Συνεχίζονται οι παραδόσεις των πρώτων ηλεκτροκίνητων εκδόσεων του Fuso eCanter σε πελάτες της Daimler Trucks προκειμένου να ολοκληρωθεί το στάδιο των τελικών δοκιμών εξέλιξης του σε πραγματικές συνθήκες.
Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, η νέες –αμιγώς ηλεκτροκίνητες- εκδόσεις του Fuso Canter με την ονομασία «eCanter» έχουν αρχίσει ήδη να παράγονται στις γραμμές παραγωγής του Tramagal (Πορτογαλία) και Kawasaki (Ιαπωνία) αναλόγως την αγορά για την οποία προορίζονται, από τον Ιούλιο του 2017 αν και η μαζική παραγωγή τους υπολογίζεται πως θα ξεκινήσει μέσα στο 2019.
Ωστόσο μέχρι τότε, η Daimler Trucks, μητρική της Mitsubishi Fuso Truck & Bus Corporation, έχει ανακοινώσει πως θα διαθέσει συνολικά 500 εκδόσεις του Fuso eCanter σε επιλεγμένους πελάτες της, προκειμένου να ολοκληρωθεί το τελικό στάδιο των δοκιμών εξέλιξης του σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.
Μετά λοιπόν των παράδοση των πρώτων μοντέλων στη Ν. Υόρκη, το Τόκυο και το Βερολίνο, ήρθε η σειρά δύο εταιρειών από την αγορά της Μ. Βρετανίας (Λονδίνο) να παραλάβουν συνολικά εννέα νέα Fuso eCanter θα οποία θα προστεθούν στους στόλου φορτηγών τους που πραγματοποιούν ως επί το πλείστον διανομές προϊόντων σε αστικό περιβάλλον.
Υπενθυμίζουμε πως η ηλεκτρική έκδοση «eCanter» του Fuso Canter είναι διαθέσιμη με μεικτό βάρος 7,49t. και αναλόγως του αμαξώματος και του τύπου της υπερκατασκευής που φέρει, μπορεί να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 4,5t.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 180 ίππων που συνδυάζεται με κιβώτιο με μόλις μία σχέση, λαμβάνει την απαιτούμενη ενέργεια για τη λειτουργία του από μια συστοιχία έξι μπαταριών ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 13,8kWh (420V) με αποτέλεσμα, η αυτονομία του οχήματος να ανέρχεται στα 100 χλμ. περίπου για έναν πλήρη κύκλο φόρτισης.