Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με ξεκάθαρο προσανατολισμό

4.851 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2018)

Το νέο D-Max είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα με κόστος από 21.900 ευρώ με στόχο την κορυφή μιας ιδιαίτερα ανταγωνιστικής κατηγορίας ελαφρών επαγγελματικών. Θα τα καταφέρει;

Η μακρόχρονη και άκρως επιτυχημένη πορεία της Isuzu στην κατασκευή πετρελαιοκινητήρων για όλες τις χρήσεις (από το 1934) αλλά και στην παραγωγή επαγγελματικών οχημάτων όλων των τύπων, μας έχει προσφέρει πολλά και σημαντικά δείγματα γραφής. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως κατά τη διάρκεια της τελευταίας 5ετίας, η προηγούμενη γενιά του D-Max, του κορυφαίου εκπροσώπου της στα ελαφρά επαγγελματικά, κατάφερνε να αυξάνει θεαματικά τα μερίδια αγοράς της τόσο σε πανευρωπαϊκό επίπεδο όσο και στη χώρα μας.
Ωστόσο, η κατηγορία των Pick-Up προσελκύει πλέον το ενδιαφέρον μιας ολοένα και αυξανόμενης μερίδας καταναλωτών δεδομένου ότι τα εν λόγω οχήματα, πέραν του σκληροτράχηλου χαρακτήρα τους, είναι σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες και μιας οικογένειας, κατά τις εξορμήσεις της εκτός της πόλης και όχι μόνο.
Αυτός είναι εξάλλου και ένας από τους βασικούς λόγους που δικαιολογούν την ραγδαία αύξηση των πωλήσεων που τα ελαφρά ημιφορτηγά αναμένεται να παρουσιάσουν μέσα στην επόμενη πενταετία, τόσο στην ΕΕ όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Νέα, πιο δυναμική και… αιχμηρή σχεδίαση
Τ ο νέο D-Max έχει δεχθεί πολλαπλές επεμβάσεις στη σχεδίαση του  εμπρόσθιου τμήματος όπου η νέα μάσκα έχει μεγαλύτερο μέγεθος και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.
Επανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας που πλέον φιλοξενεί «χωνευτούς» προβολείς ομίχλης ενώ επίσης νέα είναι και η μορφή και σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που  πλέον φέρουν ειδικές λυχνίες τύπου LEDs για τα φώτα ημέρας.
Οι σχεδιαστικές τροποποιήσεις εκτείνονται και στο πλευρικό τμήμα του αμαξώματος με τις νέες αυλακώσεις που  διατρέχουν την πόρτα σε συνδυασμό με τους τονισμένους θόλους των τροχών, να ενισχύουν τον έντονο δυναμισμό της σχεδίασης του ιαπωνικού Pick-Up ενώ, επανασχεδιασμένη και πιο στιβαρή είναι και η πόρτα του χώρου φόρτωσης, με σχετικές αλλαγές να έχουν φυσικά πραγματοποιηθεί και στα πίσω φωτιστικά σώματα.
Τέλος, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τις αλλαγές στα «νεύρα» που διατρέχουν το κάλυμμα του κινητήρα καθώς και τις ζάντες 18 ιντσών που προσφέρονται για όλες τις εκδόσεις αμαξώματος.
Όλα τα παραπάνω έχουν ουσιαστικά προσδώσει έναν πιο «αιχμηρό» χαρακτήρα το D-Max του  2017 ωστόσο, όπως προαναφέραμε, η ουσία είναι που μετράει. Οι αλλαγές που  έχει δεχθεί το νέο D-Max έχουν βελτιώσει σημαντικά τον αεροδυναμικό συντελεστή του οχήματος με σαφή οφέλη τόσο στην ηχομόνωση της καμπίνας όσο και –κυρίως- στην κατανάλωση καυσίμου του οχήματος.