Αν και δε προσφέρει κάτι παραπάνω σε ισχύ, ωστόσο το νέο Hilux Revo GR Sport είναι αναβαθμισμένο σε όλους του υπόλοιπους τομείς, αποτελώντας την κορυφαία (έως τώρα) έκδοση του εμβληματικού pick-up της Toyota
Μπορεί να μην είδαμε το φημολογούμενο κορυφαίο Hilux GR Sport, αλλά η Toyota μας συστήνει με ό,τι πιο κοντινό γίνεται, το Hilux Revo GR Sport. Έστω και αν αυτό γίνεται από τη μακρινή Ταϊλάνδη. Ακόμα και αν δε γνωρίζουμε προς το παρόν αν θα το δούμε ποτέ από τα μέρη μας…
Το κορυφαίο pick-up της Toyota λανσάρεται σε χαμηλές και ψηλές εκδόσεις, με πλούσιο εξοπλισμό, εντυπωσιακό bodykit και αναβαθμισμένη ανάρτηση.
Σε κάθε περίπτωση, το Hilux Revo GR Sport διατίθεται στην ασιατική χώρα σε ψηλές και χαμηλωμένες εκδόσεις, οι οποίες φέρουν διακοσμητικά σπορ στοιχεία μέσα-έξω, όπως και τα εμβλήματα της Gazoo Racing. Υπενθυμίζεται, πως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα Hilux GR Sport, καθώς το αυτοκίνητο είχε κάνει το ντεμπούτο του το 2018 αποκλειστικά στην αγορά της Βραζιλίας. Ωστόσο, τούτο το μοντέλο είναι διαφορετικό, καθώς στηρίζεται στην ανανεωμένη έκδοση του Hilux και φέρει τον πιο ισχυρό turbodiesel της ιαπωνικής μάρκας.
Το χαμηλό μοντέλο είναι πισωκίνητο και κάθεται κατά 23 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος.
Πιο εντυπωσιακό και πλουσιότερα εξοπλισμένη η ψηλή έκδοση του Hilux Revo GR Sport.
Λόγος γίνεται για το σύνολο των 2,8 λίτρων, το οποίο αποδίδει 204 ίππους ισχύος και 500 Nm ροπής. Αυτός ο κινητήρας βρίσκεται κάτω από το καπό του Revo GR Sport, με τη διαφορά να την κάνει η ανάρτηση, το body kit και ο πιο πλούσιος εξοπλισμός. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί, πως το χαμηλό μοντέλο είναι πισωκίνητο, ενώ το ψηλό φέρει σύστημα τετρακίνησης με κλείδωμα διαφορικού.
Η σημαντικότερη διαφορά στο εσωτερικό του Hilux Revo GR Sport είναι τα σπορ καθίσματα.
Αρκετές σπορτίφ πινελιές και πλούσιος εξοπλισμός στο εσωτερικό.
Αναλυτικότερα, το Hilux Revo GR Sport διαθέτει το ενισχυμένο σύστημα ανάρτησης «SuperFlex Suspension», που αποτελείται από διπλά ψαλίδια και αντιστρεπτική ράβδο μπροστά, ενώ πίσω συναντάμε άκαμπτο άξονα με πέντε φύλλα σούστας. Τη διαφορά κάνουν τα αμορτισέρ «Monotube Shock Absorbers», με το χαμηλό μοντέλο να βρίσκεται κατά 23 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος. Αμφότερες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με δισκόφρενα και κόκκινες δαγκάνες μπροστά και ταμπούρα πίσω.
Σημειώνεται, πως το «κοντό» μοντέλο διαθέτει ένα σπορτίφ bodykit, που περιλαμβάνει αεροδυναμικές προεκτάσεις στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα, πλευρικές ποδιές και πίσω διαχύτη εξάτμισης, με τις απολήξεις να έχουν μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα. Τη μορφή του αναβαθμίζουν τα αυτοκόλλητα γραφικά και το βάψιμο του πλαισίου της μάσκας στο χρώμα του αμαξώματος. Μαύρες είναι οι ζάντες των 17 ιντσών, οι οποίες φιλοξενούν ασφάλτινα ελαστικά, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως υπάρχουν μονάχα τρεις επιλογές σε χρώματα: άσπρο, μαύρο και κόκκινο.
Μεγαλύτερους τροχούς διαμέτρου 18 ιντσών φοράει η ψηλότερη εκδοχή του Hilux Revo GR, η οποία φέρει το δικό της bodykit. Συναντάμε μια μεγαλύτερη γρίλια όπου αναγράφεται ολογράφως το όνομα της Toyota και υπάρχει το λογότυπο «GR». Ο νέος προφυλακτήρας διαθέτει ενσωματωμένους προβολείς ομίχλης, ενώ το παρών δίνει και η προστατευτική ποδιά. Φουσκωμένοι είναι οι θόλοι των τροχών και έχουν τοποθετηθεί σκαλοπάτια και λασπωτήρες. Στην καρότσα συναντάμε ένα roll bar και κατά τα γνωστά το αμάξωμα φέρει διακοσμητικά αυτοκόλλητα.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν σπορ καθίσματα με τα λογότυπα της GR, τα οποία φέρουν επένδυση από σουέντ και τεχνητό δέρμα. Στα σπορ στοιχεία της καμπίνας περιλαμβάνονται τα αλουμινένια πεντάλ, η κόκκινη πινελιά στο τιμόνι, όπως και το σήμα GR στον πίνακα οργάνων και στο κουμπί start-stop. Όπως και στις πλουσιότερές του «κανονικές» εκδόσεις, το Hilux GR Sport εξοπλίζεται με 8άρα οθόνη για το σύστημα, με τις δύο εκδόσεις να διαφέρουν ως προς το εξής: στο ψηλό μοντέλο υπάρχουν 7 αερόσακοι, ενώ στο κοντό μόλις τρεις.
Σας αφήνουμε με το παρακάτω σύντομο βίντεο της Toyota Ταϊλάνδης για το Hilux Revo GR Sport: