Νέο σύστημα φωνητικών εντολών από την Iveco (+vid)

Μια ιδιαίτερα προηγμένη υπηρεσία φωνητικών εντολών θα προσφέρει με τα επαγγελματικά της οχήματα η Iveco, σε συνεργασία με την Amazon Web Services (AWS).

Η Iveco, μετά το νέο πρόγραμμα Safe Driving -που αποτελεί μέρος των ψηφιακών υπηρεσιών που περιλαμβάνονται στο πακέτο Iveco ON και το οποίο είναι διαθέσιμο στα νέα Daily και S-Way- λανσάρει μια νέα υπηρεσία με φωνητική υποστήριξη, μέσω του Amazon Alexa, της γνωστής τεχνολογίας εικονικού βοηθού Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) που αναπτύχθηκε από την Amazon Web Services.
Με αυτό τον τρόπο, τα φορτηγά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας διευκολύνουν τη ζωή των οδηγών τους, επιτρέποντάς τους να διαχειρίζονται με φωνητικές εντολές τον σχεδιασμό των διαδρομών τους, να ελέγχουν τη συντήρηση και την εν γένει κατάσταση του οχήματος, αλλά και να ζητούν συμβουλές οδήγησης. Μέσω της φωνητικής υπηρεσίας, μπορεί επίσης να πραγματοποιείται ο χειρισμός διαφόρων λειτουργιών της καμπίνας, που διαφορετικά θα γινόταν μέσω κουμπιών και χειριστηρίων, γεγονός που επιτρέπει στους οδηγούς να παραμένουν απερίσπαστοι, εστιασμένοι στο δρόμο, κάτι που αυξάνει την οδική ασφάλεια. Επιπλέον, η νέα υπηρεσία, διευκολύνει τους οδηγούς να παραμείνουν συνδεδεμένοι με την κοινότητα οδηγών της Iveco.
Η νέα υπηρεσία φωνής, που σχεδιάστηκε από την ομάδα Iveco Digital με την υποστήριξη της AWS Professional Services, δημιουργήθηκε σύμφωνα με τη μεθοδολογία «Amazon Working Backward Innovation» που διδάσκεται στο Πρόγραμμα Ψηφιακής Καινοτομίας της AWS και χρησιμοποιεί τεχνολογίες εκμάθησης μηχανών, φωνής ασφάλειας και τεχνολογιών δίχως διακομιστή (serverless technologies).
«Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη νέα φωνητική υπηρεσία, η οποία θα θέσει νέα πρότυπα στην αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε ο Fabrizio Conicella, επικεφαλής Digital στην Iveco, συμπληρώνοντας: «Αξιοποιώντας το εύρος του χαρτοφυλακίου της AWS, η IVECO μπόρεσε να καινοτομήσει και να προσφέρει σε χρόνο ρεκόρ μια νέα υπηρεσία που αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι οδηγοί μπορούν να διασυνδέονται με τα οχήματά μας και την κοινότητα των οδηγών μας. Η νέα υπηρεσία φωνής από την Iveco υποστηρίζει τη μελλοντική ψηφιακή στρατηγική της εταιρείας, καθώς προσπαθεί να προσφέρει έναν εντελώς νέο τρόπο για τους οδηγούς να εκτελούν τις εργασίες τους με διαδραστικό τρόπο, αυξάνοντας ταυτόχρονα το επίπεδο ασφάλειας και άνεσης».
Δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς η AWS συνδράμει στον ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρης της αυτοκινητοβιομηχανίας:

Advertisement