Από 3,5 τόνους (μικτό βάρος) μέχρι 180 τόνους (μικτό βάρος συρμού) η γκάμα των νέων οχημάτων.
Τα eTrucks διαθέτουν μεγάλη «φαρέτρα» σε μεταξόνια & σε συνδυασμούς αρθρωτών μπαταριών.
Τεχνολογίες τετρακίνησης & HydroDrive μεταξύ των εκθεμάτων.
Πληθώρα ψηφιακών υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις ανάγκες του κατασκευαστικού κλάδου.
Τα eTrucks διαθέτουν μεγάλη «φαρέτρα» σε μεταξόνια & σε συνδυασμούς αρθρωτών μπαταριών
Αρχής γενομένης από τα ηλεκτρικά φορτηγά της
MAN, λοιπόν, αξίζει να σημειωθεί πως το νέο αμιγώς
ηλεκτρικό MAN eTGS, με πλαίσιο για υπερκατασκευή ανατρεπόμενου γερανού 6X2-4 θα βρίσκεται στο επίκεντρο της έκθεσης οχημάτων της MAN, με τα (επίσης) ηλεκτρικά μοντέλα,
eTGS και eTGX, να προσαρμόζονται σε ποικίλες ανάγκες του κατασκευαστικού κλάδου.
Μάλιστα, υπολογίζεται πως μέχρι και ένα εκατομμύριο παραλλαγές διαμόρφωσης μπορούν να καταστούν εφικτές εδώ, με την προβλεπόμενη διάρκεια ζωής έως και 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα ή έως και 15 χρόνια - ανάλογα με τον τύπο της εφαρμογής – των μπαταριών, να φαντάζει ως η πλέον ενδεδειγμένη για οχήματα του συγκεκριμένου κλάδου.
Όσον αφορά στην απόδοση ισχύος των εν λόγω βαρέων επαγγελματικών οχημάτων δε, αυτή κυμαίνεται ανάμεσα στα 333 / 449 / 544 άλογα, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων (για τα eTGX & eTGS): ευέλικτο χώρο για τα εξαρτήματα του αμαξώματος στο πλαίσιο του οχήματος, μεγάλη γκάμα μηχανικών & ηλεκτρικών κινητήρων για τις λειτουργίες του αμαξώματος σε διάφορες κατηγορίες επιδόσεων, έως και εννέα διαφορετικά μεταξόνια, έξι παραλλαγές καμπίνας, κατευθυνόμενους και μη κατευθυνόμενους άξονες έλξης, αερανάρτηση με φύλλα και πλήρη αερανάρτηση, προγράμματα κίνησης ειδικά προσαρμοσμένα στην εκάστοτε εφαρμογή κ.α.
Όλα αυτά δε, με την καλύτερη δυνατή αυτονομία, μιας και ακόμα και στο μικρότερο μεταξόνιο των 3,75 μέτρων, διατίθενται πέντε μπαταρίες με ωφέλιμη χωρητικότητα έως και 400kWh – δηλαδή εμβέλεια 500 χλμ. δίχως ενδιάμεση φόρτιση. Το ακόμα καλύτερο; Από τη στιγμή που οι τυπικές καθημερινές διαδρομές στην εφοδιαστική των κατασκευών μπορούν να πραγματοποιούνται με μικρότερο αριθμό μπαταριών, το διαθέσιμο ωφέλιμο φορτίο αντίστοιχα μπορεί να αυξηθεί ακόμα και κατά 2,4 τόνους.
Τεχνολογίες τετρακίνησης & HydroDrive μεταξύ των εκθεμάτων
Ομοίως στα εκθέματα αναμένεται να αντικρίσουμε ένα διόλου ευκαταφρόνητο φάσμα επιλογών, με ξεχωριστές τεχνολογίες.
Πιο αναλυτικά, οι εκδόσεις & τα μοντέλα φορτηγών που θα παρελάσουν από την έκθεση είναι τα:
- MAN eTGS 28.449 6x2-4 BL CH: Το αμιγώς ηλεκτρικό τριαξονικό ανατρεπόμενο γερανοφόρο όχημα που βασίζεται στο MAN eTGS (βλ. 449 ίπποι) θα… ποζάρει στο πλαίσιο μιας υπερκατασκευής που περιλαμβάνει ένα τριπλό ανατρεπόμενο Meiller Trigenius D316 και έναν γερανό 23 τόνων της Palfinger.
- MAN TGS 35.540 8x2H-6 BL CH: Άλλο ένα γερανοφόρο όχημα, που στην προκειμένη περίπτωση πρόκειται για ένα τετραξονικό σασί TGS με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης D26 (βλ. 540 άλογα), αλλά και την πρόσθετη υδροστατική μπροστινή κίνηση
MAN HydroDrive για καλύτερη πρόσφυση ακόμη και σε σαθρό έδαφος.
- MAN TGX 33.640 6x4 BL SA: Ο τράκτορας για ημιρυμουλκούμενα, MAN TGX 33.640, στο περίπτερο της MAN ειδικεύεται επίσης σε βαριά φορτία, ενώ χάρη στους δύο κινητήριους άξονές του, μεταφέρει αβίαστα στο δρόμο την υψηλή απόδοση ισχύος του 16λιτρου κινητήρα MAN D38 (βλ. 640 ίπποι). Σχεδιασμένο δε, για ημιρυμουλκούμενα ανατρεπόμενα και χαμηλού φορτίου οχήματα, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για μικτό βάρος συρμού μέχρι 180 τόνους.
- MAN TGS 41.480 8x4 BB CH: Το τρίτο βαρέως τύπου TGS στο περίπτερο της MAN είναι προορισμένο για εξορυκτικές εργασίες, με τον κινητήρα D26 των 480 ίππων να καλύπτει 44 τόνους μικτού βάρους (σ.σ. τεχνικά είναι δυνατή η χρήση έως και 50 τόνων), ακόμα και σε ανώμαλο έδαφος.
- MAN TGM 18.320 4x4 BB CH: Η ΜΑΝ καλύπτει τον κλασικό τομέα της τετρακίνησης με δύο οχήματα στην Bauma. Έτσι, για αρχή έχουμε ένα MAN TGM 4X4, 18 τόνων (βλ. 320 ίπποι) και τριπλό ανατρεπόμενο Ressenig, το οποίο με τη σειρά του πλαισιώνεται από ένα αναβαθμισμένο μοντέλο MAN TGE 3.200 4x4 BL (βλ. 200 ίπποι), με πρόσθετα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης.
Πληθώρα ψηφιακών υπηρεσιών, προσαρμοσμένων στις ανάγκες του κατασκευαστικού κλάδου
Καταλήγοντας, η MAN παρέχει συμβόλαια υπηρεσιών & λύσεις χρηματοδότησης, ειδικά για τον κατασκευαστικό κλάδο, καθώς και
πολυάριθμες ψηφιακές υπηρεσίες.
Σε αυτά, λοιπόν, συμπεριλαμβάνονται η ψηφιακή πληρωμή των διαδικασιών ανεφοδιασμού μέσω του οχήματος χάρη στο MAN SimplePay, η ψηφιακή διαχείριση υπηρεσιών MAN Service Care, αλλά και οι ολοκληρωμένες εφαρμογές διαχείρισης στόλου από το MAN DigitalServices.
Ειδικά για τα eTrucks δε, διατίθενται μεταξύ άλλων: το εργαλείο παρακολούθησης μπαταριών και διαχείρισης φόρτισης MAN eManager M, ο σχεδιαστής διαδρομών MAN SmartRoute και το τιμολόγιο φόρτισης MAN Charge&Go για τη χρήση δημόσιων υποδομών φόρτισης.
Πολλές από τις ψηφιακές εφαρμογές, άλλωστε, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν μέσω της εφαρμογής MAN DriverApp, με την ΜΑΝ να προσφέρει παράλληλα συμβουλευτικές υπηρεσίες - μέσω της MAN Transport Solutions - για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, με αναλύσεις σχετικά με την ανάπτυξη οχημάτων και τις απαιτήσεις των υποδομών φόρτισης.