Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

«Παραδοσιακά» κορυφαίο επίπεδο ασφάλειας

21.565 Επισκέψεις στο άρθρο (1/6/2021)

Η Mercedes-Benz έχει καταφέρει να θέσει το λογότυπο της ως συνώνυμο με το υψηλό επίπεδο ασφάλειας των οχημάτων της, ιδιαίτερα σε ότι αφορά στον κλάδο των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.
Από αυτήν την παραδοχή, δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα της στην αγορά των λεωφορείων.
Με αυτό το δεδομένο, η ύπαρξη συστημάτων όπως τα Stop/Start Assist, Attention Assist, Front Collision Guard και φυσικά το Active Brake Assist 3 δεν πρέπει να προκαλεί έκπληξη.
Ωστόσο, η διασφάλιση της βέλτιστης ενεργητικής αλλά και παθητικής ασφάλειας για τη νέα γενιά του Tourismo RHD, είναι μια αρκετά πιο σύνθετη διαδικασία.
Αρχικά αξίζει να αναφερθούμε στην βελτιωμένη κατανομή των μαζών μεταξύ των δύο αξόνων, τη μείωση του συνολικού απόβαρου και τη βέλτιστη απόδοση των αναρτήσεων που έχουν συμβάλλει στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες. Για παράδειγμα, σε ταχύτητες από 95χλμ./ώρα και πάνω, το αμάξωμα του νέου Tourismo RHD «χαμηλώνει» αυτόματα κατά 20χλστ. σε σχέση με το έδαφος, για να επανέλθει σε «κανονικά» επίπεδα όταν η ταχύτητα του μειωθεί κάτω από τα 70 χλμ./ώρα. Πέραν της βελτίωσης της κατευθυντικότητας του οχήματος, η μείωση της συνολικής εμπρόσθιας επιφάνειας του λεωφορείου, επιφέρει πτώση στη κατανάλωση καυσίμου και φυσικά στις εκπομπές ρύπων.
Σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς, το γνωστό και μη εξαιρετέο «Active Brake Assist 3» (μετέπειτα θα είναι διαθέσιμη και η 4η γενιά του), αναλαμβάνει να ανιχνεύει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης με κινητά ή ακίνητα εμπόδια και είναι σε θέση να ακινητοποιήσει ακόμη και αυτόματα το λεωφορείο.
Αντίστοιχα, το «Adaptive Cruise Control» σε συνεργασία με το «Stop/Start Assist» αναλαμβάνουν να υποβοηθήσουν το έργο του οδηγού σε ταχύτητες κίνησης από 0 – 100 χλμ./ώρα, διασφαλίζοντας την ομαλή επιτάχυνση – επιβράδυνση του οχήματος σε συνθήκες έντονης κυκλοφορίας με ιδιαίτερα χαμηλές ταχύτητες, αναβαθμίζοντας φυσικά και το επίπεδο άνεσης που απολαμβάνουν οι επιβάτες.
Την ίδια στιγμή, συστήματα όπως τα «Attention Assist» και «Docking Lights» επιφορτίζονται με τον έλεγχο της οδηγικής συμπεριφοράς του οδηγού παρέχοντας του και τον κατάλληλο φωτισμό σε διάφορα σημεία του αμαξώματος κατά την πραγματοποίηση οπισθοπορείας και άλλων απαιτητικών ελιγμών.
Φυσικά, η λίστα με τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας του νέου Toursimo RHD δεν τελειώνει εκεί καθώς επιγραμματικά αξίζει να αναφέρουμε τα ABS, ASR, ESP, SPA (Lane Assistant), EBS (Electronic Braking System), BAS και DBL (Continuous Braking Limiter).
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφερθούμε και στο υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας που έχει διασφαλιστεί χάρη στις δομικές ενισχύσεις που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κοινοτικού πρωτοκόλλου «ECE R66.02» που αφορά στις περιπτώσεις ανατροπής του λεωφορείου. Πέραν αυτού, το σύστημα «Front Collision Guard» (FCG) εκτελεί την ίδια αποστολή σε ότι αφορά στον ελάχιστο ζωτικό χώρο που επιβάλλεται να έχει στη διάθεση του ο οδηγός, ακόμη και κάτω από τους σφοδρότερους τύπους πλαγιομετωπικών συγκρούσεων.

 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)