Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

O νέος Cummins L9N για λεωφορεία, προσφέρει σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σχέση με το πρότυπο Euro6D στον κλάδο των λεωφορείων.

Νέος κινητήρας φυσικού αερίου από την Cummins

9.433 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2019)

Στην πρόσφατη διεθνή έκθεση Busworld 2019, η εταιρεία Cummins παρουσίασε τη νέα γενιά του κινητήρα φυσικού αερίου «L9N» με σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τo πρωτόκολλο Euro 6D.

Στην πρόσφατη «Busworld 2019», η εταιρεία Cummins παρουσίασε τη νέα γενιά του κινητήρα φυσικού αερίου «L9N» για τον κλάδο των λεωφορείων, που διακρίνεται για τις ιδιαίτερα περιορισμένες εκπομπές ρύπων του.
Πιο συγκεκριμένα, χάρη σε πολλαπλές δομικές και σχεδιαστικές τροποποιήσεις, το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι σε θέση να προσφέρει σημαντικά μειωμένες συγκεντρώσεις τόσο οξειδίων του αζώτου (NOx) όσο και μικροσωματιδίων (PM) σε σχέση με το πρωτόκολλο Euro6D.
Ο εν λόγω κινητήρας έχει εξελιχθεί για χρήση σε λεωφορεία με υψηλή χωρητικότητα επιβατών, συνολικού μήκους από 12 – 18 μέτρα και είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 280 ή 320 ίππων, με μέγιστη ροπή 1.356 Nm από τις 1.300 σ.α.λ.
Χάρη σε ειδικές τροποποιήσεις, μεταξύ άλλων στη διαδικασία της ανάφλεξης του καυσίμου εντός του θαλάμου καύσης, ο L9N επιδεικνύει μειωμένες συγκεντρώσεις NOx σε σχέση με τα όσα προβλέπει η Euro6D (80% λιγότερο από το όριο των 0,46g/kWh). Την ίδια στιγμή, τα μικροσωματίδια είναι επίσης λιγότερα κατά 90% σε σχέση με το όριο των 0,01g/kWh!
Παράλληλα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει μείωση των εκπομπών που ευθύνονται για το φαινόμενο του «θερμοκηπίου» κατά 15% σε σχέση με έναν αντίστοιχης χωρητικότητας πετρελαιοκινητήρα ενώ, είναι σε θέση να λειτουργήσει τόσο με CNG (Compressed Natural Gas) όσο και με LNG (Liquefied Natural Gas). Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως χάρη στον –επίσης αναβαθμισμένο- τριοδικό καταλύτη (TWC: Three-Way Catalyst) και τη γενικότερη διαδικασία επεξεργασίας των καυσαερίων που ενσωματώνει, δεν απαιτείται η προσθήκη διαλύματος AdBlue ενώ, έχει βελτιωθεί η λειτουργία του (με παράλληλη μείωση των εκπομπών ρύπων) κατά την εκκίνηση του σε χαμηλές θερμοκρασίες.