Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η μέγιστη αποδοτικότητα, αποτελεί τον βασικότερο στόχο της Mercedes-Benz Trucks σε ότι αφορά στην περαιτέρω εξέλιξη του Actros.

Πλήρως τροποποιημένο και το πίσω τμήμα του αμαξώματος, ενισχύει την αίσθηση δυναμισμού του συνολικού αποτελέσματος ενώ συμβάλλει και στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή.

Εντελώς νέα σχεδίαση

21.577 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2021)

Kαταφέρνοντας να συνδυάσει ιδανικά την εμφάνιση με τη χρηστικότητα, η σχεδίαση του αμαξώματος του νέου Tourismo έχει μεταβληθεί άρδην, με σημαντικότερα γνωρίσματα τη μείωση τόσο του αεροδυναμικού συντελεστή (πλέον στο 0,33) όσο και του συνολικού απόβαρου (κατά 200 κιλά περίπου).
Διασφαλίζοντας λοιπόν μεταξύ άλλων και την βελτίωση της αποδοτικότητας του, η σχεδίαση του νέου Tourismo έχει ν επιδείξει μια εντελώς νέα μάσκα και εμπρός φωτιστικά σώματα που αποπνέουν έναν έντονο δυναμισμό, αίσθηση που ενισχύεται και από το σχήμα του προφυλακτήρα.
Η μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος επιτυγχάνεται μεταξύ άλλων χάρη και στην τροποποίηση των καθρεπτών αλλά και του παρμπρίζ. Παράλληλα, οι δύο πρώτες κολώνες του αμαξώματος έχουν ουσιαστικά… εξαφανιστεί χάρη σε ειδικές μεμβράνες στις γυάλινες επιφάνειες.
Οπτικά, το επάνω μέρος του αμαξώματος (οροφή) δείχνει πως είναι πιο στενό, ενισχύοντας τον δυναμισμό του τελικού αποτελέσματος ενώ παράλληλα, αυξάνει και την ορατότητα των επιβατών σε όλες τις θέσεις.
Όλες οι πλευρικές κολωνες και κυρίως οι πίσω, έχουν τροποποιημένο σχήμα, με σαφείς επιρροές από παλαιότερα λεωφορεία της Mercedes-Benz, όπως το O 303, ενώ και το πίσω παρμπρίζ έχει το χαρακτηριστικό τραπεζοειδές σχήμα.
Τα έντονα νεύρα που διατρέχουν το πίσω μέρος του αμαξώματος σε συνδυασμό με τις –ακανόνιστου σχήματος- εισαγωγές αέρα, ολοκληρώνουν την τροποποιημένη αισθητική του νέου Tourismo.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε (για τους πιο παρατηρητικούς) πως τα εμπρός φωτιστικά σώματα προέρχονται από το Mercedes-Benz Actros και τα πίσω από το αστικό Mercedes-Benz Citaro, γεγονός που μειώνει σημαντικά τόσο το κόστος συντήρησης, όσο και επισκευής τους.
 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)