Ξεκινούν οι παραδόσεις του MAN eTruck!
Νέες ψηφιακές υπηρεσίες για το eTruck της MAN!
D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!
Η MAN Truck & Bus θα προσφέρει ένα νέο –ηλεκτροκίνητο- πλαίσιο λεωφορείου για αστικές ή υπεραστικές χρήσεις από το 2024. Γιατί ο κλάδος των λεωφορείων είναι πρωτοπόρος στις εξελίξεις της ηλεκτροκίνησης;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η ΜΑΝ Truck & Bus συγκαταλέγεται μεταξύ των πρωτοπόρων στην έρευνα και εξέλιξη τεχνολογικών καινοτομιών για τον κλάδο των λεωφορείων (ειδικά των αστικών) και ο τομέας της ηλεκτροκίνησης δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
Μια από τις βασικότερες και πιο επιτυχημένες εμπορικά προτάσεις της, το MAN Lions City E, έχει εξάλλου να επιδείξει περισσότερες από 1.000 πωλήσεις σχεδόν 1,5 έτος από την έναρξη της παραγωγής του!
Μάλιστα πρόσφατα πραγματοποίησε και ένα εντυπωσιακό ταξίδι 2.500kmαποδεικνύοντας τις δυνατότητες του και το κατά πόσο υστερεί σε σχέση με τα συμβατικά αστικά λεωφορεία.
Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατασκευή αμαξωμάτων για αστικά –αλλά και άλλους τύπους- λεωφορεία, κατέχουν ένα μεγάλο μέρος της πίτας των παγκόσμιων πωλήσεων λεωφορείων, χάρη κυρίως στην εξαιρετική εικόνα τους σε θέματα ποιότητας κατασκευής και σχεδίασης. Μάλιστα, η φήμη τους ξεφεύγει κατά πολύ το τοπικό / εθνικό επίπεδο με πάμπολλα τέτοια παραδείγματα και στην ευρωπαϊκή ή την ελληνική αγορά.
Προκειμένου λοιπόν να καλύψεις τις ανάγκες των εν λόγω συνεργατών της, η MAN Truck & Bus εξελίσσει το πλαίσιο λεωφορείου «eBus Chassis», με τα πρωτότυπα οχήματα να παραδίδονται πως δοκιμές μέσα στο 2023 και την έναρξη της μαζικής παραγωγής να ξεκινά από το 2024.
Σε πρώτη φάση, η εταιρεία θέλει να ενισχύσει τη θέση της σε αγορές όπως η Ασία, η Αφρική, η Ν. Αμερική, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.
Προκειμένου λοιπόν να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις πολυποίκιλες απαιτήσεις της χρήσης ενός λεωφορείου για αστικά ή υπεραστικά δρομολόγια (ημερήσια αυτονομία, κόστος χρήσης / συντήρησης κ.ά.), η ΜΑΝ θα προσφέρει το νέο πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία «eBus» σε εκδόσεις με δύο άξονες και χαμηλό ή υπερυψωμένο δάπεδο.
Παράλληλα, θα υπάρχουν και επιλογές τεχνολογίας NMC (lithium-nickel-manganese-cobalt battery) ή LFP (lithium-ferrophosphate battery) για τις μπαταρίες του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr