Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δυναμική και καλαίσθητη είναι η σχεδίαση του νέου MAN TGE που θα παρουσιαστεί στην προσεχή Διεθνή Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων ΙΑΑ τον Σεπτέμβριο.

Οι εκδόσεις Van θα είναι σε θέση να υποστηρίξουν φορτία με όγκο έως 18,3 κ.μ. και βάρος έως 1.500 κιλά.

Ο εσωτερικός διάκοσμος παραπέμπει άμεσα σε εκπρόσωπο της MAN Truck & Bus ενώ υψηλή αναμένεται να είναι η ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης.

Με την προσθήκη του TGE, για πρώτη φορά η γκάμα της MAN Truck & Bus επεκτείνεται στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Νέες εικόνες του MAN TGE

3.761 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2016)

Το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της ΜΑΝ Truck & Bus αναμένεται να παρουσιαστεί στην ΙΑΑ 2016 μέσα στον Σεπτέμβριο και ήδη η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα αρκετά νέα στοιχεία και εικόνες.

Σύμφωνα με τα όσα έχουμε ανακοινώσει και στο παρελθόν, μέσα στο 2017 η MAN Truck & Bus αναμένεται να επεκτείνει την γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της… προς τα κάτω καθώς, για πρώτη φορά θα λανσάρει εκπρόσωπο στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών.

Ο λόγος για το ολοκαίνουργιο MAN TGE που θα βασίζεται στη συνεργασία της MAN Truck & Bus με την Volkswagen, η οποία με τη σειρά της επέλεξε να εξελίξει μόνη της τη νέα γενιά του Crafter (στο οποίο και θα βασίζεται εν πολλοίς το νέο MAN TGE), αντί να συνεχίσει τη συνεργασία της με τη Mercedes-Benz.

Σε ότι αφορά τώρα στο νέο TGE, με βάση τις πρώτες επίσημες εικόνες που η MAN έδωσε στη δημοσιότητα, έχει να επιδείξει μια δυναμική και καλαίσθητη σχεδίαση τόσο αμαξώματος όσο και εσωτερικού της καμπίνας των επιβατών, όπου κυριαρχούν οι αδρές γραμμές σε συνδυασμό με περιορισμένες καμπύλες, κυρίως στο φινίρισμα των επιφανειών.

Η πίσω όψη των εκδόσεων Van, όπως αποτυπώνεται και στις εικόνες που σας παρουσιάζουμε, δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας (δεδομένου και του τύπου του αμαξώματος), με τα φωτιστικά σώματα να είναι τοποθετημένα κάθετα στα πλευρά της δίφυλλης πίσω πόρτας και τα επίσης κάθετα πλευρικά τοιχώματα να υποδηλώνουν τον μεγάλο ωφέλιμο όγκο στο εσωτερικό του οχήματος.

Κινητήρες με ισχύ έως 177 ίππους

Με βάση τα όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής, η νέα πρόταση της MAN στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών θα εφοδιάζεται με διάφορες επιλογές ενός 2,0λιτρου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα με απόδοση από 102 – 177 ίππους οι οποίες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (λογικά το γνωστό DSG του ομίλου Volkswagen).

Παρά το γεγονός ότι η γερμανική εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει σαφή στοιχεία, στην επίσημη ανακοίνωση της αναφέρει πως η μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων των εν λόγω –Euro6 φυσικά- εκδόσεων του MAN TGE, θα είναι εκ των κορυφαίων στην κατηγορία του ενώ, την ίδια στιγμή το κόστος επισκευής και συντήρησης τους θα είναι αρκετά χαμηλότερο από το αντίστοιχο των βασικών ανταγωνιστών του.

Ωφέλιμος όγκος έως 18,3 κ.μ.

Σύμφωνα πάντα με τα όσα έχει ανακοινώσει η MAN Truck & Bus, το νέο TGE θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ανοικτή ή κλειστή καμπίνα. Στη δεύτερη περίπτωση (εκδόσεις Van), ο ωφέλιμος όγκος των διαφόρων εκδόσεων του μοντέλου θα ανέρχεται έως και στα 18,3 κυβικά μέτρα ενώ αντίστοιχα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που το TGE θα είναι σε θέση να υποστηρίξει ανέρχεται έως και στα 1.500 κιλά!

Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέψουμε πως το νέο MAN TGE θα περιλαμβάνει πολλαπλά προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της οδικής του συμπεριφοράς μεταξύ των οποίων χαρακτηριστικά αναφέρονται τα Emergency Braking Assist και Adaptive Cruise Control