Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Επενδύοντας στο εργοστάσιο στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, η Ford θα ξεκινήσει να παράγει από το 2023 το νέο της LCV μοντέλο, το οποίο έναν χρόνο μετά θα αποκτήσει και ηλεκτρική έκδοση.

Νέο επαγγελματικό μοντέλο από τη Ford το 2023

2.789 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2021)

Στην Κραϊόβα της Ρουμανίας θα παράγεται από το 2023 ένα νέο ελαφρύ επαγγελματικό μοντέλο της Ford, το οποίο ένα έτος μετά θα αποκτήσει και ηλεκτροκίνητη έκδοση!

Σε μία επένδυση ύψους 300 εκ. δολαρίων θα προχωρήσει η Ford στο εργοστάσιό της που βρίσκεται στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, προκειμένου να ξεκινήσει εκεί από το 2023 την παραγωγή ενός νέου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος, το οποίο μάλιστα το 2024 θα αποκτήσει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
 
Το νέο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα θα είναι επίσης εξοπλισμένο με μερικούς από τους πιο προηγμένους συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ της Ford, όπως για παράδειγμα τους πετρελαιοκινητήρες που κατασκευάζονται στο Ντάγκεναμ της Αγγλίας. Τα κιβώτια, θα προέρχονται από την κοινοπραξία Ford Halewood Transmissions Limited, που εδρεύει επίσης στο Ηνωμένο Βασίλειο.
 
«Οι επιχειρήσεις της Ford στην Κραϊόβα έχουν ισχυρή παράδοση ανταγωνιστικότητας και ευελιξίας παγκόσμιας κλάσης. Το σχέδιό μας να κατασκευάσουμε αυτό το νέο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα στη Ρουμανία αντικατοπτρίζει τη συνεχή θετική συνεργασία μας με τοπικούς προμηθευτές και την κοινότητα, αλλά και την επιτυχία ολόκληρης της ομάδας της Ford στην Κραϊόβα», δήλωσε ο πρόεδρος της Ford Ευρώπης, Stuart Rowley, συμπληρώνοντας: «Η προσθήκη μιας ηλεκτρικής έκδοσης το 2024 σημαίνει ότι η Κραϊόβα θα είναι η τρίτη μας εγκατάσταση στην Ευρώπη όπου θα κατασκευάζεται ένα ηλεκτρικό όχημα. Ακολουθεί τις πρόσφατες επενδύσεις φέτος στο Κέντρο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων της Ford Κολωνίας στη Γερμανία και στο εργοστάσιο της Ford Otosan στο Κοτζάελι της Τουρκίας. Στέλνει ένα ακόμα σαφές μήνυμα ότι βρισκόμαστε σε μια επιταχυνόμενη πορεία για να παρέχουμε στους πελάτες μας στα επαγγελματικά οχήματα, ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών στην Ευρώπη».
 
Υπενθυμίζεται, ότι τον περασμένο Φεβρουάριο η Ford είχε ανακοινώσει τη δέσμευσή της πως θα διαθέτει έως το 2024, μια γκάμα επαγγελματικών μοντέλων που θα μπορούν να κινούνται εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους (ηλεκτρικά και plug-in hybrid μοντέλα). Επιπλέον, μέχρι το 2030 τα δύο τρίτα (2/3) των πωλήσεων LCV της Ford αναμένεται να αφορούν σε «εξηλεκτρισμένα» οχήματα. Παράλληλα, δεν πρέπει να παραβλέπουμε τη συνεργασία που έχει συνάψει η εταιρεία με την Volkswagen, η οποία προβλέπει την –από κοινού- εξέλιξη νέων μοντέλων μέσα στα επόμενα χρόνια σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Σημειώνεται, πως με την τελευταία επένδυση των 300 εκ., η Ford έχει «ρίξει» συνολικά στο εργοστάσιο της Ρουμανίας από το 2008, κοντά στα 2 δισ. δολάρια. Στα τελευταία χρόνια μόνο, περισσότερα από 600 ρομπότ έχουν τοποθετηθεί στη μονάδα, στην οποία απασχολούνται περίπου 6.000 εργαζόμενοι. Εκεί, παράγεται η mild-hybrid έκδοση του Puma, το μικρό SUV, Ford EcoSport, αλλά και ο περίφημος 1.000άρης κινητήρας EcoBoost.