Με κιβωτάμαξα (φωτό) και σταθερή ή ανατρεπόμενη καρότσα διατίθεται πλέον το ηλεκτρικό MAN eTGE.

Το ανατρεπόμενο MAN eTGE (φωτό), προσφέρει ωφέλιμο φορτίο 750 κιλών, ενώ σε αυτό με τη σταθερή καρότσα αναβαίνει στα 820 κιλά.

Η κιβωτάμαξα (φωτό) κατασκευάζεται από την αμαξοποιό SPIER Fahrzeugwerk, ενώ οι καρότσες από την εταιρεία Schoon Fahrzeugsysteme.

Το MAN eTGE «box body» διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης 13,5 κ.μ. όγκου, το οποίου το μήκος είναι 3.280 χλστ., το πλάτος 2.060 χλστ. και το ύψους 2.000 ή προαιρετικά 2.200 χλστ.

Η πλατφόρμα έχει μήκος 3.255 χλστ. και πλάτος 2.040 χλστ., με τα πλευρικά, πτυσσόμενα τοιχία να έχουν ύψος 300 χλστ.

Παραμένει φυσικά ο ηλεκτρικός κινητήρας των 100 kW (136 hp), όπως και οι μπαταρίες των 35,8 kWh.

Περιορισμένη κρίνεται η αυτονομία των 115 χλμ., η οποία ωστόσο σε συνθήκες αστικής χρήσης, αναβαίνει στα 120-130 χλμ.

Νέες εκδόσεις για το ηλεκτρικό MAN eTGE

Σε τρείς νέες εκδόσεις, μία με κιβωτάμαξα και δύο με καρότσα (σταθερή ή ανατρεπόμενη), μπορεί πλέον να αποκτηθεί το πλήρως ηλεκτρικό MAN eTGE, διευρύνοντας τις πιθανές εφαρμογές στις οποίες μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Μετά την έκδοση panel van και την επιβατική, η MAN Truck & Bus -σε συνεργασία με γνωστούς αμαξοποιούς- λανσάρει τρεις νέες εκδόσεις αμαξώματος για το ηλεκτρικό της Van, το MAN eTGE, οι οποίες φέρουν κιβωτάμαξα (box body), πλατφόρμα ή ανατρεπόμενη καρότσα με τρεις τρόπους.


Το ανατρεπόμενο MAN eTGE (φωτό), προσφέρει  ωφέλιμο φορτίο 750 κιλών, ενώ σε αυτό με τη σταθερή καρότσα αναβαίνει στα 820 κιλά.

Το ανατρεπόμενο MAN eTGE (φωτό), προσφέρει ωφέλιμο φορτίο 750 κιλών, ενώ σε αυτό με τη σταθερή καρότσα αναβαίνει στα 820 κιλά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Με τις νέες εκδόσεις, η ΜΑΝ διευρύνει τους υποψήφιους αγοραστές του ηλεκτρικού van, οι οποίοι μπορούν -για παράδειγμα- να δραστηριοποιούνται στον κατασκευαστικό κλάδο, στην κηπουρική ή στην αρχιτεκτονική κήπων, στη μεταφορά επίπλων κτλ. Επιπλέον, τα MAN eTGE με τις εν λόγω υπερκατασκευές, μπορούν να ενταχθούν σε δημοτικούς ή άλλους κρατικούς στόλους.

Η κιβωτάμαξα (φωτό) κατασκευάζεται από την αμαξοποιό SPIER Fahrzeugwerk, ενώ οι καρότσες από την εταιρεία Schoon Fahrzeugsysteme.

Η κιβωτάμαξα (φωτό) κατασκευάζεται από την αμαξοποιό SPIER Fahrzeugwerk, ενώ οι καρότσες από την εταιρεία Schoon Fahrzeugsysteme.

 
Στην έκδοση με την υπερκατασκευή «box body», το MAN eTGE διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης μήκους 3.280 χλστ., πλάτους 2.060 χλστ. και ύψους 2.000 ή 2.200 χλστ. Οι παραπάνω διαστάσεις μεταφράζονται σε 13,5 κ.μ. όγκου, με το ύψος φόρτωσης να είναι 1.050 χλστ. Η προσέγγιση στην κλούβα διευκολύνεται μέσω επεκτεινόμενης σκάλας, ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν ράγες για την ασφάλιση του φορτίου. Η κιβωτάμαξα κατασκευάζεται και τοποθετείται στο eTGE, από την αμαξοποιό εταιρεία SPIER Fahrzeugwerk από το Steinheim της Γερμανίας.

Το MAN eTGE «box body» διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης 13,5 κ.μ. όγκου, το οποίου το μήκος είναι 3.280 χλστ., το πλάτος 2.060 χλστ. και το ύψους 2.000 ή προαιρετικά 2.200 χλστ.

Το MAN eTGE «box body» διαθέτει έναν χώρο φόρτωσης 13,5 κ.μ. όγκου, το οποίου το μήκος είναι 3.280 χλστ., το πλάτος 2.060 χλστ. και το ύψους 2.000 ή προαιρετικά 2.200 χλστ.

 
Δείτε το πρωτότυπο MAN eTGE με τα φωτοβολταϊκά

Η πλατφόρμα έχει μήκος 3.255 χλστ. και πλάτος 2.040 χλστ., με τα πλευρικά, πτυσσόμενα τοιχία να έχουν ύψος 300 χλστ.

Η πλατφόρμα έχει μήκος 3.255 χλστ. και πλάτος 2.040 χλστ., με τα πλευρικά, πτυσσόμενα τοιχία να έχουν ύψος 300 χλστ.

 
Σε συνεργασία με την εταιρεία Schoon Fahrzeugsysteme από το Wiesmoor, η ΜΑΝ προσφέρει το ηλεκτρικό της Van με μία σταθερή πλατφόρμα φόρτωσης ή με μία καρότσα, η ανατροπή της οποίας γίνεται με τρεις τρόπους. Η πλατφόρμα έχει μήκος 3.255 χλστ. και πλάτος 2.040 χλστ., με τα πλευρικά, πτυσσόμενα τοιχία να έχουν ύψος 300 χλστ. Δέκα σημεία πρόσδεσης, το καθένα με ικανότητα έλξης 500 daN, έχουν προσαρτηθεί στην πλατφόρμα. Η έκδοση με τη σταθερή καρότσα προσφέρει ωφέλιμο φορτίο 820 κιλών, ενώ σε αυτή με την ανατρεπόμενη, το μέγιστο βάρος φόρτωσης ανέρχεται στα 750 κιλά.

Παραμένει φυσικά ο ηλεκτρικός κινητήρας των 100 kW (136 hp), όπως και οι μπαταρίες των 35,8 kWh.

Παραμένει φυσικά ο ηλεκτρικός κινητήρας των 100 kW (136 hp), όπως και οι μπαταρίες των 35,8 kWh.

 
Σημειώνεται, πως οι τεχνικές προδιαγραφές των τριών πιο πάνω νέων εκδόσεων του MAN eTGE παραμένουν αμετάβλητες, με τον ηλεκτρικό κινητήρα των 100 kW (136 hp) ισχύος και των 290 Nm ροπής, να συνεχίζει να παίρνει ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 35,8 kWh. Βάσει των μετρήσεων WLTP, το ηλεκτρικό Van της ΜΑΝ προσφέρει αυτονομία 115 χλμ., ωστόσο σε συνθήκες αστικής χρήσης, η πιο πάνω τιμή μπορεί να φτάσει στα 120 με 130 χλμ., ανάλογα πάντα με το φορτίο και τις εν γένει συνθήκες (καιρικές, κυκλοφοριακές και τοπογραφικές).

Περιορισμένη κρίνεται η αυτονομία των 115 χλμ., η οποία ωστόσο σε συνθήκες αστικής χρήσης, αναβαίνει στα 120-130 χλμ.

Περιορισμένη κρίνεται η αυτονομία των 115 χλμ., η οποία ωστόσο σε συνθήκες αστικής χρήσης, αναβαίνει στα 120-130 χλμ.

 
Αξίζει να αναφερθεί, κλείνοντας, πως στον στάνταρ εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας του eTGE, περιλαμβάνονται τα εξής συστήματαe: Emergency Brake Assist, Active Lane Keeping Assist, Hill Start Assist, High Beam Assist, Fatigue Assist και Crosswind Assist. Αισθητήρες εμπρός και πίσω, διευκολύνουν τόσο τη στάθμευση όσο και τις μανούβρες κατά τη φορτοεκφόρτωση. Τα full LED φωτιστικά σώματα, αναβαθμίζουν την ορατότητα, ενώ την άνεση ενισχύουν στοιχεία όπως το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, MAN Media Van Navigation, ο κλιματισμός Climatronic, το πολυλειτουργικό τιμόνι και το κάθισμα οδηγού Comfort Plus.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement