Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

… μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το Hill Descent Control θα… γεμίσουν αυτοπεποίθηση ακόμη και τον άπειρο οδηγό.

    Εξαιρετικό εντός και εκτός δρόμου

    4.874 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2018)

    Το φαρδύ μετατρόχιο σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 3.095 χλστ. αλλά και το ενισχυμένο πλαίσιο τύπου «σκάλας», ευνοούν σημαντικά την ευστάθεια του νέου D-Max στις υψηλές ταχύτητες αλλά και την ακαμψία του, εκτός δρόμου.
    Στις αναρτήσεις, τα φύλλα σούστας του πίσω άξονα έχουν αυξημένο μήκος τόσο στις εκδόσεις 4x2 (1.300 χλστ.) όσο και στις εκδόσεις 4x4 (1.360 χλστ.), γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα κύλισης του οχήματος. Παράλληλα, στις εκδόσεις 4x4 η πίσω ανάρτηση εδράζεται πάνω από τον άκαμπτο άξονα, προκειμένου να βελτιωθεί η ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος.
    Με την απόσταση του αμαξώματος να ορίζεται από τα 190 – 235 χλστ. και χάρη στις μεγάλες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, το νέο Isuzu D-Max αποδεικνύεται ιδιαίτερα αξιόπιστο κατά την κίνηση ακόμη και σε δύσβατες εκτός δρόμου  διαδρομές ενώ, μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων όπως τα Brake Assist, ABS με EBD, ESC (Electronic Stability Control), TC (Traction Control), HSA (Hill Start Assist) και HDC (Hill Descent Control), θα προσφέρουν σημαντική βοήθεια στον οδηγό στις… κακοτοπιές.