Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 1,9λτ. έχει απόδοση 164 ίππων και η μέση κατανάλωση καυσίμου του περιορίζεται έως και στα 6,2 λτ./100χλμ.

    Νέα καρδιά 1,9λτ. με απόδοση 164 ίππων

    4.876 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2018)

    Δεδομένης της… προϊστορίας της Isuzu, το νέο D-Max δεν θα μπορούσε παρά να διακρίνεται για τον κινητήρα με τον οποίο είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.
    Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, το νέο μηχανικό σύνολο που αναλαμβάνει την κίνηση του είναι χωρητικότητας μόλις 1.898 κ.εκ. παρόλη όμως την μείωση της χωρητικότητας του σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά, η απόδοση της ισχύος του παραμένει υψηλή.
    Συγκεκριμένα, αποδίδει ισχύ 164 ίππων ενώ η μέγιστη ροπή του ορίζεται στα 360 Nm και διατηρείται σταθερή στο φάσμα μεταξύ των 2.000 – 2.500 σ.α.λ.
    Ο νέος πετρελαιοκινητήρας «RZ4E-TC Hi-Power» έχει να επιδείξει νέο σύστημα turbo με μεταβλητή γεωμετρία «VGS» ενώ πολλαπλές είναι οι επεμβάσεις που έχει δεχθεί σε όλους τους τομείς, όπως π.χ. το σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail.
    Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε σαφέστατα πιο πολιτισμένη λειτουργία με σημαντικά μειωμένα επίπεδα θορύβου ακόμη  και στις υψηλές στροφές ενώ την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση έχει μειωθεί αισθητά και περιορίζεται -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- έως και στα 6,2λτ./100 χλμ.