν πετρελαιοκινητήρα PACCAR MX-11 των 10,8λτ. που αποδίδει ισχύ 450 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 100 ίππων (μέγιστη απόδοση 175 ίππων) σε συνδυασμό με το –ειδικά εξελιγμένο για υβριδικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης- κιβώτιο ZF TraXon.
Η απαιτούμενη ενέργεια για τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα προέρχεται από μια συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 85 kWh ενώ, όταν ο πετρελαιοκινητήρας λειτουργεί, ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει χρέη γεννήτριας προκειμένου να συμβάλλει στην επαναφόρτιση των μπαταριών.
Κινούμενο σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, το DAF CF Hybrid έχει μέγιστη αυτονομία από 30 – 50 χλμ., αναλόγως του συνολικού μεικτού βάρους του συρμού, που κρίνεται ως εξαιρετική επίδοση για την πραγματοποίηση δρομολογίων εντός της πόλης.
Αντίστοιχα, σε άλλα σημεία του δρομολογίου, το DAF CF Hybrid βασίζεται στον προηγμένο τεχνολογικά πετρελαιοκινητήρα του, τόσο για την κίνηση του οχήματος όσο και για την επαναφόρτιση των μπαταριών του, χάρη σε ένα νέο «έξυπνο» σύστημα ανάκτησης και διαχείρισης ενέργειας που περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το σύστημα «Down Hill Speed Control».